Pornim radioul...
FUN FACTS » Cool hunting
 

Comedianții Paul Gale și Adam Lapetina au adaptat cele mai celebre replici la era digitală dând un motiv de amuzament atât cinefililor, cât și pasionaților de internet și tehnologie.

The Godfather


Gone with the wind


Terminator 2: Ziua Judecății



Vrăjitorul din Oz


The Graduate


Al șaselea simț

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în yuppy.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Pixabay.com


Îți mai recomandăm:

This collection features free e-books, mostly classics, that you can read on your iPad/iPhone (purchase), Kindle (purchase), Nook (purchase) or other devices. Citește mai mult

* * *

Metodele contemporane de dezvoltarea a capacităţii de memorare sunt din ce în ce mai inventive.  Exerciţii fizice zilnice îţi pun sângele în mişcare și stimulează memoria pe termen scurt şi lung. Învață acum cum să înveți!


Cele mai bune alimente pentru memorie sunt, în general, cele care conţin grăsimi sănătoase, precum peşte gras sau nucile şi seminţele.

Printre cele mai bune alimente pentru memorie se numără fructele de pădure, bogate în antioxidanţi. De exemplu, afinele au capacitatea de a ne proteja creierul împotriva procesului de oxidare a celulelor din cauza stresului.

Încă un aliment deosebit de important pentru îmbunătăţirea memoriei este peştele gras, deoarece carnea acestuia este bogată în grăsimi de tipul Omega-3.


Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

O memorie buna depinde in special de sanatatea si de vitalitatea creierului. Exista foarte multe lucruri pe care le-ai putea face pentru imbunatatirea memoriei, fie ca inveti pentru un examen, ai inceput sa studiezi o noua limba straina sau pur si simplu vrei sa-ti antrenezi gandirea pentru a o mentine in forma. Învață acum cum să înveți!


Creierul are necesități specifice în momentele de efort cognitiv intens și prelungit. Pentru nevoi punctuale și pe termen scurt se pot consuma suplimente alimentare de la farmacie dar acestea nu reprezintă o opțiune pe termen lung și desigur nu se compară cu alimentele sănătoase consumate în stare naturală. Iată de ce, singura sursă sustenabilă o reprezintă alimentația inteligentă care ne poate oferi toti nutrienții de care avem nevoie. Mai jos o listă cu alimente benefice pentru creier (și foarte accesibile de altfel) pe care le putem consuma în perioada examenelor pentru a conferi creierului suportul nutritiv de care are nevoie pentru o bună funcționare:

Fructele

Fructele de pădure conţin antioxidanţi care îmbunătăţesc atât memoria, cât şi coordonarea motorie. James A. Joseph, specialist în neuroştiinţe susţine că “antioxidanţii din fructele de pădure contraatacă stresul oxidativ, funcţionând ca un agent antiinflamator”. Fructele cele mai bogate în vitamine şi minerale esenţiale pentru celulele nervoase sunt: afinele, murele, pepenele, zmeură, căpşunele, ananasul, citricele, kiwi şi merele.


O precizare aparte merită făcută pentru fructele de pădure care, consumate în combinaţie cu nuci sau avocado fac ca membranele celulelor cerebrale să rămână „flexibile”. De asemenea, această combinaţie poate preveni apariţia bolilor neurodegenerative.


Îți mai recomandăm:

Pestele gras (somonul, sardinele, heringul) contine acizi grasi omega 3, substante care protejeaza creierul. Totodata, acizii omega 3 cresc nivelul serotoninei, hormonul care iti da o stare de bine. Citește mai mult

* * *

#1 Supraanalizarea MaterialuluiCând vine vorba de următorul examen, eşti acel tip de student care gândeşte prea mult? Dacă da, atunci fă o pauză. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe