Pornim radioul...
PROFILE VIP » Cazacu Ritu
 

După ce a văzut rezultatele dezastruoase de la Bac, în urma introducerii camerelor de supraveghere, indianca Ritu Cazacu a deschis un centru privat de pregătire, care anul acesta s-a "lăudat" cu o rată de promovare de 98% în rândul elevilor săi.

Cum aţi ajuns să vă implicaţi în mediul educaţional din România?

Lucrasem mai mult de 20 de ani în marketing şi vânzări şi eram în căutarea unei noi provocări, unei noi direcţii. În 2011, după ce am absolvit un master în administrarea afacerilor (MBA) de la City University (n.r. – din Bucureşti), am decis să pun în practică tot ceea ce învăţasem, ca antreprenor.


Îți mai recomandăm:

Agenţia Metropolitană Braşov, împreună cu Centrul de pregătire BAC va  oferi pregătire a elevilor pentru examenul de Bacalaureat, unde aceştia se vor întâlni cu profesorii în vederea fixării cunoştiinţelor. Citește mai mult

* * *

Think it's beginner's luck? Think again. There's a science to becoming skilled. Over the last year, I've signed up for multiple online courses in graphic design, screenwriting, web design, computer programming - you name it - only to quit a few video lessons in. Învață acum cum să înveți!


Ce mâncăm în timpul examenelor


Publicat în Jurnalul National
Alimentaţia adecvată îmbunătăţeşte capacitatea de concentrare şi memoria.

Nucile - Sunt un adevărat miracol pentru creier. Acest fruc ajută la îmunătăţirea capacităţii de acumulare a cunoştinţelor şi este pavăză pentru celulele nervoase datorită marii cantităţi de antioxidanţi.

Fructele de pădure sunt o altă sursă bogată în antioxidanţi, ajută în lupta cu stresul, îmbunătăţesc capacitatea de concentrare şi memoria. Afinele şi coacăzele împiedică pierderea memoriei pe termen scurt.


Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

Relaxing music for studying that helps concentration, memory and focus for long reading and relaxing. . Învață acum cum să înveți!


Creierul – servicii de mentenanţă


Publicat în Tophabits.ro
Creierul nostru este într-o continuă schimbare însă depinde de noi dacă acea schimbare va fi una bună sau va duce spre declin.

Fitness mintal - Practicarea in mod regulat a unor activități variate (cititul, călătoritul, participarea la evenimente culturale) duce la mărirea rezultatelor în testele de IQ.

Somnul – salvarea memoriei. În timpul somnului, informaţia ce a fost acumultă de-a lungul zilei va fi “retipărită” pentru a ajunge în memoria de lungă durată.

Nu vă infometaţi! Creierul foloseşte 20-30% din caloriile organismului, fără glucoză neuronii mor.


Îți mai recomandăm:

Oamenii de stiinta britanici de la Colegiul Universitar „King" recomanda persoanelor care au probleme cu memoria sa consume, de cel putin cinci ori pe saptamana, peste gras (somon, macrou, hering, ton). Citește mai mult

* * *

Deşi evoluţia tehnologiei este importantă şi pentru tineri, în domeniul educaţiei se pare că tot pixul şi caietul de hârtie sunt mai eficiente. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe