Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Eveniment alternativ
 
Conceput pentru ca participanţii să îşi poată valida cunoştinţele preponderent teoretice pe care le dobândesc pe parcursul studiilor universitare, concursul vizează în acelaşi timp şi capacitatea lor de a răspunde unor cerinţe orientate practic la o serie de  întrebări care conţin secvenţe de cod.

Testele din cadrul "Challenges for Programmers" reflectă în acest fel trecerea dinspre teorie spre cerinţele unor proiecte reale, cu care se confruntă la un moment dat orice viitor programator. "Challenges for Programmers" este o competiţie dedicată studenţilor şi masteranzilor de la facultăţile de IT&C din toată ţara. 

Inscriere si mai multe detalii aici.

Îți mai recomandăm:

Politehnica Bucureşti este cea mai activă universitate, reiese dintr-un clasament alcătuit pe baza unui sondaj realizat printre studenţii şi masteranzii din IT&C. Citește mai mult

* * *

Viața de student e frumoasă, însă nu e scutită de perioade mai dificile. Orice provocare, însă, e o oportunitate de dezvoltare. Dincolo de informațiile pe care le asimilezi pentru cursuri și examene în sine, în perioada sesiunii îți vei însuși și alte abilități, foarte importante pe termen lung. Învață acum cum să înveți!


4 super-alimente care stimulează creierul


Publicat în Doctorul Zilei

Îți mai recomandăm:

Pestele gras (somonul, sardinele, heringul) contine acizi grasi omega 3, substante care protejeaza creierul. Totodata, acizii omega 3 cresc nivelul serotoninei, hormonul care iti da o stare de bine. Citește mai mult

* * *

1. Enervează-te constructiv! Cu alte cuvinte, motivează-te! Gândește-te la sesiune ca la un meci personal, la care trebuie să ieși învingător. Învață acum cum să înveți!


Vrem o minte care să nu ne trădeze când avem mai mare nevoie de ea? Există meniuri care o pot stimula!
 
Regulile pentru păstrarea creierului în formă sunt: Să nu sărim peste cele trei mese principale.
 
Să nu sărim peste somn, iar dacă se poate, programul de dormit să fie între 6 și 8 ore pe noapte la un om adult și să se încadreze mereu între aceleași ore;
 
Să facem zilnic exerciții fizice sau mișcare: înot, ciclism, alergări, aerobic, flotări, genuflexiuni, abdomene sau măcar mers pe jos jumătate de oră pe zi. Dacă le efectuam seara, să lăsăm câteva ore între ele și mersul la culcare.

Îți mai recomandăm:

Oamenii de stiinta britanici de la Colegiul Universitar „King" recomanda persoanelor care au probleme cu memoria sa consume, de cel putin cinci ori pe saptamana, peste gras (somon, macrou, hering, ton). Citește mai mult

* * *

Cu toate ca voi credeti ca invatati pe branci, nu e chiar asa. Daca vreti sa fiti cu sinceri cu adevarat cu voi, luati o foaie de hartie si cronometrati cam cat invatati. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe