Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Viata de student
 
O tânără din Teleorman care a intrat la Medicină, la buget, vinde legume în piaţă ca să-şi ajute familia.

Autoarea imaginii este fosta profesoară de engleză a Lorenei din liceu. „Ei bine, a fost o reacţie de moment s-o fotografiez“, ne-a mărturisit Cristina Sandu. „Am simţit brusc că trebuie să vadă şi alţii ce am văzut eu în ea: seriozitate, simplitate, responsabilitate şi zâmbet“, mărturiseşte profesoara.



A absolvit profilul Matematică-Informatică Bilingv la Colegiul Naţional „Al. I. Cuza“ din Alexandria, unde, vreme de patru ani, a făcut zilnic naveta. La Bacalaureat a luat 9,70 şi i s-a părut uşor.

„Mereu am fost încurajată de familie să fac ceea ce îmi doresc, am fost susţinută şi cred că asta e cel mai important“, zice ea. La examenul din 25 iulie, la UMF Bucureşti, a obţinut 84 de puncte din 100 şi a intrat pe un loc la buget. 

Îți mai recomandăm:

Adelina Cîrţînă, din comuna Turceşi (Gorj), are 21 de ani şi este studentă în anul al III-lea la Facultatea de Ingineria şi Protecţia Mediului din cadrul Universităţii „Constantin Brâncuşi“ din Târgu Jiu. Citește mai mult

* * *

When the sum total of human knowledge rests an arm’s length away in each person’s pocket, why do we have to remember anything anymore?“Everything is available through a Google search almost instantaneously, so what motive do you have to store useless info?” said Joseph LeDoux, who directs New York University’s Emotional Brain Institute. Învață acum cum să înveți!


Studentii care sunt mereu pusi pe memorat trebuie sa tina cont si de alimentatie. Aceasta ii ajuta in momentele de tensiune, cand sunt presati de timp si trebuie sa invete zeci de pagini in scurt timp.

Lactatele şi legumele - Pentru că îndepărtează senzaţia de oboseală şi măreşte capacitatea de concentrare, vitamina C ar trebui să nu lipsească din alimentaţia ta. Ca să o dobândeşti, mănâncă cereale integrale sau citrice. Legumele cu frunze verzi şi alunele, nucile, afinele ori migdale sunt bogate în antioxidanţi, reduc nivelul colesterolului şi încetinesc deteriorarea funcţiilor cognitive.

Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

In a comprehensive report released by the Association for Psychological Science, the authors closely examine 10 learning tactics and rate each from high to low utility on the basis of the evidence they’ve amassed. Învață acum cum să înveți!


Cele mai bune alimente pentru memorie sunt, în general, cele care conţin grăsimi sănătoase, precum peşte gras sau nucile şi seminţele.

Printre cele mai bune alimente pentru memorie se numără fructele de pădure, bogate în antioxidanţi. De exemplu, afinele au capacitatea de a ne proteja creierul împotriva procesului de oxidare a celulelor din cauza stresului.

Încă un aliment deosebit de important pentru îmbunătăţirea memoriei este peştele gras, deoarece carnea acestuia este bogată în grăsimi de tipul Omega-3.


Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

Sunt mai multe lucruri pe care tinerii pot sa le faca pentru a reduce stresul din perioada examenelor. In primul rand, ei nu trebuie sa-si nege sentimentele pe care le traiesc acum. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe