Pornim radioul...
PROFILE VIP » Teodora Grigorie
 

Student in UK: Teodora Grigorie  

Publicat în Ancagilca.com

Ce te-a motivat sa aplici la studii de master in strainatate? De ce Marea Britanie?

Teodora: Mi-am dorit mereu sa traiesc intr-un mix cultural. A avea colegi din toate colturile lumii mi s-a parut o aventura pe care trebuia neaparat sa o traiesc. Marea Britanie a fost prima alegere deoarece am vrut sa locuiesc intr-o tara in care sa nu am probleme de socializare din cauza limbii. In plus, doar aici imi pot perfectiona accentul. Insa sa nu uitam ca rolul principal il detine programul de master pe care Universitatea Coventry il ofera, program in care aplicabilitatea poarta ultimul cuvant.

Care pasi din procesul de aplicare ti-au dat emotii?  

Teodora: Inainte de toate, testul IELTS s-a simtit extrem de dificil, intrucat te face sa crezi ca tu de fapt nu stii limba engleza. Din fericire insa, a fost doar o impresie. Apoi, mi s-a parut tare pretentioasa redactarea scrisorilor de intentie pentru admitere si pentru bursa, pentru ca nu stiam foarte bine cum si ce anume sa "vand". Eram atat de dornica sa reusesc, incat imi era frica sa nu fie prea tragica sau prea simpla adresarea. Iti dai seama ca nu le puteam scrie direct "va rog frumos sa ma primiti la voi".

Îți mai recomandăm:

La Coventry, un orasel din Marea Britanie, la 100 de km de Londra, sunt sute de romani care au venit sa studieze. O lume care lor le-a deschis drumul catre un viitor la care nu sperau pe vremea cand studiau in Romania. Citește mai mult

* * *

Alimentatia sanatoasa este baza unei memorii bune si in mod sigur cu ajutorul unei bune alimentatii echilibrate reusesti sa iti pastrezi atat energia, cat si capacitatea intelectuala la cote inalte. Învață acum cum să înveți!


Creierul – servicii de mentenanţă


Publicat în Tophabits.ro
Creierul nostru este într-o continuă schimbare însă depinde de noi dacă acea schimbare va fi una bună sau va duce spre declin.

Fitness mintal - Practicarea in mod regulat a unor activități variate (cititul, călătoritul, participarea la evenimente culturale) duce la mărirea rezultatelor în testele de IQ.

Somnul – salvarea memoriei. În timpul somnului, informaţia ce a fost acumultă de-a lungul zilei va fi “retipărită” pentru a ajunge în memoria de lungă durată.

Nu vă infometaţi! Creierul foloseşte 20-30% din caloriile organismului, fără glucoză neuronii mor.


Îți mai recomandăm:

Oamenii de stiinta britanici de la Colegiul Universitar „King" recomanda persoanelor care au probleme cu memoria sa consume, de cel putin cinci ori pe saptamana, peste gras (somon, macrou, hering, ton). Citește mai mult

* * *

What is the easiest way to learn? David Robson meets a group of scientists and memory champions competing to find techniques that make facts stick. . Învață acum cum să înveți!


10 metode să-ți păstrezi creierul activ


Publicat în Romanialibera.ro

O alimentație echilibrată, activitatea fizică regulată și respectarea celor șapte ore de somn pe noapte contribuie la buna funcționare a creierului. 

Învățarea unui instrument - Cercetătorii au descoperit că studierea unui instrument timp de cel puțin un deceniu are efecte pozitive asupra memoriei.

Învățarea unei limbi străine - poligloții sunt mai buni la desfășurarea mai multor activități simultan și au atenție distributivă.

Șahul și jocurile de cărți pot ajuta creierul să se mențină în formă. 


Îți mai recomandăm:

O memorie buna depinde in special de sanatatea si de vitalitatea creierului. Exista foarte multe lucruri pe care le-ai putea face pentru imbunatatirea memoriei, fie ca inveti pentru un examen, ai inceput sa studiezi o noua limba straina sau pur si simplu vrei sa-ti antrenezi gandirea pentru a o mentine in forma. Citește mai mult

* * *

Personalitatea fiecaruia scoate la suprafata mai multe sau mai putine emotii care se simt fie in fata profesorilor atotstiutori, fie atunci cand esti programat la un interviu. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe