Pornim radioul...
ÎNVEȚI » UAIC Iași
 
Editura Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" (UAIC) Iasi se pregatesc de o noua lansare importanta fiind vorba despre prima traducere integrala a Bibliei in limba romana. Astfel, la data de 28 mai, in cadrul Bookfest 2014, editura va lansa trei noi volume din seria "Monumenta linguae Dacoromanorum. Biblia de la 1688", fiind vorba despre Pars VIII: Regum III, Regum IV, volumului Monumenta linguae Dacoromanorum. Biblia de la 1688, Pars XIV: Ieremia. Lamentationes Ieremiae, volumul Monumenta linguae Dacoromanorum. Biblia de la 1688, Pars X: Sapientia, Ecclesiasticus, Susanna, De Belo sive Dracone Babylonico, recent aparute la Editura Universitatii, in seria Monumenta linguae Dacoromanorum.

Îți mai recomandăm:

Neagu Djuvara, Danuta Wałęsa, Lucian Boia, Andreea Esca, Gabriel Liiceanu, Horia-Roman Patapievici, George Banu, Markó Béla, Vladimir Tismăneanu sau Nicolae Manolescu sunt zece dintre actorii principalelor evenimente ale Bookfest 2014. Citește mai mult

* * *

Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care citesc de mai multe ori textele nu le vor reţine mai bine decât cei care le citesc o singură dată. Învață acum cum să înveți!


Cercetătorii australieni au descoperit că, inclusiv pe termen scurt, o alimentaţie nesănătoasă  are efecte negative asupra capacităţilor cognitive. Studiul sugerează că obezitatea poate produce modificări rapide la nivelul creierului, relatează dailymail.co.uk.

Oamenii de ştiinţă de la Universitatea New South Wales au demonstrat în premieră că şoareci de laborator au avut probleme de memorie după ce au fost hrăniţi, timp de o săptămână, cu alimente bogate în grăsimi şi zaharuri.


Îți mai recomandăm:

O memorie buna depinde in special de sanatatea si de vitalitatea creierului. Exista foarte multe lucruri pe care le-ai putea face pentru imbunatatirea memoriei, fie ca inveti pentru un examen, ai inceput sa studiezi o noua limba straina sau pur si simplu vrei sa-ti antrenezi gandirea pentru a o mentine in forma. Citește mai mult

* * *

1. Enervează-te constructiv! Cu alte cuvinte, motivează-te! Gândește-te la sesiune ca la un meci personal, la care trebuie să ieși învingător. Învață acum cum să înveți!


Vrem o minte care să nu ne trădeze când avem mai mare nevoie de ea? Există meniuri care o pot stimula!
 
Regulile pentru păstrarea creierului în formă sunt: Să nu sărim peste cele trei mese principale.
 
Să nu sărim peste somn, iar dacă se poate, programul de dormit să fie între 6 și 8 ore pe noapte la un om adult și să se încadreze mereu între aceleași ore;
 
Să facem zilnic exerciții fizice sau mișcare: înot, ciclism, alergări, aerobic, flotări, genuflexiuni, abdomene sau măcar mers pe jos jumătate de oră pe zi. Dacă le efectuam seara, să lăsăm câteva ore între ele și mersul la culcare.

Îți mai recomandăm:

Creierul are necesități specifice în momentele de efort cognitiv intens și prelungit. Pentru nevoi punctuale și pe termen scurt se pot consuma suplimente alimentare de la farmacie dar acestea nu reprezintă o opțiune pe termen lung și desigur nu se compară cu alimentele sănătoase consumate în stare naturală. Citește mai mult

* * *

Iată câteva exerciții de relaxându-se exerciții pentru a te simți încrezător în ziua examenului. Cheia de contact: respirația. Majoritatea oamenilor recurg la respirația toracică, ceea ce provoacă tensiuni. Învață acum cum să înveți!