Pornim radioul...
PROFILE VIP » Andra Ionescu
 

La naiba cu joburile! De mâine mă fac freelancer 

Publicat în Desprejoburi.com

Pare foarte şmecher să fii freelancer, nu? Simţi că ai libertate şi autoritate asupra modului tău de lucru. Nimeni nu te condiţionează şi poţi da skip de câte ori vrei până dai peste un task interesant. Pe deasupra, faci şi mai mulţi bani decât dacă te-ai înrola pe post de şoarece corporatist. Însă, dacă povestea ar fi aşa sublimă cum pare, de ce nu ne-am face toţi freelanceri? Ceva e putred în Danemarca…

1) Munceşti cât vrei.

Perfect adevărat. Ai şansa de a alege mereu volumul de muncă pe care doreşti să-l prestezi. Însă o dată cu alegerea de a lucra 2-3 ore pe zi vei lăsa uşa larg deschisă pentru vânt în buzunarele tale. 


Îți mai recomandăm:

1 Când mai ai o zi până la examen 2 Când vrei să te apuci de învăţat 3 Atunci când vezi cât ai, de fapt, de învăţat 4 Atunci când te pui serios pe citit 4 Când realizezi că nu ai nicio şansă să termini tot până a doua zi 5 Atunci când cafeaua nu mai are efect6 Când simţi că nu mai poţi 7 Atunci când adormi cu capul pe cursuri 8 Cum te trezesti in dimineata examenului. Citește mai mult

* * *

Cea mai bună metodă de a reține multe date din foile de pe care studiezi este să îți faci câteva obiceiuri bune de studiu. Administrează-ți foarte bine timpul. Învață acum cum să înveți!


Avem nevoie de un plan de îmbunătățire a memoriei, care să devină treptat un nou stil de viață, mult mai bine organizat.

Pentru sănătatea mentală, dar și cea fizică, trebuie consumate alimente proaspete, bogate în nutrienții necesari. Excesele trebuie evitate.

Mai nou, medicii recomandă zilnic unul - două pahare de vin roșu, ca medicament, pornind de la ideea că orice este bun pentru inimă este benefic și creierului.

Mișcarea în aer liber, aerisirea creierului, se recomandă mai mereu, fără însă se să menționeze că aceasta ajută și la menținerea în formă a memoriei.

Îți mai recomandăm:

Pentru sanatatea mentala, dar si cea fizica, trebuie consumate alimente proaspete, bogate in nutrientii necesari. Excesele trebuie evitate.  Miscarea in aer liber, aerisirea creierului, se recomanda mai mereu, fara insa se sa mentioneze ca aceasta ajuta si la mentinerea in forma a memoriei. Citește mai mult

* * *

Primul sfat este să vorbiţi cu mâinile.  Ar putea suna ciudat, dar gesticulând în timp ce încercaţi să învăţaţi vă poate ajuta creierul să-şi amintească ceva important. Învață acum cum să înveți!


Specialiştii recomandă şase alimente care îmbunătăţesc memoria şi capacitatea de concentrare. Patricia Bannan, autoarea cărţii "Eat Right when Time is Tight", spune că soluţia stă în alimentarea organismului cu mâncăruri care conţin nutrienţi precum fibre şi acizi graşi esenţiali, informează "Huffington Post".

Avocado este bogat în grăsimi monosaturate, care facilitează comunicarea între celulele creierului. "Grăsimile monosaturate asigură că inima şi creierul primesc sângele de care au nevoie pentru a funcţiona la capacitatea sa maximă", declară Bannan.


Îți mai recomandăm:

Ginseng, peste, fructe de padure sau cofeina? Care dintre suplimente nutritive ori alimente pot creste nivelul de concentrare, imbunatatesc memoria, atentia si stimuleaza functionarea creierului? Nu exista nici o indoiala ca pe masura ce o persoana inainteaza in varsta, corpul sau imbatraneste. Citește mai mult

* * *

If you went to or are going to a top school like MIT, Harvard, Columbia, Berkeley, Stanford, Cornell, Caltech, Wharton, Princeton, Yale, Brown, what is your studying method?Could you please give me advice on how to study the best possible way (especially for math classes)? How do you get good grades at the top universities? Please give me directions, like what you do before lecture, after, during weekends, how you study the book, how many books you read, how you take the tests, how much do you study, etc. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe