Pornim radioul...
ÎNVEȚI » LSE Bucuresti
 

Pasionați de gaming? LANParty by LSE vă așteaptă! 

Publicat în Lanparty.lse.org.ro

Pentru împătimiți ai LANParty-urilor, putem anunța oficial că și anul acesta va exista o ediție în toamnă. LANParty v14 codename „Revenge of the Fallen” va avea loc pe 14 noiembrie în Rectoratul UPB cu noi premii, noi standuri și noi activități. 

LANParty by Liga Studenților Electroniști înseamnă: 7 ani, 13 ediții, peste 500 de voluntari implicați, peste 3200 de jucători participanți, peste 5300 de vizitatori, peste 10000 de ore de pregătire pentru ca în 24 de ore cei mai buni să-și arate măiestria în jocuri video nemuritoare precum DoTA2 (5v5), LoL (5v5), CS (5v5), FIFA 15(1v1), Hearthstone (1v1), în turnee de MK (1v1), F1(1v1) sau HotS (5v5) special organizate de partenerii noștri, dar și într-o competiție de Cosplay care trimite câștigătorul direct în finala de Cosplay de la DreamHack România!

Dacă edițiile trecute nu te-ai clasat pe locul dorit, această ediție LANParty este pentru ca TU să-ți iei revanșa și să ajungi acolo unde îți dorești în confruntarea din 14 noiembrie!

Iar dacă nu ai mai participat până acum, dar ai în sânge dorința de a câștiga și gaming-ul pentru tine este o pasiune și o disciplină în același timp, ori dacă ești un IT-ist înrăit, te asigurăm că te vei simți foarte bine printre noi, participând la cea mai mare competiție de gaming organizată de studenți!

Participarea este GRATUITĂ și NU există limită de vârstă pentru a te înscrie, așa că fii cu ochii pe site și pe pagina de Facebook pentru a afla jocurile de anul acesta și startul înscrierilor.


Îți mai recomandăm:

Liga Studenților Electroniști îți spune „Bine te-am regăsit, națiune pasionată de gaming și tehnologie!”. Ne dăm întâlnire sâmbătă, pe 23 aprilie, în Rectoratul UPB, începând cu ora 10:00 și mai scriem o pagină în istoria gaming-ului din România! La LANParty by LSE nu contează dacă ești sau nu student, dacă ești amator sau profesionist, dacă ești sau nu din București – aici e locul în care PASIUNEA primează. Citește mai mult

* * *

It has never been proven that listening to music helps people to concentrate, but various studies have shown that listening to calming songs can reduce stress levels by blocking out background noise. Învață acum cum să înveți!


Trucuri pentru îmbunătățirea memoriei


Publicat în Viataverdeviu.ro

Un stil de viata sanatos poate sprijini sanatatea creierului tau si chiar incuraja creierul sa dezvolte noi neuroni, un proces cunoscut ca neuroplasticitate.

Factorii stilului de viata care ar putea imbunatati memoria si incuraja neurogeneza includ exercitiile fizice, mâncatul corect si somnul adecvat.

Alte trucuri de memorie includ evitarea multitaskingului, invatarea unei noi abilitati si jucarea de jocuri de strategie si inteligenta (brain games) pentru a te ajuta sa iti reamintesti informatii.


Îți mai recomandăm:

O memorie buna depinde in special de sanatatea si de vitalitatea creierului. Exista foarte multe lucruri pe care le-ai putea face pentru imbunatatirea memoriei, fie ca inveti pentru un examen, ai inceput sa studiezi o noua limba straina sau pur si simplu vrei sa-ti antrenezi gandirea pentru a o mentine in forma. Citește mai mult

* * *

Iată câteva trucuri care te vor ajuta să reţii majoritatea informaţiilor din cărţile pe care le citeşti:1. Citeşte inclusiv prima pagină, cu titlul şi numele autorului, cuprinsul şi prefaţa. Învață acum cum să înveți!


Planta cu cele mai recunoscute beneficii în privința memoriei este salvia. O cură îndelungată cu ceai de salvie te ajută să îți îmbunătățești memoria.
 
O altă variantă ar fi ceaiul de păducel, la fel de bun atunci când vrei să îți perfecționezi memoria. Pentru a vedea efectele se recomandă a se consuma câte o cană cu ceai seara, timp de o lună.
 
De asemenea, 25 de picături de tinctură de anghinare într-o cană cu ceai de orice tip se soldează cu mărirea capacității de concentrare, combaterea oboselii mentale și revigorarea simțurilor.

Îți mai recomandăm:

Ginkgo biloba ajută memoria de scurtă durată. Această plantă stimulează oxigenarea creierului şi, deci, activitatea celulară cerebrală. Se foloseşte sub formă de infuzie (o cană de ceai pe zi, dintr-unul sau două plicuri la o ceaşcă) sau sub formă de tinctură (câte 30-40 de picături de trei-cinci ori pe zi, cu 30 de minute înainte de masă). Citește mai mult

* * *

Who says you need to wait until you ‘feel like’ doing something in order to start doing it?Look, there are days when not even the most well-intentioned advice from the latest motivational science will do. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe