Pornim radioul...

Centrul de Consiliere pentru Tineri (Casa Studentilor Bucuresti) organizeaza in perioada Iunie-Iulie 2014 sesiuni gratuite de consiliere-coaching dedicate tinerilor pana in 35 de ani / tinerilor care nu mai urmeaza o scoala sau formare / somerilor pana in 35 de ani.

Ca sa ai succes trebuie sa te autocunosti, sa-ti utilizezi punctele forte, sa stii sa analizezi si sa iei decizii corecte, sa iti faci un plan de actiune viabil.

Participantii vor descoperi prin exercitii si introspectie acel sistem optim pentru ei ce va sta la baza indeplinirii obiectivelor pe care si le-au propus, avand la dispozitie o luna intre sesiuni pentru a lucra la obiectivul lor.

Sesiunile de consiliere-coaching ii vor ajuta sa-si identifice credintele ascunse cu privire la succes si esec, cum sa-si seteze obiective smart, cum sa planifice astfel incat sa le atinga, strategiile legate de riscuri, ce este de schimbat pentru a obtine excelenta.

Proiectul Centrul de Consiliere pentru Tineri este finanţat de Ministerul Tineretului si Sportului.

contact : iuliana.dobre@ccs.ro
www.centruldeconsiliere.blogspot.ro
Casa Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei 61)


Îți mai recomandăm:

Vreau să fiu o "schimbă-lume". Acesta este primul răspuns care mi-ar veni în minte dacă m-ar întreba cineva de ce am aplicat la Universitatea Alternativă, locul în care am întâlnit pentru prima dată acest concept. Citește mai mult

* * *

Cand vine vorba de un examen, trebuie sa luam in seama doua aspecte. Pregatirea tehnica sau academica este unul dintre ele. Daca invatam cu rigurozitate, vom avea increderea necesara pentru a infrange anxietatea dinaintea examenelor. Învață acum cum să înveți!


Vrem o minte care să nu ne trădeze când avem mai mare nevoie de ea? Există meniuri care o pot stimula!
 
Regulile pentru păstrarea creierului în formă sunt: Să nu sărim peste cele trei mese principale.
 
Să nu sărim peste somn, iar dacă se poate, programul de dormit să fie între 6 și 8 ore pe noapte la un om adult și să se încadreze mereu între aceleași ore;
 
Să facem zilnic exerciții fizice sau mișcare: înot, ciclism, alergări, aerobic, flotări, genuflexiuni, abdomene sau măcar mers pe jos jumătate de oră pe zi. Dacă le efectuam seara, să lăsăm câteva ore între ele și mersul la culcare.

Îți mai recomandăm:

Creierul are necesități specifice în momentele de efort cognitiv intens și prelungit. Pentru nevoi punctuale și pe termen scurt se pot consuma suplimente alimentare de la farmacie dar acestea nu reprezintă o opțiune pe termen lung și desigur nu se compară cu alimentele sănătoase consumate în stare naturală. Citește mai mult

* * *

Eu am pornit laptopul ca să fac un proiect și se pare că scriu un articol. Măcar fac ceva util pentru voi, camarazi dragi, pentru a trece cu bine peste acest război această sesiune. Învață acum cum să înveți!


Mănâncă ciocolată neagră - Când consumi ciocolată activezi anumite sisteme din creier. Aceste sisteme îmbunătățesc învățarea și memoria și mențin mintea ascuțită și alertă.

Vizitează un muzeu - Studiile referitoare la activitatea creierului arată că exercițiile de memorie care implică ascultare, privire, amintire, gândire, ajută la perfecționarea acestei funcții și întârzie declinul creierului.

Învață un cântec - Dezvoltarea obiceiurilor de ascultare activă te vor ajută să înțelegi, să gândești și să memorezi mai ușor.


Îți mai recomandăm:

Mananca ciocolata neagraCand consumi ciocolata activezi anumite sisteme din creier care pompeaza dopamina, un element chimic important. Aceste sisteme imbunatatesc invatarea si memoria si mentin mintea ascutita si alerta. Citește mai mult

* * *

Cea mai mare greşeală pe care o fac studenţii este că ei trebuie să se oprească şi să înţeleagă fiecare cuvânt pe care-l citesc. Atunci când citeşti cuvânt cu cuvânt, cazi în capcana cuvintelor şi puterea ta de înţelegere se diminuează. Învață acum cum să înveți!