Pornim radioul...
PROFILE VIP » Valentina Crivat
 

Student in Grecia: Valentina Crivat 

Publicat în Ancagilca.com

De ce Grecia?

Din punctul meu de vedere m-am incadrat mereu in tipologia aceea a tinerilor implicati in viata comunitatilor din care am facut parte si, mai mult, am gasit a fi interesante proiectele in care pe langa faptul ca ajutai, construiai, dezvoltai, la sfarsit ajungeai sa cunosti oameni noi si sa produci o schimbare. Iar schimbarea despre care vorbesc nu este una care se manifesta doar in mediul in care ti-ai propus sa isi faca simtite efectele, dar involuntar sau voluntar si in interiorul tau are loc o mutatie, devii un alt om. Sunt de parere ca orice experienta este buna, atat timp cat te ajuta sa evoluezi. Acesta este in fapt motivul care m-a determinat sa aplic pentru un program de studii – imi doream sa evoluez, sa ma rup din zona in care ma simt confortabil unde sunt alaturi de parinti, de prieteni, de profesori dragi si de cunostinte.

Îți mai recomandăm:

Mai multi studenti greci, care studiaza in Italia au venit la Facultatea de Medicina din Galati pentru a beneficia si de o pregatire practica temeinica. Citește mai mult

* * *

Atunci cand avem nevoie de mai mai mult de 24 de ore pentru o zi, cand facem lucruri nu tocmai pe gusturile noastre (invatam pentru examene sau mergem la un job sub asteptarile noastre), atunci e cazul sa facem ceva pentru moralul nostru. Învață acum cum să înveți!


3 plante bune pentru memorie


Publicat în Clickpentrufemei.ro

Ginkgo biloba ajută la funcționarea creierului

Principiile sale active sunt moleculele numite ginkgolide, care provoacă dilatarea vaselor sanguine care irigă creierul, ceea ce facilitează oxigenarea și alimentarea lui. 

Ceaiul verde protejează neuronii

Ceaiul verde este bogat în antioxidanți, care protejează neuronii. El mai conține și teină, care protejează capilarele la nivelul creierului.

Rodhiola rosea luptă contra stresului

Numită și "gingseng de tundră", rodhiola  alungă stresul, induce o stare de relaxare și stimulează atenția, învățarea și memoria.



Îți mai recomandăm:

Ginkgo biloba ajută memoria de scurtă durată. Această plantă stimulează oxigenarea creierului şi, deci, activitatea celulară cerebrală. Se foloseşte sub formă de infuzie (o cană de ceai pe zi, dintr-unul sau două plicuri la o ceaşcă) sau sub formă de tinctură (câte 30-40 de picături de trei-cinci ori pe zi, cu 30 de minute înainte de masă). Citește mai mult

* * *

Relaxing music for studying that helps concentration, memory and focus for long reading and relaxing. . Învață acum cum să înveți!


Cu alte cuvinte, guma de mestecat si memoria de scurta durata nu fac deloc pereche buna.

Poate ca la un examen, unde trebuie sa rezolvi probleme, guma de mestecat te ajuta, insa atunci cand ai nevoie de memorie pentru a tine minte o lista de cuvinte, litere sau cifre, e mai bine sa renunti la ea.

In cadrul unui experiment pus la punct de specialistii de la Universitatea Cardiff, din Marea Britanie, s-a aratat ca miscarile implicate atunci cand se mesteca guma distrag creierul de la sarcina pe care o are.


Îți mai recomandăm:

Un studiu efectuat de o echipa de neurologi a aratat ca persoanele care consuma doua sau mai multe portii zilnice de legume cu frunze verzi au o capacitate de concentrare ca a unei persoane cu cinci-sapte ani mai tanara. Citește mai mult

* * *

1. Enervează-te constructiv! Cu alte cuvinte, motivează-te! Gândește-te la sesiune ca la un meci personal, la care trebuie să ieși învingător. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe