Pornim radioul...

"Teatrul nu e o clădire" în miez de zi la Godot Cafe 

Publicat în Godotcafeteatru.ro

"Teatrul nu e o clădire", proiect inițiat și susținut de Lia Bugnar și Marius Manole, prezintă comedia "7 dintr-o lovitură" duminică, 13 aprilie, ora 13:30 la Godot Café Teatru, str. Blănari nr 14. Accesul în sala de spectacol se face în baza rezervărilor la numărele de telefon 0736 414 244/ 021 31 61 682. 

Spectacolul "7 dintr-o lovitură" scris și regizat de Lia Bugnar a obținut premiul pentru cel mai bun spectacol al celei de-a VI-a ediții a Festivalului Undercloud, actorul Cătălin Babliuc fiind premiat pentru rolul "Bobo" drept cel mai bun actor.  De asemenea Ilinca Manolache a fost distinsă cu premiul de cea mai bună actriță pentru rolul "Fefe", în cadrul primei ediții a Festivalului Național de Teatru Independent.

"Șapte dintr-o lovitură" îi aduce laolaltă pe Ilinca Manolache, Anghel Damian, Cătălin Babliuc, Lia Bugnar, Andrei Runcanu, Nicoleta Lefter, Marius Manole și Maria Obretin. O distribuție care funcționează de minune. O plăcere de a juca și a se juca pe scenă, o plăcere de a face teatru și a dărui teatru cum rar întâlnești. (Monica Andronescu, Yorick)

"Şapte oameni complet diferiţi sunt închişi în studioul unei televiziuni. Doar doi dintre ei vor fi "norocoşii" aleşi să joace într-o telenovelă. Fiecare încearcă să convingă publicul că merită să fie votat, însă, dincolo de aparenţe, întrezărim demoni (interiori) gata să-şi devoreze adversarii." (Teodora Gheorghe, Revista Semne Bune)

"7 dintr-o lovitură - piesă scrisă și regizată de Lia Bugnar –  are o linie comună în piesele scrise de aceasta: niște oameni-actori sunt aduși pe scenă, sub pretextul unei povești oarecare, pentru ca în final fiecare să aibă propria poveste bine definită. Totul într-un context extrem de apropiat de realitatea apropiată, ceea ce face empatizarea cu personajele să fie una firească. Într-o societate dominată de puterea televiziunii, de rating-uri și de extreme cu titlu de senzațional, pe scenă sunt aduse 7 scaune și o moderatoare. Pretextul aparent: un reality-show a cărui miză este câștigarea unui rol principal într-o telenovelă. Pretexul real: căutarea unui "ceva" senzațional, care să salveze televiziunea, pornind de la premisa că spectatorilor le place să vadă rufe spălate în public." (Oana Duma, Forever Folk)


Îți mai recomandăm:

"Teatrul nu e o clădire" continuă seria celor mai populare piese scrise de Lia Bugnar în mediul teatrului independent cu spectacolul 7 dintr-o lovitură. Citește mai mult

* * *

A long-running investigation of exceptional children reveals what it takes to produce the scientists who will lead the 21st century. “Whether we like it or not, these people really do control our society. Învață acum cum să înveți!


Jocurile cum sunt sudoku, integramele, dar şi cele care fac apel la capacitatea de a rezolva ecuaţii matematice menţin în formă zonele cerebrale responsabile cu memoria.

Schimbă-ţi alimentaţia! Dulciurile şi carnea grasă ne scad capacitatea de memorare. Înlocuieşte-le cu afine, cătină, măceşe, struguri şi cu broccoli.


Dormi mai mult! În timpul somnului, creierul nostru reorganizează, prioritizează şi stochează toate informaţiile primite în timpul zilei.


Îți mai recomandăm:

Nu este iesit din comun sa uiti din cand in cand telefonul mobil acasa, dar acest lucru nu trebuie sa se intample frecvent. Daca ti se intampla prea des, este cazul sa incepi sa-ti antrenezi creierul zilnic cu ajutorul unor exercitii mentale. Citește mai mult

* * *

Primul lucru: fă curat în camera ta! Ai putea fi tentat să îţi faci curat în cameră ori la două dimineaţa, când tu ar trebui să te odineşti, ori atunci când trebuie să înveţi. Învață acum cum să înveți!


Vrem o minte care să nu ne trădeze când avem mai mare nevoie de ea? Există meniuri care o pot stimula!
 
Regulile pentru păstrarea creierului în formă sunt: Să nu sărim peste cele trei mese principale.
 
Să nu sărim peste somn, iar dacă se poate, programul de dormit să fie între 6 și 8 ore pe noapte la un om adult și să se încadreze mereu între aceleași ore;
 
Să facem zilnic exerciții fizice sau mișcare: înot, ciclism, alergări, aerobic, flotări, genuflexiuni, abdomene sau măcar mers pe jos jumătate de oră pe zi. Dacă le efectuam seara, să lăsăm câteva ore între ele și mersul la culcare.

Îți mai recomandăm:

Oamenii de stiinta britanici de la Colegiul Universitar „King" recomanda persoanelor care au probleme cu memoria sa consume, de cel putin cinci ori pe saptamana, peste gras (somon, macrou, hering, ton). Citește mai mult

* * *

This video explores some very crucial reasons for everyone having an understanding of physics. Elon Musk, Brian Cox and Richard Feynman explain. The movie clip is from 'Margin Call' (2011). Învață acum cum să înveți!