Pornim radioul...
PROFILE VIP » Simona Lucaci
 

Despre experienţa unui MBA în China  

Publicat în Adevarul

Simona Lucaci este o tânără care a străbătut mări şi ţări la propriu şi la figurat, pentru un MBA în China. A absolvit Facultatea de Ştiinţe Economice, Specializarea Finanţe – Bănci, din cadrul Universitatii Dunărea de Jos din Galaţi şi a fost şefă de promoţie. A urmat apoi un masterat, tot în Galaţi, în Management financiar-bancar, iar acum lucrează într-o bancă din România.

"Masterul din România a fost de fapt mai multă teorie. În schimb, la MBA-ul din China, în primele luni erau foarte multe noţiuni teoretice, economie, macroeconomie, cultura chineză etc. Apoi schimburi şi multe proiecte practice."



Îți mai recomandăm:

Silvana Gagu, o studentă la ASE care a fost plecată cu o bursă Erasmus pe economie la Universitatea din Orleans, în Franţa, după o altă experienţă internaţională, cu Work&Travel, care i-a schimbat mult viziunea „Ceea ce am remarcat şi mi-a plăcut este că ni se dădeau cursurile dinainte, iar apoi mergeai la curs şi puneai întrebări, completai. Citește mai mult

* * *

Cea mai uşoară metodă de memorare a informaţiei este fotografierea ei vizuală, aceasta fiind una dintre cele mai frecvent folosite tehnici de învăţare rapidă pentru examen. Învață acum cum să înveți!


Alimente pentru o memorie bună


Publicat în Clicksanatate.ro

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!

Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale.

Avocado - Include-l în dietă și te va ajuta să ai o memorie mai bună, dar și o capacitate de concentrare mai mare.

Fructele de pădure - Acestea conţin o cantitate însemnată de antioxidanţi, care ajută la înlăturarea stresului şi la sporirea capacitaţii de concentrare şi învăţare.


Îți mai recomandăm:

Inteligenta, in general, are legatura cu meniul tau zilnic. Argumente in plus sunt toate alimentele inteligentei, care ajuta toate functiile cognitive, memoria si capacitatea de concentrare. Citește mai mult

* * *

Nu de putine ori ai vrut sa faci o schimbare in modul cum te organizezi. Cine nu vrea asta? Cu totii ne dorim ca atunci cand invatam, chiar sa invatam, iar cand ne distram, sa ne distram din toata inima. Învață acum cum să înveți!


Ce mâncăm și bem în sesiune


Publicat în Ziarul De Iasi
Alimentația zilnică trebuie să conțină în mod dominant: fulgi de cereale cu lapte sau iaurt, soia, smochine, stafide, curmale, pește, ficat, carne de pui slabă și multe salate de legume proaspete.
 
Se recomandă ca în perioada de sesiune să se bea dimineața, pentru dinamizare, un pahar cu apă amestecată cu o linguriță miere și două linguri suc de lamîie.
 
Despre ananas se spune că are proprietatea de a întări memoria. O banană pe zi reface rapid energia consumată prin efort intelectual. Morcovii sporesc, de asemenea, capacitatea de memorare.

Îți mai recomandăm:

Studentii stiu ce inseamna emotiile, noptile pierdute cu cartile in brate, ceasca de cafea sau paharul de cola. Insa alimentatia zilnica trebuie sa contina in mod dominant: fulgi de cereale (griu, porumb, ovaz) cu lapte sau iaurt, peste, ficat, carne de pui slaba si multe salate de legume proaspete. Citește mai mult

* * *

Who says you need to wait until you ‘feel like’ doing something in order to start doing it?Look, there are days when not even the most well-intentioned advice from the latest motivational science will do. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe