Pornim radioul...
FUN FACTS » Viata de student
 

Semne că ești mai matur decât crezi 

Publicat în Campuscluj.ro

1. Ai o slujbă full-time și chiar îți place ce faci.



2. Dacă nu îți duci hainele la spălătorie nu mai ai ce să porți, aaa...și nu ai mai pus de multe haine albe cu haine colorate.



3. Iar dacă nu faci cumpărături nu mai ai ce să mănânci și cel mai probabil mergi cu o listă bine organizată la supermarket.



5. Poți să încropești o masă de la zero, și când spunem masă nu ne referim la semipreparate și conserve, ci la mâncare adevărată care necesită preparare termică ;)



6. Încerci să mănânci cât mai sănătos, așa că eviți poftele nocturne gen: KFC sau Mc Donald's.



7. Dacă nu speli vasele nu le va spăla nimeni 



Îți mai recomandăm:

StudentIQ. ro, MemoPlus si Student din Provincie au organizat primul concurs cu postari despre sesiune. Tot ce iti trece prin cap despre sesiune a fost consemnat intr-o serie lunga de post-it-uri. Citește mai mult

* * *

Plan Your Time Wisely - Throughout the semester, make an effort to keep up with weekly class readings, lectures and assignments. This will spare you from playing 'catch-up' the week before exams begin. Învață acum cum să înveți!


Studentii stiu ce inseamna emotiile, noptile pierdute cu cartile in brate, ceasca de cafea sau paharul de cola.

Insa alimentatia zilnica trebuie sa contina in mod dominant: fulgi de cereale (griu, porumb, ovaz) cu lapte sau iaurt, peste, ficat, carne de pui slaba si multe salate de legume proaspete.

Aceste recomandari sint pentru cei incearca sa memoreze o cantitate foarte mare de cunostinte intr-un timp foarte scurt, dar care datorita stresului si oboselii, se prezinta la examene extenuati si fara posibilitatea de a-si aduce aminte ce au citit.


Îți mai recomandăm:

Nutriţionistul Cristina Bogdan îţi spune ce să mănânci ca să faci faţă în perioada examenelor. Mananca regulat si echilibrat. Este foarte important ca in perioada examenelor sa mananci alimente care sa iti dea energie pe tot parcursul zilei. Citește mai mult

* * *

Benjamin Franklin did this 1 hour a day, 5 hours a week. Why you should do it too.  I call this Franklin's five-hour rule: one hour a day on every weekday. Învață acum cum să înveți!


Planta cu cele mai recunoscute beneficii în privința memoriei este salvia. O cură îndelungată cu ceai de salvie te ajută să îți îmbunătățești memoria.
 
O altă variantă ar fi ceaiul de păducel, la fel de bun atunci când vrei să îți perfecționezi memoria. Pentru a vedea efectele se recomandă a se consuma câte o cană cu ceai seara, timp de o lună.
 
De asemenea, 25 de picături de tinctură de anghinare într-o cană cu ceai de orice tip se soldează cu mărirea capacității de concentrare, combaterea oboselii mentale și revigorarea simțurilor.

Îți mai recomandăm:

Ginkgo biloba ajută memoria de scurtă durată. Această plantă stimulează oxigenarea creierului şi, deci, activitatea celulară cerebrală. Se foloseşte sub formă de infuzie (o cană de ceai pe zi, dintr-unul sau două plicuri la o ceaşcă) sau sub formă de tinctură (câte 30-40 de picături de trei-cinci ori pe zi, cu 30 de minute înainte de masă). Citește mai mult

* * *

Jordan B. Peterson, psychology professor at the University of Toronto answers:I think (1) you can't do it and (2) you shouldn't try. No one can actually study that much. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe