Pornim radioul...
SMART FACTS » Radu Țigănaș
 

Echipa formată din Radu Ţigănaş şi Şerban Pitic, reprezentând Universitatea din Bucureşti, a câştigat turneul internaţional de dezbateri academice pentru studenţi de la Londra, la categoria destinată străinilor care nu au engleza ca limbă nativă.

Şerban Pitic, momentan masterand în zona de Administrarea Afacerilor,  face dezbateri din clasa a IX-a, o activitate extraşcolară pe care a descoperit-o însă din întâmplare. "De atunci am rămas ‘dependent’. La început, a fost foarte greu, pentru că sunt o fire timidă, însă în timp am descoperit că vorbitul în public şi dezbaterea îmi pot fi naturale şi au devenit pasiuni", povesteşte Şerban.


Îți mai recomandăm:

În weekendul 19-20 octombrie, echipa formată din Radu Țigănaș (23 de ani) și Șerban Pitic (25 de ani) a câștigat turneul internațional de dezbateri academice pentru studenți SOAS IV, categoria ESL (English as a Second Language) organizat anual la Londra. Citește mai mult

* * *

Think it's beginner's luck? Think again. There's a science to becoming skilled. Over the last year, I've signed up for multiple online courses in graphic design, screenwriting, web design, computer programming - you name it - only to quit a few video lessons in. Învață acum cum să înveți!


4 super-alimente care stimulează creierul


Publicat în Doctorul Zilei

Îți mai recomandăm:

Pestele gras (somonul, sardinele, heringul) contine acizi grasi omega 3, substante care protejeaza creierul. Totodata, acizii omega 3 cresc nivelul serotoninei, hormonul care iti da o stare de bine. Citește mai mult

* * *

Iată căteva mici ponturi legate de modul în care poți să iei notițe într-un mod inteligent în timpul unui curs. S-ar putea, în primă fază, să te panichezi, să te pierzi, să ai impresia că nu vei putea ajunge niciodată să ții pasul cu ceea ce spune profesorul și asta pentru că profesorul universitar vorbește, prezintă, povestește, dar nu dictează. Învață acum cum să înveți!


Mulţi studenţi folosesc markere colorate pentru a evidenţia anumite porţiuni din text, dar studiul condus de prof. Dunlovsky - publicat în Psychological Science in the Public Interest - a dus la concluzia că evidenţierea unor fraze cu markerul fluorescent poate îngreuna învăţarea.

"Adesea se concentrează asupra unui singur concept şi este mai puţin probabil să integreze informaţia într-un întreg. Acest lucru poate îngreuna înţelegerea materialului respectiv", spune el. Totuşi, folosirea lor îi face pe studenţi să se simtă mai în siguranţă.


Îți mai recomandăm:

Organizarea si planificarea studiului individual - Acest prim capitol cuprinde 4 subcapitole in care se defineste notiunea de studiu individual si se arata modul de intocmire eficienta a acestuia: Tehnicile de munca intelectuala - unelte ale viitorului. Citește mai mult

* * *

In recent courses, I have noticed two troubling practices of physics students. The first is the student response to homework problems. I hear the following kind of statements all too often: “Oh, you are stuck on homework problem number 13? I found a solution on YouTube. Învață acum cum să înveți!