Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Viata de student
 

Te provoc sa fii student! 

Publicat în Iqool.ro

Iată-te la București, orașul tuturor posibilităților. Ești tânăr, frumos și cu idei care ar putea revoluționa lumea. Ești capabil să schimbi sistemul de guvernare, să ai job-ul de mult visat, să vezi fiecare colțisor al lumii. Ai doar 20 de ani. Ești convins că poți schimba lumea!

Dar, înainte de asta, ai un lucru de făcut, să duci la bun sfârșit facultatea pe care ți-ai ales-o. Acei trei ani din viață care îți pot turna o găleată de apă rece în cap într-o zi de noiembrie, te pot demoraliza complet prin nedreptăți, păreri diferite și secretare neprietenoase. Sau nu!

Îți mai recomandăm:

Credeam, pana nu demult, ca facultatea e mai mult decat informatie. Ma gandeam ca te formeaza ca profesionist, ca om capabil si responsabil in meseria pe care urmeaza sa o practici. Citește mai mult

* * *

Eu am pornit laptopul ca să fac un proiect și se pare că scriu un articol. Măcar fac ceva util pentru voi, camarazi dragi, pentru a trece cu bine peste acest război această sesiune. Învață acum cum să înveți!


Ponturi pentru imbunatatirea memoriei


Publicat în Ziare.com

Psihologii americani sunt de parere ca cel mai important lucru pentru imbunatatirea memoriei este sa acordam o mai mare importanta prioritatilor si sa nu ne pierdem in detalii.

Atentia este principala modalitate prin care lucrurile importante pot fi retinute mult mai bine. Poti sa iti faci o lista a prioritatilor, iar lucrurilor care conteaza cel mai mult pentru tine le poti acorda o atentie mai mare, prin realizarea de modalitati eficiente pentru indeplinirea lor.


Îți mai recomandăm:

Memoria poate fi de mai multe feluri: vizuală, auditivă, auditivă digitală și kinestezică. Aceasta corespunde unui anumit tip de a învăța, la care ar trebui să ne adaptăm. Citește mai mult

* * *

Plan Your Time Wisely - Throughout the semester, make an effort to keep up with weekly class readings, lectures and assignments. This will spare you from playing 'catch-up' the week before exams begin. Învață acum cum să înveți!


Există o strânsă legătură între randamentul cerebral și calitatea alimentelor ingerate, în special în perioadele în care organismul este supus unui stres psihic suplimentar, susțin nutriționiștii.

Alcoolul și alimentele cu indice glicemic foarte mare pot cauza modificări ale nivelului glicemiei, cu impact major asupra comportamentului (agitație, anxietate).

Alimentele care stimulează memoria sunt: avocado, banana, drojdia de bere, broccoli, pepenele galben, ouăle, carnea de pui, pește (ton, somon), germenii de grâu, portocala, orezul brun, legumele cu frunze verzi, soia, kefirul.


Îți mai recomandăm:

Ginseng, peste, fructe de padure sau cofeina? Care dintre suplimente nutritive ori alimente pot creste nivelul de concentrare, imbunatatesc memoria, atentia si stimuleaza functionarea creierului? Nu exista nici o indoiala ca pe masura ce o persoana inainteaza in varsta, corpul sau imbatraneste. Citește mai mult

* * *

What is the easiest way to learn? David Robson meets a group of scientists and memory champions competing to find techniques that make facts stick. . Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe