Pornim radioul...
PROFILE VIP » Ana Gheorghe
 
Ana Gheorghe, absolventă la FJSC, secția Publicitate și actualmente blogger la Modă, pe bune? a inițiat o campanie inspirațională: #checkinlajob #cechinfarajob.

S.V: Poveștește-ne mai mult despre campania #checkinlajob #cechinfarajob. Cum ți-a venit ideea campaniei?

A: Am mai spus şi o să o repet. Nu mi-a venit ideea singură. A fost un fel de group effort, e gândită de mine şi de prietenul meu. Ne-am gândit la o soluţie prin care să mă angajez. Bine, asta după ce am dat 20 de mail-uri şi am văzut că nimic nu mişcă. Prin campania checkinlajob #cechinfarajob am vrut să îmi creez awareness în rândul agenţiilor şi am reuşit. Pentru cei care nu ştiu ce implică, m-am plimbat două săptămâni, pe la un număr X de agenţii, am făcut poze cu drumul până la muncă şi în faţa agenţiei şi mi-am dat check-in cu un status în care era povestită un fel de primă zi la agenţia respectivă.


Îți mai recomandăm:

O serie de poze realizate în Penitenciarul din Aiud i-a adus fotografului Cosmin Bumbuț "Oscarul Fotografiei", International Photography Award 2006, la categoria Editorial. Citește mai mult

* * *

Deşi evoluţia tehnologiei este importantă şi pentru tineri, în domeniul educaţiei se pare că tot pixul şi caietul de hârtie sunt mai eficiente. Învață acum cum să înveți!


De la alimentatie, programul incarcat, pana la felul in care dormi sau medicamentele pe care le iei, memoria poate fi afectata in diverse moduri.

Vitamina B12 se afla in stransa legatura cu memoria. Aceasta se afla si in produsele lactate, iar lipsa ei duce la o scadere a puterii de concentrare.

Depresia duce la scaderea nivelului de serotonina si norepinefrina din creier, astfel incat memoria este afectata.


Prin imbunatatirea stilului de viata, atat in ceea ce priveste alimentatia, cat si programul fizic, vei reusi sa scapi de aceaste probleme.


Îți mai recomandăm:

Potrivit cercetatorilor, un tratament de doi ani de zile cu vitamina B12 si acid folic poate face minuni pentru memorie. "Vitaminele au un rol important in sustinerea sanatatii mentale a persoanelor in varsta si sustin buna functionare a sistemului cognitiv", a marturisit Janine Walker, cercetatori la Universitatea Nationala din Australia. Citește mai mult

* * *

Rezumatul, fișa de lectură, recenzia, referatul, au la bază un plan de idei.  Iată de ce este bine să îți organizezi în acest mod ce ai de învățat! Pentru că aceste scrieri sintetice permit organizarea și concentrarea cunoștințelor acumulate. Învață acum cum să înveți!


Agenda este inutila pentru ca uiti sa o consulti pentru indeplinirea sarcinilor zilnice de lucru? Poate ca este timpul sa urmezi un tratament natural pentru imbunatatirea memoriei.

Complexul de vitamine B face minuni pentru memoria ta. Acidul folic are acelasi efect, iar vitamina C te revitalizeaza si iti vei duce la bun sfarsit sarcinile zilnice de lucru.

Toate vitaminele si mineralele benefice pentru imbunatatirea memoriei le vei prelua din fructe si legume. Pepenele galben, capsunele, citricele, pastaile, spanacul si salata nu vor lipsi din frigiderul uitucilor.

Îți mai recomandăm:

Metodele contemporane de dezvoltarea a capacităţii de memorare sunt din ce în ce mai inventive.  Exerciţii fizice zilnice îţi pun sângele în mişcare și stimulează memoria pe termen scurt şi lung. Citește mai mult

* * *

Când vine vorba de succes, majoritatea oamenilor sunt de părere că inteligența joacă cel mai important rol, însă un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Stanford ne va schimba părerea. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe