Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Viata de student
 

Numele meu este Codrin Tocuț, sunt student în anul 4 la medicină și vreau să clarific câteva aspecte cu dumneavoastră.

Din pur egoism, ca să-mi satisfac nevoile de a-i ajuta pe cei din jurul meu, fac gărzi (voluntariat) la UPU, adică la urgențe. Pentru un student e descurajant inițial să muncești acolo, mai ales dacă e un spital mai slab dotat, dar te obișnuiești relative repede, mai ales dacă îți place să înveți și să le alini altora suferința.

Cei care vin aici, să nu vă imaginați că sunt oameni care poartă noua colecție Cătălin Botezatu și ultimul parfum de la Calvin Klein.

Mulțumești cerului dacă au auzit de Ariel și de deodorant; mulți sunt bătrâni, care de multe ori, sărmanii de ei, nu au pe nimeni, așa că de unde pretenții? Nici nu am. Prefer să mă pun în pielea lor și să-i tratez pe toți cu empatie, chiar dacă ei nu ne tratează pe noi așa.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în BlogdeMedicinisti.com. Sunteți autorul articolului? Credit foto StudentIQ.ro


Îți mai recomandăm:

Numele meu este Codrin Tocuț, sunt student în anul 4 la medicină și vreau să clarific câteva aspecte cu dumneavoastră. Din pur egoism, ca să-mi satisfac nevoile de a-i ajuta pe cei din jurul meu, fac gărzi (voluntariat) la UPU, adică la urgențe. Citește mai mult

* * *

Fii pregătit fizic! Cu unele variații, în funcție de vârstă și de programul școlar, somnul de noapte ar trebui să aibă loc între orele 22:00 – 08:00. Învață acum cum să înveți!


Alimente pentru o memorie bună


Publicat în Clicksanatate.ro

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!

Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale.

Avocado - Include-l în dietă și te va ajuta să ai o memorie mai bună, dar și o capacitate de concentrare mai mare.

Fructele de pădure - Acestea conţin o cantitate însemnată de antioxidanţi, care ajută la înlăturarea stresului şi la sporirea capacitaţii de concentrare şi învăţare.


Îți mai recomandăm:

Inteligenta, in general, are legatura cu meniul tau zilnic. Argumente in plus sunt toate alimentele inteligentei, care ajuta toate functiile cognitive, memoria si capacitatea de concentrare. Citește mai mult

* * *

1. Fotoliu de mesaj.  Cu siguranta stii acele fotolii de masaj pe care le gasesti in orice mall care se respecta. 2. Inot. Nici un alt sport nu iti pune in miscare muschii asa cum o face inotul. Învață acum cum să înveți!


Trucuri pentru îmbunătățirea memoriei


Publicat în Viataverdeviu.ro

Un stil de viata sanatos poate sprijini sanatatea creierului tau si chiar incuraja creierul sa dezvolte noi neuroni, un proces cunoscut ca neuroplasticitate.

Factorii stilului de viata care ar putea imbunatati memoria si incuraja neurogeneza includ exercitiile fizice, mâncatul corect si somnul adecvat.

Alte trucuri de memorie includ evitarea multitaskingului, invatarea unei noi abilitati si jucarea de jocuri de strategie si inteligenta (brain games) pentru a te ajuta sa iti reamintesti informatii.


Îți mai recomandăm:

O memorie buna depinde in special de sanatatea si de vitalitatea creierului. Exista foarte multe lucruri pe care le-ai putea face pentru imbunatatirea memoriei, fie ca inveti pentru un examen, ai inceput sa studiezi o noua limba straina sau pur si simplu vrei sa-ti antrenezi gandirea pentru a o mentine in forma. Citește mai mult

* * *

In cartea "Make It Stick" se spune raspicat: in majoritatea sistemelor de invatamant din lume, invatarea este abordata prost. Repetitia iar si iar, sublinierea ideilor principale, recitirea, toate acestea sunt ineficiente. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe