Pornim radioul...
Daniel Posdărăscu este student în anul III la Facultatea de Informatică din București, după ce a studiat în Anglia o scurtă perioadă de timp. 

„Oamenii care nu reușesc sunt cei care nu pot, nu vor sau nu muncesc suficient. E destul de simplu.”, spune Daniel, care este și un mare pasionat de teatru. „Singura experiență care variază de la om la om este începutul. Modul in care ai pornit pe acel drum.”, adaugă el.



De ce te-ai întors în România? Mulți pleacă la studii în străinătate doar pentru că arată bine în CV, fără să aibă un plan stabilit. Și eu am făcut parte din această categorie, motiv pentru care experiența mea în Anglia nu a decurs prea bine. Diferențele între facultățile din Marea Britanie și România țin de disciplină și de rigiditate.

Îți mai recomandăm:

La 36 de ani, Robert Uzuna se poate lauda cu o dubla cariera, la granita intre public si privat: este Public Affairs Manager la Ursus, a lucrat in Ministerul de Externe, dar isi face timp sa le predea studentilor (Institutul Diplomatic Roman, ASE si Facultatea de Drept a Universitatii din Bucuresti), "lectoratul" fiind activitatea sa de suflet si modul in care simte ca poate da la randu-i ceva inapoi Romaniei. Citește mai mult

* * *

Ți-ai mobilizat încrederea în tine, ai dorința de învățare, acum concentrează-ți atenția. Caută să îți trezești și să îți menții interesul pentru ceea ce înveți. Învață acum cum să înveți!


4 super-alimente care stimulează creierul


Publicat în Doctorul Zilei

Îți mai recomandăm:

Pestele gras (somonul, sardinele, heringul) contine acizi grasi omega 3, substante care protejeaza creierul. Totodata, acizii omega 3 cresc nivelul serotoninei, hormonul care iti da o stare de bine. Citește mai mult

* * *

We can improve our powers of concentration by finding clever ways to eliminate distractions, hacking our workflows, or working on our mindsets.  Invest in your sleep. Învață acum cum să înveți!


Creierul – servicii de mentenanţă


Publicat în Tophabits.ro
Creierul nostru este într-o continuă schimbare însă depinde de noi dacă acea schimbare va fi una bună sau va duce spre declin.

Fitness mintal - Practicarea in mod regulat a unor activități variate (cititul, călătoritul, participarea la evenimente culturale) duce la mărirea rezultatelor în testele de IQ.

Somnul – salvarea memoriei. În timpul somnului, informaţia ce a fost acumultă de-a lungul zilei va fi “retipărită” pentru a ajunge în memoria de lungă durată.

Nu vă infometaţi! Creierul foloseşte 20-30% din caloriile organismului, fără glucoză neuronii mor.


Îți mai recomandăm:

Oamenii de stiinta britanici de la Colegiul Universitar „King" recomanda persoanelor care au probleme cu memoria sa consume, de cel putin cinci ori pe saptamana, peste gras (somon, macrou, hering, ton). Citește mai mult

* * *

1. Respiră adânc şi realizează că totul este doar în capul tău Relaxează-te înainte să te apuci de scris. Inspiră aer adânc în piept, în timp ce ai mâinile pe bancă şi corpul relaxat. Învață acum cum să înveți!