Pornim radioul...
PROFILE VIP » Corneliu Riegler
 
Adevărul.ro vine în ajutorul elevilor din clasele terminale de la gimnaziu şi liceu, pentru ca aceştia să promoveze cu note cât mai mari, examenele naţionale din vară.


Îți mai recomandăm:

Campania "Adevărul te meditează pentru Bac şi Capacitate 2015" continuat marţi cu lecţia video pentru proba de matematică, la profilul Ştiinţele Naturii, predată de profesorul Adrian Troie de la Colegiul Naţional "Sfântul Sava", din Capitală. Citește mai mult

* * *

At the heart of this method is the idea that a person should practice doing something for a single minute, every day at the same time. Almost all of us periodically set ourselves a new goal or challenge — and just as often in the end we fail to achieve it. Învață acum cum să înveți!


Ai sesiune? Nutriţioniştii îţi spun ce să mănânci pentru o memorie bună. Perioada examenelor constituie un stres pentru majoritatea elevilor şi studenţilor. Oboseala şi nervii cauzaţi de volumul mare de informaţii care trebuie acumulat îţi pot da sănătatea peste cap.

Pentru o memorie bună este recomandat să consumaţi fructe, dintre care amintim bananele. Alimentatia zilnica trebuie sa contina fulgi de cereale cu lapte sau iaurt, smochine, fructe uscate, peste si multe salate pentru a avea o memorie buna, scrie ZiaruldeIasi.


Îți mai recomandăm:

Nutriţionistul Cristina Bogdan îţi spune ce să mănânci ca să faci faţă în perioada examenelor. Mananca regulat si echilibrat. Este foarte important ca in perioada examenelor sa mananci alimente care sa iti dea energie pe tot parcursul zilei. Citește mai mult

* * *

O memorie buna depinde in special de sanatatea si de vitalitatea creierului. Exista foarte multe lucruri pe care le-ai putea face pentru imbunatatirea memoriei, fie ca inveti pentru un examen, ai inceput sa studiezi o noua limba straina sau pur si simplu vrei sa-ti antrenezi gandirea pentru a o mentine in forma. Învață acum cum să înveți!


Cele mai bune alimente pentru memorie sunt, în general, cele care conţin grăsimi sănătoase, precum peşte gras sau nucile şi seminţele.

Printre cele mai bune alimente pentru memorie se numără fructele de pădure, bogate în antioxidanţi. De exemplu, afinele au capacitatea de a ne proteja creierul împotriva procesului de oxidare a celulelor din cauza stresului.

Încă un aliment deosebit de important pentru îmbunătăţirea memoriei este peştele gras, deoarece carnea acestuia este bogată în grăsimi de tipul Omega-3.


Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

În primul rând, nu te învață să înveți. Și acum îmi vine în minte o frază pe care ne-o tot spunea la anatomie asistenta  "Voi până în anul III n-o să știți să învațați". Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe