Universitatea București:

  • 148 articole publicate
  • 113 profile de studenți, profesori și absolvenți

CONTACT

Bd. M. Kogălniceanu 36-46, Sector 5, 050107, București, email

STUDENȚI, PROFESORI, ABSOLVENȚI CELEBRI

  • Andrei Găitănaru
    Senior Editor
  • Romiţă Iucu
    Prorector
  • Radu Gologan
    Profesor
  • Mihai Dragoş
    Presedinte
  • Dan-Virgil Ionescu
    Profesor
  • Louis Funar
    Cercetător
  • Radu-Ionut Prescura
    CEO & Co-Founder
  • Ionuț Budișteanu
  • Maria Stoica
  • Antonio Momoc
    Profesor
  • Iulian Pralea
  • Daniela Ivan
  • Andrea Pap
  • Andreea Birsan
  • Alexandra Murgu
  • Aura Ionescu
  • Ștefania Duminică
  • Adriana Dumitrascu
  • Mircea Dima
    Co-Founder
  • Florian Marcu
    Co-Founder
  • Adrian Anghel
    Blogger
  • Andrei Panaiotu
  • Șerban Pitic
  • Andrei Balint
  • Mihaela Andreea Radu
    Blogger
  • Marius Dumitran
    Software Engineer and Assistant Professor
  • Andrei Grigorean
    Programming competitions trainer
  • Adrian Budău
  • Valentin Mureșan
    Profesor
  • Vlad Atanasiu
    Process Manager
  • Loredana Urzică
    Presedinte
  • Roxana-Mălina Chirilă
    Traducător
  • Oana Picerea
    Redactor-Sef
  • Basarab Nicolescu
    Profesor
  • Marius Matache
    Artist
  • Val-Johannes Dragulanescu
  • Alina Bratu
  • Andrei Viorel Bud
  • Alexandru Velea
  • Cosmina Andreea Manea
  • George Velcea
  • Traian Tomenco
    Student
  • Catalina Stelea
  • Remus Iosifescu
  • Roxana Dinca
    Phd Student
  • Adina Dragomirescu
    Prof. univ. dr.
  • Radu Ionescu
    iOS Developer
  • Alexandru Bajdechi
  • Sergiu Baboi
  • Anca-Mihaela Gheorghe
  • Andra Irimia
  • Petronela Nistor
  • Andreea Dan
  • Alina Fedot
  • Iulia Trandafir
  • Sabina Dîrdală
  • Irina Năstase
  • Denisa Agache
  • Cristian Preda
    Profesor universitar
  • Ana Gheorghe
    Blogger
  • Anca Arambaşa
  • Radu Vlad
    Imaging Department Intern
  • Stefan Vlaston
    Retired Professor
  • Aura Stan
  • Eugen Simion
    Director
  • Florin Colceag
    Founder
  • Alexandru Pascal
    Sales
  • Alexandra Sasu
    Specialist Marketing Development
  • Irina Baragoi
    Blogger
  • Andrei Simionescu-Panait
    Researcher
  • Vintilă Mihăilescu
    Profesor Universitar Doctor
  • Alexandra Jitariuc
    Photographer
  • Andrei Gîndac
    Photographer
  • Pavel Năstase
    Rector
  • Dan Nicușor
    Matematician
  • Radu Mihai Oncescu Brotea
    Coordonator online
  • Raluca Cîrjan
  • Simona Mocanu
    Digital Project Manager
  • Lorincz Adela
  • Ana Maria Moraru
    Reporter
  • Diana Dima
  • Maria Stan
  • Bogdana Butnar
    Strategy & Communications Design
  • Iulian Maier
  • Laura Lupu
  • Cezara Grama
    Legal Advisor
  • Dragoş-Mihai Ghiţă
  • Viorel Chiricioiu
  • Andreea Bîră
  • Daria Budurca
  • Alina Ciocoiu
    Junior Lawyer
  • Călin Dragoman
    Litigator
  • Sabina Fugaru
  • Crina Gealatu
  • Radu-Sergiu Valeanu
  • Ovidiu Cristian Marin
  • Maria Necula
  • Ioana Mardale
  • Loredana-Cristina Dascălu
    Scriitor
  • Ioana Elena Secu
  • Andreea Burlacu
    PR Magician
  • Cristina Ana-Maria Anghel
  • George Hari Popescu
    Colaborator
  • Dana Lucia Saporan
    Editor
  • Simona Dan
    Market Strategy Advisor
  • Alexandru Balasescu
    PhD. Anthropologist
  • Cristian Vechiu
  • Andreea-Paula Armanu
    Intern
  • Andreea Vezeteu
    Intern
  • Corchiş Monica Simona
  • Sorin Cristian Chineata
    Web Developer
  • Valentin-Marius Hârşan
  • Sonia Şortan
UNI BUCUREȘTI » Eveniment studentesc
 

Atelierele UB Talks au ca lectori echipe de studenți și masteranzi din facultățile Universității.

UB Talks antrenează curiozitatea științifică, schimbul interdisciplinar de cunoștințe și vorbirea în public. Ele oferă un cadru pentru împărtășirea de informații, teorii și idei între studenții Universității din București.

Echipele de lectori au libertatea de a-și alege temele și modul de structurare a atelierului, cu condiția ca acestea să aparțină domeniului lor de specializare și, respectiv, să se încadreze în timpul stabilit (20 de minute).

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în StartUB.UniBuc.ro. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

Eşti student la UB? Eşti pasionat de un anumit subiect şi îţi place să le povesteşti şi altora despre el? Poţi să îţi găseşti şi o echipă pe măsura ta? Atunci înscrie-te la UB Talks, primele ateliere pentru studenţii Universităţii unde puteţi să fiţi voi lectori şi să faceţi o prezentare pe o temă interesantă la alegerea voastră, în faţa unui public format din studenţi din diverse facultăţi şi a unui juriu alcătuit din cadre didactice ale UB. Citește mai mult

* * *

Sesiunea poate fi uneori extrem de stresanta pentru tine, cu atat mai mult cu cat ai in fata sutele de pagini pe care trebuie sa le pregatesti pentru examene si nu stii exact cum si ce sa faci mai intai. Învață acum cum să înveți!


O delegaţie a Universității de Vest "Vasile Goldiș" din Arad, condusă de prof. univ. dr. Coralia Cotoraci, a participat, recent, la Conferinţa intitulată "Training course on chemical contaminants in the environment" (Curs de instruire legat de contaminatorii chimici în mediul înconjurător). 

Cu această ocazie, s-a semnat și un protocol de colaborare ştiinţifică între Centrul de Excelenţă de la Novi Sad şi Institutul de Ştiinţe ale Vieţii din cadrul Universității de Vest “Vasile Goldiș”, având ca scop dezvoltarea activităţii de cercetare în domeniul ştiinţelor vieţii, acces la proiecte de cercetare comună, finanţare prin proiecte europene şi internaţionale.


Îți mai recomandăm:

O universitate din Arad a primit ca donaţie din Suedia un microbuz dotat cu echipamente stomatologice în valoare de 50. 000 de euro. Microbuzul va fi folosit de studenţii medicinişti în prevenţia dentară destinată arădenilor. Citește mai mult

* * *

Kato Lomb este o traducatoare profesionista din Ungaria, care stapaneste 16 limbi. Pentru persoanele care invata o limba straina sau mai multe, ea a scris 10 reguli de aur. Învață acum cum să înveți!


PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", a debutat printr-o serie de experimente conduse de Marian Costache (Managing Partner, MVcom), menite sa le activeze participantilor cele cinci simturi. Marian a precizat ca "Viata este o calatorie fabuloasa pe care o simtim prin experiente, dar senzatiile olfactive nu sunt indeajuns exploatate de branduri desi sunt o metoda ieftina de a raspunde consumatorilor in stari diferite. Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel) a declarat ca "brand experience este un concept ce reuneste totalitatea conexiunilor facute de consumator in legatura cu brandul si conduce comunicarea intr-o etapa in care brandurile sunt fortate sa comunice cu publicurile tinta". Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360) a aratat cum Apple a reusit sa fie un brand indragit de milioane de consumatori prin transmiterea unei povesti care sa ofere valori identice utilizand canale diferite.

In cadrul studiului de caz ABSOLUT VODKA, Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania) a prezentat campania ABSOLUT BLANK, desfasurata atat in online cat si in offline, precum si evenimentul Blackyard weekend, doua experiente de brand reusite, care au adus ABSOLUT VODKA lider de piata.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati au discutat despre tacticile si strategiile de brand experience din mediul offline. Despre conceptul de Brand Theater, construit pentru a oferi o experiensa unica si nu pentru a vinde produsul, ne-a vorbit Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), "Brand Theater este o dramatizare a emotiilor resimtite de brand", a precizat Andrei. Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) a precizat ca o campanie de brand experience in mediul offline este cu atat mai reusita cu cat este mai suprinzatoare, dezavantajul fiind acela ca atinge un public restrans in comparatie cu experienta oferita de mediul online. Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) a vorbit despre personalitatea bradurilor in offline si despre costurile unei campanii de brand experience, subliniind ideea ca un buget redus nu este suficient pentru a crea o experienta memorabila.

Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller) a exemplificat in cadrul studiului de caz Grolsch, conceptul de Brand World pornind de la definirea acestuia prin totalitatea experientelor amintite de consumator in urma interactiunii cu brandul. Andrei a povestit si despre experimentul Experience Hotel care a surprins relatia dintre timp si creativitate.

In cadrul conferintei "Tactici si strategii de brand experience in mediul online", Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda) ne-a vorbit despre importanta cunoasterii brandului si a ceea ce vrea sa comunice, drept pilonul de baza in crearea unei experiente memorabile. De asemenea, Andrei a declarat ca in mediul online experienta devine personala intrucat atinge fiecare individ in parte. Anca Predus (Brand Communication Manager iLeo) a caracterizat mediul online drept un alibi potrivit pentru brand experience de nisa si a accentuat ideea ca o experienta de brand de calitate este o sinergie perfecta intre mediile online si offline. Dragos Musat (Digital Director, Propaganda) a prezentat si exemplificat cele opt legi fundamentale in crearea unei experiente de brand memorabile in online, printre care simplitatea, inovatia, cunoasterea audientei si plasarea in context.

Conferinta a fost urmata de studiul de caz PEGAS, in cadrul caruia Alexandru Manda (Sales Manager and Fonder, PEGAS) a vorbit despre crearea aplicatiei Turul Romaniei cu Ursus si Pegas si despre impletirea mediilor offine si online in crearea unei experiente memorabile PEGAS.

eveniment pentru studenti

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel) a vorbit despre evolutia conceptului de brand experience in Romania, de la evenimentele sportive organizate pentru copii acum cativa ani, pana in prezent cand este recunoscuta pe deplin necesitatea crearii unei experiente de brand memorabile. Ioana este de parere ca brand experience va evolua prin valorificarea oamenilor drept cel mai important mediu de comunicare. Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) a pus accent pe largirea orizonturilor creativitatii in contextul in care tot ceea ce gandim este posibil datorita dezvoltarii aplicatiilor mobile. Dan Petre ( Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research) a definit experienta de brand prin managementul relatiei dintre consumator si brand si a abordat loialitatea drept un indicator de baza al acestui concept. Concluzionand, Dan a precizat ca succesul comunicarii integrate asigura reusita unei campanii de brand experience. Conferinta a fost urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ioana a vorbit despre campania "Condimentul portocaliu" care a facut parte din rebranding-ul Unilever Food Solutions. Scopul campaniei a fost sa ii motiveze pe angajatii companiei pentru ca acestia sa se asocieze cu numele UFS.

Ziua s-a incheiat cu petrecerea aniversara CNSC, care a avut loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

pr si advertising

Cea de-a treia zi a Congresului, a fost dedicata unei sesiuni de workshop-uri desfasurate simultan incepand cu ora 12:00. Pentru a pune in aplicare cunostintele dobandite in zilele precedente, participantii au avut sansa de a lucra la conceperea unor campanii de brand experience in cadrul workshopurilor sustinute de Dacia, Grolsch, ABSOLUT VODKA, Coca-Cola, Danone, pastel, Headvertising si Interactions.

CNSC a fost sustinut si Studentiq.ro.

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

eveniment pentru studentii pr si advertising

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

O memorie buna depinde in special de sanatatea si de vitalitatea creierului. Exista foarte multe lucruri pe care le-ai putea face pentru imbunatatirea memoriei, fie ca inveti pentru un examen, ai inceput sa studiezi o noua limba straina sau pur si simplu vrei sa-ti antrenezi gandirea pentru a o mentine in forma. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe