Pornim radioul...
SMART FACTS » Student in strainatate
 

Student al Universităţii din Huddersfield, Alex Beldea a câştigat în prezent recunoaştere într-o competiţie internaţională de prestigiu.

Alex are 22 de ani şi este în ultimul an la cursul de fotografie din campusul universităţii Queensgate. El are deja experienţă în fotografia comercială, câştigată în timpul unei colaborări de 12 luni cu o agenţie cu sediul în Leeds şi lucrează pe cont propriu. De asemenea, lucrează la crearea unui portofoliu de fotografii pe tematică socială, precum şi cu imagini artistice.













Îți mai recomandăm:

Marius Musan, un fotograf amator roman, a ajuns recunoscut in Marea Britanie, dupa ce a reusit sa castige premiul "Icon" pentru cea mai buna fotografie de calatorie. Citește mai mult

* * *

Iată câteva exerciții de relaxându-se exerciții pentru a te simți încrezător în ziua examenului. Cheia de contact: respirația. Majoritatea oamenilor recurg la respirația toracică, ceea ce provoacă tensiuni. Învață acum cum să înveți!


10 metode să-ți păstrezi creierul activ


Publicat în Romanialibera.ro

O alimentație echilibrată, activitatea fizică regulată și respectarea celor șapte ore de somn pe noapte contribuie la buna funcționare a creierului. 

Învățarea unui instrument - Cercetătorii au descoperit că studierea unui instrument timp de cel puțin un deceniu are efecte pozitive asupra memoriei.

Învățarea unei limbi străine - poligloții sunt mai buni la desfășurarea mai multor activități simultan și au atenție distributivă.

Șahul și jocurile de cărți pot ajuta creierul să se mențină în formă. 


Îți mai recomandăm:

O memorie buna depinde in special de sanatatea si de vitalitatea creierului. Exista foarte multe lucruri pe care le-ai putea face pentru imbunatatirea memoriei, fie ca inveti pentru un examen, ai inceput sa studiezi o noua limba straina sau pur si simplu vrei sa-ti antrenezi gandirea pentru a o mentine in forma. Citește mai mult

* * *

In recent courses, I have noticed two troubling practices of physics students. The first is the student response to homework problems. I hear the following kind of statements all too often: “Oh, you are stuck on homework problem number 13? I found a solution on YouTube. Învață acum cum să înveți!


Cum (și de ce) să îți creezi hărți mentale


Publicat în Blog.grile-rezidentiat.ro

Salutare! Poate vin destul de târziu cu articolul ăsta, având în vedere că mai ai doar câteva luni până la sesiune/rezidențiat. Dar sunt convins că ce urmează să citești o să îți fie de folos de acum încolo, inclusiv când vine vorba de recapitulare, și mai ales dacă ești genul care „gândește în scris”.

Titlul cel mai „corect” ar fi fost „Un mod de a-ți lua notițe”, doar că ar fi fost incomplet. Asta pentru că ce îți voi descrie în continuare e mai mult de atât – e unul din cele mai eficiente moduri în care îți poți pune gândurile în ordine.

Fără alte introduceri, să începem!

CE SUNT ALEA “HĂRȚI MENTALE” ȘI DE CE AR TREBUI SĂ MĂ INTERESEZE?

Păi, foarte simplu. Ai scris vreodată la școală după dictare, doar ca să îți dai seama la sfârșitul orei că nu ai rămas cu absolut nimic? Ai încercat vreodată să pui la punct un rezumat, doar ca la final să observi cum nu ai făcut altceva decât să transcrii dintr-o parte în alta, fără să reții ceva în mod deosebit?

(Te rog, fă-mi pe plac și răspunde-mi cu „da”.)

Da? Perfect! Fix aici îți sar în ajutor hărțile mentale (Mind Map-urile). Ele sunt o tehnică super utilă, care îmbunătățește retenția, ilustrează legăturile dintre idei (te ajută să vezi mai bine imaginea de ansamblu) și te stimulează să gândești creativ.


Îți mai recomandăm:

Mind map, sau harta mentala este un instrument care ne ajuta sa structuram, organizam, memoram, sa aranjam si sa invatam informatii intr-un mod organizat. Citește mai mult

* * *

Iată 7 plante foarte eficiente pentru susținerea capacității de concentrare și combaterea emoțiilor excesive: - Valeriană, Hamei, Talpa gâștei, Melisă – stabilizează emoțiile (sentimentele de teamă, neliniște, anxietate); diminuează hiperstimularea sistemului nervos central; ajută la dobândirea și menținerea stării de calm în situații de criză. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe