Universitatea "Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca:

  • 108 articole publicate
  • 64 profile de studenți, profesori și absolvenți

CONTACT

Str. Kogălniceanu nr. 1, Cluj-Napoca, email

STUDENȚI, PROFESORI, ABSOLVENȚI CELEBRI

  • Radu Cotarcea
    Editor
  • Octavian Buta
    Founder
  • Mircea Cimpoi
  • Ana Maria Buta
  • Ana Maria Vîjdea
  • Imola Zigoneanu
    Research Associate
  • Bogdan Rosca
    Radio-Journalist
  • Horea Mureșan
  • Andrei Balaci
  • Alina Călin
    CRO
  • Cosmin Mihaiu
    Co-Founder & CEO
  • Liviu Andrei Dascălu
    Founder and CTO
  • Andrei Cantea
    Co-Founder and CPO
  • Roxana Bârlă
    Blogger
  • Zselyke Demeter
  • Kerekes Zsuzsa
  • Alpár Kiss
  • Anita Kovács
  • Ștefan Văcăriuc
    Fotograf
  • Alexandra Pop
    PR Manager
  • Alexandra Olteanu
  • Daniel Gherasim
    Profesor
  • Daniel David
    Profesor
  • Cyndia Gulyas
    Communications Specialist
  • Paula Onet
    Multimedia Coordinator
  • Ioan Aurel Pop
    Profesor
  • Ioan Flaviu Pătrunjel
    Doctorand
  • Bogdan Andrei Pop
    Java Developer
  • Bogdan Mursa
  • Rareș Urdea
  • Dan Mircea Suciu
    Lect. Dr.
  • Teodora Rebrisorean
    Security Analyst
  • Anda Culișir
  • Anca Davidel
  • István Geréb
    Junior Java Developer
  • Lorand Ignat
    Software Engineer
  • Ovidiu Roșu
    Java Developer
  • Lucian Ziman
  • Ionuț Lup
  • Mădălina Moisa
    Managing Editor
  • Elena-Moldovan Hoalca
    Legal Analyst
  • Ioana Pop
    Online Marketing Specialist
  • Sergiu Bologa
    Senior Web Developer
  • Doriana Şandru
  • Adrian Toader-Williams
    Postdoctoral Researcher
  • Tabita Popan
  • Paula Pascu
    Chief Content Officer
  • Diana Grosariu
  • Cătălina Cocan
    Profesor
  • Sebastian Paic
  • Adnana Mocian
  • Răzvan Peştean
    Camera Operator and Technician
  • Ionut Șleam
  • Adriana Solovei
    Program Coordinator
  • Mihaela Pisuc
  • Bota Alina Roxana
    Vicepreședinte
  • Ioan-Aurel Pop
    Rector
  • Timotei Rad
    Blogger
  • Claudiu Jojatu
    Creative Director & Partner
  • Nicoleta-Simina Prostean
  • Maci Mihai
    Lector dr. univ
  • Csongor Guttmann
  • Hunor Német
  • Rita Székely
UBB CLUJ-NAPOCA » Elena-Moldovan Hoalca
 
La 38 de ani, Elena Moldovan-Hoalga are o cariera de invidiat. Este analist legal la una dintre primele trei agentii de rating si analiza de risc financiar din lume, iar clientii ei sunt cele mai importante institutii financiare de pe mapamond. S-a nascut la Petros si a inceput scoala in satul natal. 

La scoala din Petros a invatat suficient cat sa poata intra printre primii la cel mai bun liceu din Ardeal, la vremea respectiva. A fost premianta in fiecare an si tot printre primii a absolvit Facultatea de Drept a Universitatii "Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca.

Îți mai recomandăm:

Ionut-Decebal Bilan (22 ani) si Cosmin Isvoranu (25 ani) sunt doi dintre romanii care au protestat in luna august impotriva conditiilor de lucru dificile de la fabrica de ciocolata Hershey, din Statele Unite ale Americii, dupa ce au investit aproximativ 3. Citește mai mult

* * *

Emoţiile înaintea unui examen sunt normale, însă atunci când frica şi nervozitatea devin exagerate, ele se pot transforma într-un blocaj emoţional. Învață acum cum să înveți!


PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", a debutat printr-o serie de experimente conduse de Marian Costache (Managing Partner, MVcom), menite sa le activeze participantilor cele cinci simturi. Marian a precizat ca "Viata este o calatorie fabuloasa pe care o simtim prin experiente, dar senzatiile olfactive nu sunt indeajuns exploatate de branduri desi sunt o metoda ieftina de a raspunde consumatorilor in stari diferite. Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel) a declarat ca "brand experience este un concept ce reuneste totalitatea conexiunilor facute de consumator in legatura cu brandul si conduce comunicarea intr-o etapa in care brandurile sunt fortate sa comunice cu publicurile tinta". Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360) a aratat cum Apple a reusit sa fie un brand indragit de milioane de consumatori prin transmiterea unei povesti care sa ofere valori identice utilizand canale diferite.

In cadrul studiului de caz ABSOLUT VODKA, Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania) a prezentat campania ABSOLUT BLANK, desfasurata atat in online cat si in offline, precum si evenimentul Blackyard weekend, doua experiente de brand reusite, care au adus ABSOLUT VODKA lider de piata.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati au discutat despre tacticile si strategiile de brand experience din mediul offline. Despre conceptul de Brand Theater, construit pentru a oferi o experiensa unica si nu pentru a vinde produsul, ne-a vorbit Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), "Brand Theater este o dramatizare a emotiilor resimtite de brand", a precizat Andrei. Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) a precizat ca o campanie de brand experience in mediul offline este cu atat mai reusita cu cat este mai suprinzatoare, dezavantajul fiind acela ca atinge un public restrans in comparatie cu experienta oferita de mediul online. Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) a vorbit despre personalitatea bradurilor in offline si despre costurile unei campanii de brand experience, subliniind ideea ca un buget redus nu este suficient pentru a crea o experienta memorabila.

Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller) a exemplificat in cadrul studiului de caz Grolsch, conceptul de Brand World pornind de la definirea acestuia prin totalitatea experientelor amintite de consumator in urma interactiunii cu brandul. Andrei a povestit si despre experimentul Experience Hotel care a surprins relatia dintre timp si creativitate.

In cadrul conferintei "Tactici si strategii de brand experience in mediul online", Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda) ne-a vorbit despre importanta cunoasterii brandului si a ceea ce vrea sa comunice, drept pilonul de baza in crearea unei experiente memorabile. De asemenea, Andrei a declarat ca in mediul online experienta devine personala intrucat atinge fiecare individ in parte. Anca Predus (Brand Communication Manager iLeo) a caracterizat mediul online drept un alibi potrivit pentru brand experience de nisa si a accentuat ideea ca o experienta de brand de calitate este o sinergie perfecta intre mediile online si offline. Dragos Musat (Digital Director, Propaganda) a prezentat si exemplificat cele opt legi fundamentale in crearea unei experiente de brand memorabile in online, printre care simplitatea, inovatia, cunoasterea audientei si plasarea in context.

Conferinta a fost urmata de studiul de caz PEGAS, in cadrul caruia Alexandru Manda (Sales Manager and Fonder, PEGAS) a vorbit despre crearea aplicatiei Turul Romaniei cu Ursus si Pegas si despre impletirea mediilor offine si online in crearea unei experiente memorabile PEGAS.

eveniment pentru studenti

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel) a vorbit despre evolutia conceptului de brand experience in Romania, de la evenimentele sportive organizate pentru copii acum cativa ani, pana in prezent cand este recunoscuta pe deplin necesitatea crearii unei experiente de brand memorabile. Ioana este de parere ca brand experience va evolua prin valorificarea oamenilor drept cel mai important mediu de comunicare. Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) a pus accent pe largirea orizonturilor creativitatii in contextul in care tot ceea ce gandim este posibil datorita dezvoltarii aplicatiilor mobile. Dan Petre ( Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research) a definit experienta de brand prin managementul relatiei dintre consumator si brand si a abordat loialitatea drept un indicator de baza al acestui concept. Concluzionand, Dan a precizat ca succesul comunicarii integrate asigura reusita unei campanii de brand experience. Conferinta a fost urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ioana a vorbit despre campania "Condimentul portocaliu" care a facut parte din rebranding-ul Unilever Food Solutions. Scopul campaniei a fost sa ii motiveze pe angajatii companiei pentru ca acestia sa se asocieze cu numele UFS.

Ziua s-a incheiat cu petrecerea aniversara CNSC, care a avut loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

pr si advertising

Cea de-a treia zi a Congresului, a fost dedicata unei sesiuni de workshop-uri desfasurate simultan incepand cu ora 12:00. Pentru a pune in aplicare cunostintele dobandite in zilele precedente, participantii au avut sansa de a lucra la conceperea unor campanii de brand experience in cadrul workshopurilor sustinute de Dacia, Grolsch, ABSOLUT VODKA, Coca-Cola, Danone, pastel, Headvertising si Interactions.

CNSC a fost sustinut si Studentiq.ro.

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.

eveniment pentru studentii pr si advertising

PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.

Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

Mulţi studenţi folosesc markere colorate pentru a evidenţia anumite porţiuni din text, dar studiul condus de prof. Dunlovsky - publicat în Psychological Science in the Public Interest - a dus la concluzia că evidenţierea unor fraze cu markerul fluorescent poate îngreuna învăţarea. Învață acum cum să înveți!


Site-ul UAIC, cel mai bun din țară


Publicat în Buna Ziua Iasi
Potrivit unui clasament realizat de webometrics.info, site-ul Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" (UAIC) Iasi a fost desemnat cel mai bun site academic din Romania. Conform clasamentului, UAIC este singura institutie de invatamant superior din tara ce figureaza printre primele 1.000 de universitati din lume in privinta utilitatii si intretinerii paginilor electronice, la nivel european ocupand pozitia 346.

Îți mai recomandăm:

Cei care doresc sa faca scoala trebuie sa aleaga SUA sau Marea Britanie, tari in care se afla cele mai bune universitati din lume. Un studiu international arata ca invatamantul universitar autohton este sub cel din Cehia, Ungaria sau Polonia. Citește mai mult

* * *

When the sum total of human knowledge rests an arm’s length away in each person’s pocket, why do we have to remember anything anymore?“Everything is available through a Google search almost instantaneously, so what motive do you have to store useless info?” said Joseph LeDoux, who directs New York University’s Emotional Brain Institute. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe