Pornim radioul...
PROFILE VIP » Daniel Tataru
 
Daniel Tătaru, de la universitatea Berkley-California este unul dintre cei 13 "Cercetători ai lui Simons" anul acesta, programul care acordă în fiecare an burse de cercetare pentru cei mai promiţători savanţi.

"Munca lui Tătaru în domeniul undelor nonlineare a fost profundă şi influentă. El a argumentat rezultate noi pentru mai multe clase de ecuaţii, inclusiv evoluţii geometrice, unele dintre ele relaţionate de relativitatea generală", se argumentează pe pagina fundaţiei distinctia acordată matematicianului român.



Îți mai recomandăm:

Absolvent de Matematica la Iasi, Daniel Tataru (45 de ani) locuieste in Statele Unite de 22 de ani. Pana sa ajunga la Berkeley a trecut pe la Universitatea Northestern din Chigaco (Illionos) – aici si-a facut lucrarea de doctorat - si Princeton (New Jersey). Citește mai mult

* * *

In cartea "Make It Stick" se spune raspicat: in majoritatea sistemelor de invatamant din lume, invatarea este abordata prost. Repetitia iar si iar, sublinierea ideilor principale, recitirea, toate acestea sunt ineficiente. Învață acum cum să înveți!


Consumul de alimente cu impact asupra activităţii cerebrale şi exerciţiul fizic regulat sunt cele două elemente esenţiale pentru longevitatea creierului şi a memoriei!

Efectul este spectaculos: când primeşte nutrienţii adecvaţi, creierul dă dovada unei capacităţi sporite de concentrare şi de memorare.


Cafeina din cafea, ceai sau băuturile tip cola este renumită pentru acţiunea ei stimulantă asupra sistemului nervos.

Ginko - biloba – extractul de ginko are efecte reale, dar limitate asupra memoriei şi ameliorează circulaţia sangvină cerebrală, deci poate fi folosit ca supliment nutritiv.

Îți mai recomandăm:

Studentii care sunt mereu pusi pe memorat trebuie sa tina cont si de alimentatie. Aceasta ii ajuta in momentele de tensiune, cand sunt presati de timp si trebuie sa invete zeci de pagini in scurt timp. Citește mai mult

* * *

1. Walk Before An ExamIt’s been proven that exercise can boost your memory and brain power. Research conducted by Dr. Chuck Hillman of the University of Illinois shows that about 20 minutes exercise before an exam improve performance. Învață acum cum să înveți!


Ce mâncăm în timpul examenelor


Publicat în Jurnalul National
Alimentaţia adecvată îmbunătăţeşte capacitatea de concentrare şi memoria.

Nucile - Sunt un adevărat miracol pentru creier. Acest fruc ajută la îmunătăţirea capacităţii de acumulare a cunoştinţelor şi este pavăză pentru celulele nervoase datorită marii cantităţi de antioxidanţi.

Fructele de pădure sunt o altă sursă bogată în antioxidanţi, ajută în lupta cu stresul, îmbunătăţesc capacitatea de concentrare şi memoria. Afinele şi coacăzele împiedică pierderea memoriei pe termen scurt.


Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

Atât pentru examene cât și pentru a crește calitatea noastră studenți studiul reprezintă cu siguranța cea mai importantă etapă în acumularea informațiilor. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe