Pornim radioul...
FUN FACTS » Viata de student
 

La început ai atât de mult timp la dispoziție, parcă te-ai mai uita la un film.



De fapt, ai atât de mult timp la dispoziție, încât te apuci să faci o listă cu tot ce trebuie să împachetezi.


Treaba asta e destul de ușoară, deja ai împachetat aproape toată lenjeria.



Ohh, fir-ar, ai nevoie de rochia aia pentru petrecerea de săptămâna viitoare.



Toate erau în ordine până când...



.... până când aveai nevoie de ceva de purtat la ultima petrecere din vara asta și te-ai apucat să despachetezi totul...



Te gândeai că ai destule valize și cutii...



.... până când ți-ai adus aminte de toate perechile de pantofi pe care vrei să le iei cu tine.



Și înainte să-ți dai seama, e noaptea dinaintea plecării.



Îți mai recomandăm:

1. "De mâine mă apuc să învăţ!" -> este replica preferată a studentului cu o lună înainte de sesiune. Concluzia: "Mâine" e lăsat pe mâine, până în seara dinaintea examenului. Citește mai mult

* * *

Cand vine vorba de un examen, trebuie sa luam in seama doua aspecte. Pregatirea tehnica sau academica este unul dintre ele. Daca invatam cu rigurozitate, vom avea increderea necesara pentru a infrange anxietatea dinaintea examenelor. Învață acum cum să înveți!


Există o strânsă legătură între randamentul cerebral și calitatea alimentelor ingerate, în special în perioadele în care organismul este supus unui stres psihic suplimentar, susțin nutriționiștii.

Alcoolul și alimentele cu indice glicemic foarte mare pot cauza modificări ale nivelului glicemiei, cu impact major asupra comportamentului (agitație, anxietate).

Alimentele care stimulează memoria sunt: avocado, banana, drojdia de bere, broccoli, pepenele galben, ouăle, carnea de pui, pește (ton, somon), germenii de grâu, portocala, orezul brun, legumele cu frunze verzi, soia, kefirul.


Îți mai recomandăm:

Ginseng, peste, fructe de padure sau cofeina? Care dintre suplimente nutritive ori alimente pot creste nivelul de concentrare, imbunatatesc memoria, atentia si stimuleaza functionarea creierului? Nu exista nici o indoiala ca pe masura ce o persoana inainteaza in varsta, corpul sau imbatraneste. Citește mai mult

* * *

Studenţii care petrec zilnic ore în şir online, scriu mereu SMS-uri sau vorbesc mult la telefon sunt mai agitaţi, mai puţin fericiţi şi iau note mai proaste. Învață acum cum să înveți!


Mind map – ce sunt hărțile mentale?


Publicat în Gandeste Pozitiv

Mind map, sau harta mentala este un instrument care ne ajuta sa structuram, organizam, memoram, sa aranjam si sa invatam informatii intr-un mod organizat. Hartile mentale incurajeaza creativitatea si flexibilitatea si te ajuta sa gandesti outside the box.

Practic vorbind, o harta mentala este o diagrama care conecteaza informatia din jurul unui subiect central. Din aceasta cauza, ele mai sunt numite si diagramele paianjen.

Hartile mentale functioneaza pentru ca te ajuta sa eviti gandirea lineara, care te limiteaza, si te deschid catre noi feluri de gandire. Sunt mai realiste, pentru ca majoritatea lucrurilor nu sunt ordonate.


Îți mai recomandăm:

Memoria poate fi de mai multe feluri: vizuală, auditivă, auditivă digitală și kinestezică. Aceasta corespunde unui anumit tip de a învăța, la care ar trebui să ne adaptăm. Citește mai mult

* * *

Benjamin Franklin did this 1 hour a day, 5 hours a week. Why you should do it too.  I call this Franklin's five-hour rule: one hour a day on every weekday. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe