Pornim radioul...
PROFILE VIP » Mădălina Moisa
 

10 tipuri de oameni din timpul sesiunii 

Publicat în Fiumdecafea.wordpress.com

Mă încadrez la nr. 1, deoarece sesiunea aceasta mi-am traumatizat parțial domnul, el fiind cel care mi-a trimis linkul, provocându-mi o criză de râs în timp ce citeam cele două rânduri.

Mamele, majoritatea cred că sunt așa în timpul sesiunii, dar nu avem ce să le facem.

Ca norocu’, nu am colege de cameră care să învețe pe manele, doar niște prea-încântătoare vecine care fac acest lucru, însă m-am ocupat personal de această treabă și acum e liniște *evil-grin*.



Îți mai recomandăm:

Ei bine. . m-am gândit să scriu astăzi despre cum stă treaba cu măririle la facultate. . Am trecut de prima experiență a sesiunii și s-a lăsat cu note destul de mari; dar se pare că unii (printre care și eu), visează la cai verzi pe pereți și și-au ratat vacanța, stând să învețe pentru așa-numitele ”măriri”, pentru că ”notele mari nu sunt niciodată destul de mari”. Citește mai mult

* * *

Many students are being left behind by an educational system that some people believe is in crisis. Improving educational outcomes will require efforts on many fronts, but a central premise of this monograph is that one part of a solution involves helping students to better regulate their learning through the use of effective learning techniques. Învață acum cum să înveți!


Avem nevoie de un plan de îmbunătățire a memoriei, care să devină treptat un nou stil de viață, mult mai bine organizat.

Pentru sănătatea mentală, dar și cea fizică, trebuie consumate alimente proaspete, bogate în nutrienții necesari. Excesele trebuie evitate.

Mai nou, medicii recomandă zilnic unul - două pahare de vin roșu, ca medicament, pornind de la ideea că orice este bun pentru inimă este benefic și creierului.

Mișcarea în aer liber, aerisirea creierului, se recomandă mai mereu, fără însă se să menționeze că aceasta ajută și la menținerea în formă a memoriei.

Îți mai recomandăm:

Pentru sanatatea mentala, dar si cea fizica, trebuie consumate alimente proaspete, bogate in nutrientii necesari. Excesele trebuie evitate.  Miscarea in aer liber, aerisirea creierului, se recomanda mai mereu, fara insa se sa mentioneze ca aceasta ajuta si la mentinerea in forma a memoriei. Citește mai mult

* * *

Fiecare dintre noi are capacitatea de a invata in diferite moduri. De multe ori pe parcursul vietii am obsesrvat ca asimilam informatii noi fie prin participare activa, fie prin ascultare, fie prin privire. Învață acum cum să înveți!


4 super-alimente care stimulează creierul


Publicat în Doctorul Zilei

Îți mai recomandăm:

Pestele gras (somonul, sardinele, heringul) contine acizi grasi omega 3, substante care protejeaza creierul. Totodata, acizii omega 3 cresc nivelul serotoninei, hormonul care iti da o stare de bine. Citește mai mult

* * *

Iată câteva exerciții de relaxându-se exerciții pentru a te simți încrezător în ziua examenului. Cheia de contact: respirația. Majoritatea oamenilor recurg la respirația toracică, ceea ce provoacă tensiuni. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe