Pornim radioul...
SMART FACTS » Dezvoltare personala
 
Chance for Life relanseaza campania: Si tu poti sa fii voluntar in Germania incepand din toamna aceasta!
Vrei sa fii voluntar in Germania incepand din noiembrie pentru un an de zile? Vrei sa iti transformi anul care urmeaza intr-o aventura din care sigur vei invata multe? In cadrul proiectului SEV MODE II, Chance for Life va trimite 2 voluntari romani (2 fete) prin Serviciul European de Voluntariat (EVS) pentru a desfasura un stagiu de voluntariat de 1 an de zile in cadrul organizatiei partenere St. Johannis GmbH din Bernburg.


Serviciul European de Voluntariat (EVS) este un program al Uniunii Europene care ii permite unui tanar intre 18 si 30 de ani sa participe la un stagiu de voluntariat in alta tara, beneficiind de toate cheltuielile acoperite (transport dus-intors, transport local, masa, cazare, bani de buzunar, asigurare medicala) cu scopul de a se dezvolta personal (de a isi dezvolta abilitati, cunostinte si atitudini intr-un mediu intercultural lucrand in cadrul unei organizatii de primire).



In cadrul proiectului MODE II vei avea ocazia sa lucrezi cu copii si cu tineri in cadrul mai multor proiecte, avand posibilitatea de a desfasura diverse ateliere creative in cadrul unor centre sau scoli, dar si de a lucra in cadrul unui centru international, fiind implicata in schimburi de tineri si alte proiecte similare. Vei invata mai multe despre ce inseamna un proiect european lucrand intr-un mediu international si beneficiind de indrumare in rezolvarea sarcinilor si de suport in a iti pune propriile idei in practica. La sfarsitul stagiului vei primi un certificat care va atesta competentele pe care ti le-ai dezvoltat.

Daca esti disponibila pentru un an incepand cu noiembrie 2017 pentru o astfel de experienta in Germania, te rugam sa ne trimiti cat mai rapid cv-ul tau si o fotografie pe adresa evs@chanceforlife.ro . Vei fi contactat in scurt timp de un membru al echipei Chance for Life pentru a stabili urmatorii pasi.

Mai multe detalii despre Serviciul European de Voluntariat poti afla accesand link-ul: http://chanceforlife.ro/serviciul-european-de-voluntariat/

Daca vrei sa vezi un preview al proiectului tau, vizioneaza filmuletul realizat in cadrul proiectului din vara trecuta https://www.youtube.com/watch?v=n05KSYInCNE 


Îți mai recomandăm:

Programul este initiat de catre Comisia Europeana inca din anul 1996, fiind inclus in toate cadrele multianuale de finantare in domeniul tineretului ale Uniunii Europene. Citește mai mult

* * *

Dacă e ceva ce am învățat în primii 3 ani la facultatea de arhitectură (da, mai am încă 3. Da, știam în ce mă bag…) este să lucrez. Învață acum cum să înveți!


Pentru sanatatea mentala, dar si cea fizica, trebuie consumate alimente proaspete, bogate in nutrientii necesari. Excesele trebuie evitate. 

Miscarea in aer liber, aerisirea creierului, se recomanda mai mereu, fara insa se sa mentioneze ca aceasta ajuta si la mentinerea in forma a memoriei. Se pot face plimbari, mai lungi sau mai scurte, in functie de anotimp.

Cel mai important, insa, pentru mentinerea unei memorii sanatoase pe tot parcursul vietii, e gimnastica memoriei.


Îți mai recomandăm:

Avem nevoie de un plan de îmbunătățire a memoriei, care să devină treptat un nou stil de viață, mult mai bine organizat. Pentru sănătatea mentală, dar și cea fizică, trebuie consumate alimente proaspete, bogate în nutrienții necesari. Citește mai mult

* * *

If you haven’t heard, universities around the world offering their courses online for free (or at-least partially free). These courses are collectively called as MOOCS or Massive Open Online Courses. Învață acum cum să înveți!


Alimente pentru o memorie bună


Publicat în Clicksanatate.ro

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!

Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale.

Avocado - Include-l în dietă și te va ajuta să ai o memorie mai bună, dar și o capacitate de concentrare mai mare.

Fructele de pădure - Acestea conţin o cantitate însemnată de antioxidanţi, care ajută la înlăturarea stresului şi la sporirea capacitaţii de concentrare şi învăţare.


Îți mai recomandăm:

Inteligenta, in general, are legatura cu meniul tau zilnic. Argumente in plus sunt toate alimentele inteligentei, care ajuta toate functiile cognitive, memoria si capacitatea de concentrare. Citește mai mult

* * *

Sesiunea poate fi uneori extrem de stresanta pentru tine, cu atat mai mult cu cat ai in fata sutele de pagini pe care trebuie sa le pregatesti pentru examene si nu stii exact cum si ce sa faci mai intai. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe