Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Eveniment alternativ
 

Nocturna Bibliotecilor 2014: biblioteci participante 

Publicat în Nocturna Bibliotecilor

Nocturna Bibliotecilor este o campanie de activare nocturnă a instituțiilor de bibliotecă.

1. Biblioteca Națională a României

2. Biblioteca Metropolitană București sediul central

3. Filiala Dimitrie Bolintineanu a Bibliotecii Metropolitane București

4. Filiala Liviu Rebreanu a Bibliotecii Metropolitane București

5. Centrul de tineret al Bibliotecii Metropolitane București

6. Filiala George Coşbuc a Bibliotecii Metropolitane București

7. Filiala I.L. Caragiale a Bibliotecii Metropolitane București

8. Filiala George Călinescu a Bibliotecii Metropolitane București

9. Filiala I.H. Rădulescu a Bibliotecii Metropolitane București

10. Biblioteca Județeană ”Panait Istrati” Brăila

11. Biblioteca Județeană ”Gh. Asachi” Iași

12. Biblioteca Județeană ”I. G. Sbiera” Suceava

13. Biblioteca Județeană “George Coșbuc” Bistrița-Năsăud

14. Biblioteca Județeană “George Barițiu” Brașov

15. Biblioteca Judeţeană “Paul Iorgovici“ Caraş-Severin

16. Biblioteca Județeană “Octavian Goga” Cluj

17. Biblioteca Județeană Satu Mare

18. Biblioteca Județeană “I.S. Bădescu” Sălaj

19. Biblioteca Județeană ,,I.G.Bibicescu” Mehedinți

20. Biblioteca Județeană “Nicolae Iorga” Ploiești

21. Biblioteca Municipală “Ștefan Petică” Tecuci

22. Biblioteca Municipală Adjud

23. Biblioteca Orășenească Bicaz

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Nocturna Bibliotecilor. Sunteți autorul articolului?


Îți mai recomandăm:

În nopţile dinspre 25 spre 26 septembrie şi respectiv 26 spre 27 septembrie, bibliotecile din Bucureşti îşi deschid porţile pentru vizitatorii de toate vârstele, pregătind un program special în cadrul ediţiei din acest an a „Nocturnei bibliotecilor”. Citește mai mult

* * *

Deşi evoluţia tehnologiei este importantă şi pentru tineri, în domeniul educaţiei se pare că tot pixul şi caietul de hârtie sunt mai eficiente. Învață acum cum să înveți!


Planta cu cele mai recunoscute beneficii în privința memoriei este salvia. O cură îndelungată cu ceai de salvie te ajută să îți îmbunătățești memoria.
 
O altă variantă ar fi ceaiul de păducel, la fel de bun atunci când vrei să îți perfecționezi memoria. Pentru a vedea efectele se recomandă a se consuma câte o cană cu ceai seara, timp de o lună.
 
De asemenea, 25 de picături de tinctură de anghinare într-o cană cu ceai de orice tip se soldează cu mărirea capacității de concentrare, combaterea oboselii mentale și revigorarea simțurilor.

Îți mai recomandăm:

Ginkgo biloba ajută memoria de scurtă durată. Această plantă stimulează oxigenarea creierului şi, deci, activitatea celulară cerebrală. Se foloseşte sub formă de infuzie (o cană de ceai pe zi, dintr-unul sau două plicuri la o ceaşcă) sau sub formă de tinctură (câte 30-40 de picături de trei-cinci ori pe zi, cu 30 de minute înainte de masă). Citește mai mult

* * *

Iată câteva trucuri care te vor ajuta să reţii majoritatea informaţiilor din cărţile pe care le citeşti:1. Citeşte inclusiv prima pagină, cu titlul şi numele autorului, cuprinsul şi prefaţa. Învață acum cum să înveți!


Creierul consuma foarte multa energie, aproximativ 20% din totalul oxigenului dintr-un inspir este consumat de creier, iar acest consum creste in cazul eforturilor intelectuale. 

Vitaminele din complexul B sunt ideale pentru sanatatea si integritatea celulelor nervoase, iar unele grasimi ca omega 3 si omega 6 intervin in procesele nervoase.

Se recomanda zilnic sa consumati o carne slaba la cuptor, fiarta sau pe gratar, dar nu prajita.

Ouale si lactatele reprezinta de asemenea surse veritabile de aminoacizi, la fel si ficatul sau fructele de mare.


Îți mai recomandăm:

Vrem o minte care să nu ne trădeze când avem mai mare nevoie de ea? Există meniuri care o pot stimula!   Regulile pentru păstrarea creierului în formă sunt: Să nu sărim peste cele trei mese principale. Citește mai mult

* * *

1. Fotoliu de mesaj.  Cu siguranta stii acele fotolii de masaj pe care le gasesti in orice mall care se respecta. 2. Inot. Nici un alt sport nu iti pune in miscare muschii asa cum o face inotul. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe