Pornim radioul...
FUN FACTS » Sfaturi invatat
 

Hacks to train your brain 

Publicat în Goconqr.com

1. Walk Before An Exam

It’s been proven that exercise can boost your memory and brain power. Research conducted by Dr. Chuck Hillman of the University of Illinois shows that about 20 minutes exercise before an exam improve performance.

2. Teach What You Have Learned

The best way to test if you really understand something is to try to teach it to someone else. 


3. Use Apps to Block Distracting Sites


The SelfControl app helps you to avoid distractions by blocking websites for a certain amount of time. 


4. Don’t Stay Up All Night Before an Exam

Make sure to get adequate rest the nights leading up to your exam. When you sleep, the brain assimilates the information you have learned.



5. Use Scents or Gum to Jog Your Memory

Spraying an unfamiliar scent while studying can help jog your memory when you spray it again before an exam. Chewing a strange kind of gum will work the same way.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Goconqr.com. Sunteți autorul articolului? Credit foto Flickr.com


Îți mai recomandăm:

Plan Your Time Wisely - Throughout the semester, make an effort to keep up with weekly class readings, lectures and assignments. This will spare you from playing 'catch-up' the week before exams begin. Citește mai mult

* * *

Totul porneste de la atitudine Antrenati-va creierul sa fie intr-o permanenta stare de curiozitate, de a dori sa intelegeti lucrurile dincolo de propria perceptie de a reflecta si extrage lectii din orice. Învață acum cum să înveți!


Agenda este inutila pentru ca uiti sa o consulti pentru indeplinirea sarcinilor zilnice de lucru? Poate ca este timpul sa urmezi un tratament natural pentru imbunatatirea memoriei.

Complexul de vitamine B face minuni pentru memoria ta. Acidul folic are acelasi efect, iar vitamina C te revitalizeaza si iti vei duce la bun sfarsit sarcinile zilnice de lucru.

Toate vitaminele si mineralele benefice pentru imbunatatirea memoriei le vei prelua din fructe si legume. Pepenele galben, capsunele, citricele, pastaile, spanacul si salata nu vor lipsi din frigiderul uitucilor.

Îți mai recomandăm:

Metodele contemporane de dezvoltarea a capacităţii de memorare sunt din ce în ce mai inventive.  Exerciţii fizice zilnice îţi pun sângele în mişcare și stimulează memoria pe termen scurt şi lung. Citește mai mult

* * *

Totul porneste de la atitudine Antrenati-va creierul sa fie intr-o permanenta stare de curiozitate, de a dori sa intelegeti lucrurile dincolo de propria perceptie de a reflecta si extrage lectii din orice. Învață acum cum să înveți!


Avem nevoie de un plan de îmbunătățire a memoriei, care să devină treptat un nou stil de viață, mult mai bine organizat.

Pentru sănătatea mentală, dar și cea fizică, trebuie consumate alimente proaspete, bogate în nutrienții necesari. Excesele trebuie evitate.

Mai nou, medicii recomandă zilnic unul - două pahare de vin roșu, ca medicament, pornind de la ideea că orice este bun pentru inimă este benefic și creierului.

Mișcarea în aer liber, aerisirea creierului, se recomandă mai mereu, fără însă se să menționeze că aceasta ajută și la menținerea în formă a memoriei.

Îți mai recomandăm:

Pentru sanatatea mentala, dar si cea fizica, trebuie consumate alimente proaspete, bogate in nutrientii necesari. Excesele trebuie evitate.  Miscarea in aer liber, aerisirea creierului, se recomanda mai mereu, fara insa se sa mentioneze ca aceasta ajuta si la mentinerea in forma a memoriei. Citește mai mult

* * *

Totul porneste de la atitudine Antrenati-va creierul sa fie intr-o permanenta stare de curiozitate, de a dori sa intelegeti lucrurile dincolo de propria perceptie de a reflecta si extrage lectii din orice. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe