Pornim radioul...
FUN FACTS » OSUT Timisoara
 

StudentFest, cel mai mare festival studențesc de artă și cultură din România, organizat anual de Organizația Studenților din Universitatea de Vest din Timișoara (OSUT), se va desfășura în perioada 11-20 mai, la Timișoara.

Prin tema propusă în acest an se dorește încurajarea tinerilor spre a-și descoperi propria viziune, spre a se manifesta liber cultural. Este locul ideal unde creația proprie să fie în prim plan, expusă publicului, punând în valoare unicitatea caracterului lor.



Festivalul oferă tinerilor artiști oportunitatea de a da frâu liber imaginației și spiritului artistic, într-un mediu energic cu mulți tineri dornici de a crea, de a experimenta și de a se dezvolta.

Prin cele 15 secțiuni puse la dispoziția artiștilor și participanților în acest an, Arhitectură, Arte stradale, Ceramică, Dans, Design vestimentar, Experimentarium, Film și arte video, Fotografie, Grafică, Literatură, Muzică, Pictură, Publicitate, Sculptură și Teatru, festivalul dorește să le ofere tinerilor talentați posibilitatea de a se face remarcați prin atelierele de creație organizate pentru ei.

În cadrul atelierelor de lucru participanții vor putea să își dezvolte abilitățile artistice, participând la o parte teoretică a fiecărui atelier, iar mai apoi aplicând practic cunoștințele dobândite. Participanții își vor transpune viziunea proprie într-un concept pe care-l vor prezenta în ultimele 3 zile ale festivalului sub formă de expoziție sau performance publicului larg.

Cu numeroase premii obținute și certificarea internațională EFFE (Europe for Festivals, Festivals for Europe), și la această ediție, StudentFest, aduce în spațiul timișorean un program diversificat cu numeroase spectacole artistice, concerte, piese de teatru, proiecții de film, spectacole de dans, expoziții, ateliere de creație, conferințe, creație literară, experimente și multe altele.

Exprimă-ți viziunea!


Îți mai recomandăm:

StudentFest va desfășura anul acesta, în perioada 7-16 mai, cea de-a 24-a ediție, sub tema CONFLICT. Festivalul oferă tinerilor artişti posibilitatea de a se exprima liber, de a se dezvolta profesional şi de a se promova. Citește mai mult

* * *

Atunci când studiem pentru un examen, unul dintre principalele lucruri de care trebuie să ținem cont se referă la folosirea tuturor materialelor de care dispunem pentru cursul respectiv. Învață acum cum să înveți!


Vrem o minte care să nu ne trădeze când avem mai mare nevoie de ea? Există meniuri care o pot stimula!
 
Regulile pentru păstrarea creierului în formă sunt: Să nu sărim peste cele trei mese principale.
 
Să nu sărim peste somn, iar dacă se poate, programul de dormit să fie între 6 și 8 ore pe noapte la un om adult și să se încadreze mereu între aceleași ore;
 
Să facem zilnic exerciții fizice sau mișcare: înot, ciclism, alergări, aerobic, flotări, genuflexiuni, abdomene sau măcar mers pe jos jumătate de oră pe zi. Dacă le efectuam seara, să lăsăm câteva ore între ele și mersul la culcare.

Îți mai recomandăm:

Oamenii de stiinta britanici de la Colegiul Universitar „King" recomanda persoanelor care au probleme cu memoria sa consume, de cel putin cinci ori pe saptamana, peste gras (somon, macrou, hering, ton). Citește mai mult

* * *

Profesorii de la Universitatea din Sheffield au realizat un studiu ale cărui rezultate au confirmat faptul că învăţarea este mai eficientă atunci când întreg procesul se întinde pe o perioadă mai lungă de timp şi include pauze regulate. Învață acum cum să înveți!


Agenda este inutila pentru ca uiti sa o consulti pentru indeplinirea sarcinilor zilnice de lucru? Poate ca este timpul sa urmezi un tratament natural pentru imbunatatirea memoriei.

Complexul de vitamine B face minuni pentru memoria ta. Acidul folic are acelasi efect, iar vitamina C te revitalizeaza si iti vei duce la bun sfarsit sarcinile zilnice de lucru.

Toate vitaminele si mineralele benefice pentru imbunatatirea memoriei le vei prelua din fructe si legume. Pepenele galben, capsunele, citricele, pastaile, spanacul si salata nu vor lipsi din frigiderul uitucilor.

Îți mai recomandăm:

Metodele contemporane de dezvoltarea a capacităţii de memorare sunt din ce în ce mai inventive.  Exerciţii fizice zilnice îţi pun sângele în mişcare și stimulează memoria pe termen scurt şi lung. Citește mai mult

* * *

Cand vine vorba de un examen, trebuie sa luam in seama doua aspecte. Pregatirea tehnica sau academica este unul dintre ele. Daca invatam cu rigurozitate, vom avea increderea necesara pentru a infrange anxietatea dinaintea examenelor. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe