Pornim radioul...
A patra revoluție industrială este aici. Într-un viitor în care roboții se pregătesc să ia o bună parte din joburi, există câteva lucruri pe care noi le facem mai bine și care ne vor salva carierele.

Empatie și comunicare – în timp ce inteligența artificială poate fi folosită în domeniul medical pentru a detecta cu un grad mai mare de acuratețe anumite boli, empatia și comunicarea sunt esențiale pentru profesia de medic.



Creativitate – computerele sunt bune la executarea unor funcții și să ofere rapid niște opțiuni, totuși nu sunt chiar atât de bune când vine vorba și despre oferirea unor opțiuni creative. 
 
Imaginație și viziune – dacă roboții ar putea ajunge să mai stăpânească din skil-urile anterioare sau să reușească să creeze, există un lucru pe care nu-l vor avea: imaginația.
 

Îți mai recomandăm:

Daniela Rus conduce cel mai important laborator de robotică din lume, unde se ocupă cu dezvoltarea roboţilor care îşi pot schimba forma. A emigrat în SUA în anii 1980. Citește mai mult

* * *

Potrivit cercetătorilor, cei mai mulţi studenţi greşesc pentru că vor să înveţe recitind notiţe şi texte din manuale.  Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care citesc de mai multe ori textele nu le vor reţine mai bine decât cei care le citesc o singură dată. Învață acum cum să înveți!


Ce mâncăm și bem în sesiune


Publicat în Ziarul De Iasi
Alimentația zilnică trebuie să conțină în mod dominant: fulgi de cereale cu lapte sau iaurt, soia, smochine, stafide, curmale, pește, ficat, carne de pui slabă și multe salate de legume proaspete.
 
Se recomandă ca în perioada de sesiune să se bea dimineața, pentru dinamizare, un pahar cu apă amestecată cu o linguriță miere și două linguri suc de lamîie.
 
Despre ananas se spune că are proprietatea de a întări memoria. O banană pe zi reface rapid energia consumată prin efort intelectual. Morcovii sporesc, de asemenea, capacitatea de memorare.

Îți mai recomandăm:

Studentii stiu ce inseamna emotiile, noptile pierdute cu cartile in brate, ceasca de cafea sau paharul de cola. Insa alimentatia zilnica trebuie sa contina in mod dominant: fulgi de cereale (griu, porumb, ovaz) cu lapte sau iaurt, peste, ficat, carne de pui slaba si multe salate de legume proaspete. Citește mai mult

* * *

Primul sfat este să vorbiţi cu mâinile.  Ar putea suna ciudat, dar gesticulând în timp ce încercaţi să învăţaţi vă poate ajuta creierul să-şi amintească ceva important. Învață acum cum să înveți!


Consumul de alimente cu impact asupra activităţii cerebrale şi exerciţiul fizic regulat sunt cele două elemente esenţiale pentru longevitatea creierului şi a memoriei!

Efectul este spectaculos: când primeşte nutrienţii adecvaţi, creierul dă dovada unei capacităţi sporite de concentrare şi de memorare.


Cafeina din cafea, ceai sau băuturile tip cola este renumită pentru acţiunea ei stimulantă asupra sistemului nervos.

Ginko - biloba – extractul de ginko are efecte reale, dar limitate asupra memoriei şi ameliorează circulaţia sangvină cerebrală, deci poate fi folosit ca supliment nutritiv.

Îți mai recomandăm:

Studentii care sunt mereu pusi pe memorat trebuie sa tina cont si de alimentatie. Aceasta ii ajuta in momentele de tensiune, cand sunt presati de timp si trebuie sa invete zeci de pagini in scurt timp. Citește mai mult

* * *

I hate studying. When I try to study I am able to concentrate for 15-20 minutes the most and then I find something else to do. I manage to make average grades from what I retain in class and with the little studying I manage to do. Învață acum cum să înveți!