Universitatea de Medicină și Farmacie din Târgu-Mureș:

  • 8 articole publicate
  • 1 profile de studenți, profesori și absolvenți

CONTACT

str. Gheorghe Marinescu, nr 38, Tîrgu Mureș, email

STUDENȚI, PROFESORI, ABSOLVENȚI CELEBRI

  • Leonard Azamfirei
    Rector
UMF Târgu Mureş a câştigat o finanţare nerambursabilă pentru construirea şi dotarea unui centru de cercetare avansat, cu două programe unice în ţară, care să evalueze ce riscuri genetice de boli cardiovasculare are o persoană şi să cerceteze comunicările anormale între cavităţile inimii.

Rectorul Universităţii de Medicină şi Farmacie, Leonard Azamfirei, a anunţat că până la sfârşitul anului 2015 la Universitate se va face un Centru Avansat de Cercetări Medicale şi Farmaceutice, în valoare de peste zece milioane de euro, din care 8,4 milioane de euro finanţare europeană nerambursabilă, prin programul operaţional POSCCE.

Îți mai recomandăm:

Rectorul Universității de Medicină și Farmacie (UMF) Târgu Mureș, prof. dr. Leonard Azamfirei, a anunțat luni, într-o conferință de presă, câștigarea unei finanțări europene pentru realizarea Centrului Avansat de Cercetări Medicale și Farmaceutice, unic în România. Citește mai mult

* * *

Fă legătura tot timpul între cunoștințele învățate anterior și cele pe care le înveți în prezent. Folosește aceste legături pentru a face comparații, analize, sinteze. Învață acum cum să înveți!


Gala Sportului Electronic, ediția a II-a


Publicat în Universitatea Hyperion

Asociația Studențească Hyperion și Facultatea de Automatică organizează GALA SPORTULUI ELECTRONIC – editia aII-a, pe data de 14 martie 2014, începând cu orele 12.00, în Corpul B, amfiteatrul 3.2, Etaj 3.

Gala Sportului Electronic îi aduce față în față pe gamerii pasionați de "League of Legends", jocul care a stârnit interesul a milioane de adolescenți și tineri din întrega lume. Totodată, participanții au posibilitatea întâlnirii directe cu reprezentanții unor nume sonore din lumea IT-ului și a game design-ului, personalități care le vor facilita accesul la cele mai noi produse și aplicații IT, în vederea realizării și implementării propriilor proiecte, în domeniul automaticii și informaticii. Universitatea Hyperion pune la dispoziție calculatoare pentru toți jucătorii. Meciurile de joc sunt 3×3.Evenimentul își propune, prin dimensiunile sale recreativ-educative, să stimuleze creativitatea și spiritul de competiție al studenților pasionați de jocurile electronice.

Evenimentul își propune, prin dimensiunile sale recreativ-educative, să stimuleze creativitatea și spiritul de competiție al studenților pasionați de jocurile electronice.

"League of Legends", jocul ales pentru această a II-a ediție, este un joc tip MOBA (Multiplayer Online Battle Arena), care dezvoltă imaginația, concentrarea, intuiția, capacitatea de orientare, de coordonare, de elaborare a strategiilor, curajul și hotărârea, toate în condiții de stres simulat.

În momentul de față, "League of Legends" este cel mai jucat MOBA din toată lumea, datorită dinamicității și varietății de eroi, abilități și strategii elaborate de jucători, pentru fiecare erou în parte. Jucatorii sunt supuși permanent unor noi provocări date de echipa adversă, datorită combinațiilor și strategiilor diferite în fiecare echipă și situațiilor de disperare în timpul unei ambuscade.

Dacă intri în categoria gamerilor pasionați de jocuri în echipă PvP (player vs. player) în care experiența trăită în joc este una noua de fiecare dată, „League of Legends” este un joc care o să te țină lipit de scaun și plin de suspans, pentru o lungă perioadă de timp.

În această competiție se vor confrunta 8 echipe, fiecare echipă având 3 jucători. Se pot înscrie studenți și masteranzi din toate universitățile, trimițând un e-mail la adresa bpuh@hyperion.ro, până pe 10 martie 2014. Taxa de participare este de 10 lei pentru toți cei interesați și se va achita în ziua concursului.

Premiile vor fi pe măsura așteptărilor celor care concurează.
Cu această ocazie concurenții au posibilitatea să-și prezinte proiecte inovative proprii din domeniul game design-ului.

Detalii tehnice despre  jocul „League of Legends”: Răzvan Trandafir (Facultatea de Automatică)
E-mail: tcr.claude@gmail.com
Tel.: 0755.349.075


Îți mai recomandăm:

Locul I – echipa "Impossible Odds" Aceasta a fost formată din Tudor Ursuleț, Radu Joacă Bine și Alexandru Isac (Universitatea Hyperion).   Locul II – echipa "The Elephants" Echipa "The Elephants" i-a avut ca membri pe Alin Jianu (Universitatea Hyperion), Bogdan Văleanu (A. Citește mai mult

* * *

Follow the Greek method of progressive training: Meet Milo of Croton - The Great Ancient Greek Olympian. He was the greatest and strongest wrestler of Greece. Învață acum cum să înveți!


Antonio Momoc (35 de ani) s-a plimbat anul trecut mai mult decât alţii într-o viaţă. Cine îl aude povestind că a vizitat numai în 2013 peste 20 de oraşe din Europa şi cinci state din America îşi închipuie probabil că trăieşte pe picior mare, însă realitatea este că face parte din cea mai prost plătită categorie de bugetari, profesorii.

Sutele de tineri cărora le predă cursuri de New media, Comunicare sau Marketing politic la Facultatea de Jurnalism a Universităţii Bucureşti (FJSC) îi urmăresc constant activitatea pe Facebook. Au descoperit astfel că Toni iese din tiparul lectorilor săraci, asupriţi de aşa-numiţii "dinozauri" universitari.


Îți mai recomandăm:

Ce l-a adus pe Atomic Leow, doctor in Toxicologie la Melbourne, absolvent de Teologie in Singapore, titular al unei inventii de rasunet international - planta ce creste fara sol - si persoana cu un CV absolut impresionant la cei 62 de ani ai sai, sa faca si Medicina de la zero, din anul I de facultate, la Iasi? Dar pe canadianul Jan Martel, care a studiat si cercetat la cel mai inalt nivel pe trei continente si care a purtat controverse pe teme stiintifice in cele mai prestigioase reviste de profil cu mari somitati ale comunitatii academice internationale, ce il face sa reia studentia de la primii pasi tocmai la noi? "Am vrut o scoala cu reputatie, dar si ieftina", explica singaporezul. Citește mai mult

* * *

Nu poți învăța bine dacă nu știi pentru ce înveți. S-a constatat că studenții care conștientizează motivele învățării învață de 5-6 ori mai bine decât ceilalți. Învață acum cum să înveți!