Pornim radioul...
ÎNVEȚI » UBB Cluj-Napoca
 

"Departamentul de Psihologie Clinica si Psihoterapie al Facultatii de Psihologie al Facultatii de Psihologie a UBB, impreuna cu Departamentul de Stiinte Comportamentale de la Universitatea Linkoping, Suedia, au initiat un program de interventie pe internet, de terapie pentru reducerea timiditatii, intitulat iSOFIE. Proiectul va fi lansat in 23 aprilie si se adreseaza persoanelor timide, care traiesc stari de anxietate cand trebuie sa vorbeasca in public sau cand ajung sa fie in centrul atentiei altora. Persoanele incluse in studiu vor avea acces gratuit la acest program si vor beneficia timp de noua saptamani de asistenta psihologica acordata online", se arata in documentul citat.


Îți mai recomandăm:

Departamentul de Psihologie Clinica si Psihoterapie al Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, a inaugurat in Cluj-Napoca un nou centru de cercetare si sevicii de specialitate, investitie estimata la circa 2 mil. Citește mai mult

* * *

Cu totii avem abilitatea de a ne concentra. . . cateodata. Ganditi-va doar la momentul in care erati ,,prinsi” intr-un roman bun, sau cand erati fascinati de filmul preferat. Învață acum cum să înveți!


3 plante bune pentru memorie


Publicat în Clickpentrufemei.ro

Ginkgo biloba ajută la funcționarea creierului

Principiile sale active sunt moleculele numite ginkgolide, care provoacă dilatarea vaselor sanguine care irigă creierul, ceea ce facilitează oxigenarea și alimentarea lui. 

Ceaiul verde protejează neuronii

Ceaiul verde este bogat în antioxidanți, care protejează neuronii. El mai conține și teină, care protejează capilarele la nivelul creierului.

Rodhiola rosea luptă contra stresului

Numită și "gingseng de tundră", rodhiola  alungă stresul, induce o stare de relaxare și stimulează atenția, învățarea și memoria.



Îți mai recomandăm:

Ginkgo biloba ajută memoria de scurtă durată. Această plantă stimulează oxigenarea creierului şi, deci, activitatea celulară cerebrală. Se foloseşte sub formă de infuzie (o cană de ceai pe zi, dintr-unul sau două plicuri la o ceaşcă) sau sub formă de tinctură (câte 30-40 de picături de trei-cinci ori pe zi, cu 30 de minute înainte de masă). Citește mai mult

* * *

Mulţi studenţi folosesc markere colorate pentru a evidenţia anumite porţiuni din text, dar studiul condus de prof. Dunlovsky - publicat în Psychological Science in the Public Interest - a dus la concluzia că evidenţierea unor fraze cu markerul fluorescent poate îngreuna învăţarea. Învață acum cum să înveți!


4 super-alimente care stimulează creierul


Publicat în Doctorul Zilei

Îți mai recomandăm:

Pestele gras (somonul, sardinele, heringul) contine acizi grasi omega 3, substante care protejeaza creierul. Totodata, acizii omega 3 cresc nivelul serotoninei, hormonul care iti da o stare de bine. Citește mai mult

* * *

Jordan B. Peterson, psychology professor at the University of Toronto answers:I think (1) you can't do it and (2) you shouldn't try. No one can actually study that much. Învață acum cum să înveți!