Pornim radioul...

Centrul de Consiliere pentru Tineri (Casa Studentilor Bucuresti) organizeaza in perioada Iunie-Iulie 2014 sesiuni gratuite de consiliere-coaching dedicate tinerilor pana in 35 de ani / tinerilor care nu mai urmeaza o scoala sau formare / somerilor pana in 35 de ani.

Ca sa ai succes trebuie sa te autocunosti, sa-ti utilizezi punctele forte, sa stii sa analizezi si sa iei decizii corecte, sa iti faci un plan de actiune viabil.

Participantii vor descoperi prin exercitii si introspectie acel sistem optim pentru ei ce va sta la baza indeplinirii obiectivelor pe care si le-au propus, avand la dispozitie o luna intre sesiuni pentru a lucra la obiectivul lor.

Sesiunile de consiliere-coaching ii vor ajuta sa-si identifice credintele ascunse cu privire la succes si esec, cum sa-si seteze obiective smart, cum sa planifice astfel incat sa le atinga, strategiile legate de riscuri, ce este de schimbat pentru a obtine excelenta.

Proiectul Centrul de Consiliere pentru Tineri este finanţat de Ministerul Tineretului si Sportului.

contact : iuliana.dobre@ccs.ro
www.centruldeconsiliere.blogspot.ro
Casa Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei 61)


Îți mai recomandăm:

Centrul de Educatie non-Formala CEnF al Casei Studentilor Bucuresti organizeaza Joi 3 noiembrie intre orele 14. 00 - 17. 00 Atelierul de Coaching ,,Motivarea la munca". Citește mai mult

* * *

Vreau să vă vorbesc puțin despre importanța admiterii, despre importanța unei baze solide cu care oricine ar trebui să înceapă o asemenea facultate. Învață acum cum să înveți!


Consumul oricarui tip de peste aduce beneficii memoriei, este concluzia unui studiu american recent.

Pentru a avea o memorie buna, este indicat sa consumam saptamanal un file de peste de orice tip.

Preparat la cuptor sau la gratar, acesta imbunatateste materia cenusie, indiferent de cat de multi acizi grasi Omega-3 contine.

Oamenii de stiinta de la Scoala de Medicina din cadrul Universitatii din Pittsburg spun ca persoanele care consuma peste au un volum mai mare al zonelelor cerebrale asociate cu memoria si cunoasterea.


Îți mai recomandăm:

O memorie slabă nu este doar apanajul vârstei şi îţi poate afecta munca, dar şi viaţa personală. Dacă în şcoală ne foloseam de tot felul de trucuri pentru a învăţa lecţiile, ca adulţi trebuie să descoperim alte mecanisme care ne pot ajuta să "învăţăm" mai bine lucrurile de care avem nevoie. Citește mai mult

* * *

Sesiune! Cuvântul cel mai înspăimântător pe care îl poți spune unui student. De două ori pe an, vine acea perioadă în care nu avem viață socială. Învață acum cum să înveți!


Un regim alimentar sănătos potențează creierul, îmbunătățește memoria și capacitatea mentală.

Broccoli este un superaliment ușor de găsit în orice supermarket, care conține mulți nutrienți ce contribuie la creșterea longevității.


Mărul este o mare sursă de antioxidanți, fibră, vitamina C și potasiu.

Coacăzele conțin o mare cantitate de antioxidanți.

Spanacul este o mare sursă de fier. Un grup de cercetători din Suedia a descoperit recent că spanacul sporește și eficiența mitocondrială care produce energie pentru celulele noastre.


Îți mai recomandăm:

Interzis la alimentele bogate caloric - Grasimile trans si grasimile saturate sunt primele pe lista „condamnatilor”. Este limpede ca trebuie evitate produsele de patiserie, chipsurile, majoritatea biscuitilor si napolitanelor, popcornul gata preparat, carnea grasa de vita, oaie, porc, fast-food-ul. Citește mai mult

* * *

Fii pregătit fizic! Cu unele variații, în funcție de vârstă și de programul școlar, somnul de noapte ar trebui să aibă loc între orele 22:00 – 08:00. Învață acum cum să înveți!