Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Eveniment alternativ
 
Ursus, Leo Burnett, Mediafax și Fundația Noi Orizonturi caută minți creative în CompetițIAA 3.0

IAA Young Professionals lansează cea de-a treia ediție a CompetițIAA, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice în domeniu, prin simularea unui pitch plătit în fața a patru clienți mari: Ursus, Leo Burnett, Mediafax și Fundația Noi Orizonturi.

”Sunt foarte mulți studenți care vor să lucreze în comunicare, iar în CompetițIAA au șansa să își testeze ideile într-un mediu foarte aproape de realitate: cu un brief pe o situație de comunicare clară și actuală, al unui client real și cu pitch-uirea propunerilor direct în fața celor care au putere de decizie pe brandul respectiv. Ne bucurăm că anul acesta am reușit să convingem patru clienți să asculte și să evalueze ideile studenților: o companie mare, o agenție importantă, un trust media și un ONG cu activitate națională, adică toate domeniile de care un pasionat de comunicare poate fi interesat. Sper să avem cât mai mulți generatori de idei care să se înscrie în CompetițIAA 3.0, pentru că noi am pregătit brief-uri provocatoare de creativitate și premii care să răsplătească ideile convingătoare”, a spus Nicoleta Deliu, președintele IAA YP.

Pentru a putea intra în CompetițIAA 3.0., studenții trebuie să își facă propria lor “agenție” și să urmeze pașii de înscriere. În prima etapă, echipe formate din 3-4 studenți sau masteranzi trebuie să completeze formularul de înscriere până pe 3 noiembrie, disponibil online.

Etapa a doua va începe pe 5 noiembrie, când cele 20 de echipe finaliste selectate vor fi anunțate în cadrul unei sesiuni de debriefing cu un specialist în comunicare. În urma acestei sesiuni, se vor trage la sorți cinci echipe finaliste pentru fiecare din cele patru brief-uri. Prezentările finale, atunci când echipele au șansa să își dovedească performanța în fața celor patru clienți, vor avea loc pe 21 și 22 decembrie.

”Experiența câștigată în provocarea lansată de IAA Young Professionals vine pentru a da libertatea minților creative să se exprime într-un cadru care depășește sfera teoriei sau a mitului că ideile bune pot să vină doar de la oameni cu cunoștințe vaste în spate. Prin prisma proiectului participanții au acces la un networking bine închegat și de ce nu, la posibilitatea  de a avea un job chiar în industria de marcomm.

Credem mult în entuziasmul și dorința oamenilor care vor să lase o amprentă în munca lor, tocmai de aceea am pregătit această provocare pentru ei”, a spus Diana Lupescu, membru IAA YP și Project Manager CompetițIAA.

Pe lângă oportunitatea de a interacționa cu clienți reali și testarea abilităților în domeniu, echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu premii în bani. Ca element de noutate, CompetițIAA 3.0 aduce echipelor finaliste sesiuni de mentorat cu specialiști în comunicare, care îi vor ghida și îndruma pe tot parcursul rezolvării briefurilor.

Edițiile anterioare CompetițIAA au avut rezultate peste așteptări: peste 250 de participanți înscriși în 70 de echipe, 200 de persoane care s-au bucurat de traininguri cu profesioniști din domeniu, precum și de suportul organizațiilor studențești.

***

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării.

În intreaga lume,  IAA YP înseamnă peste 1000 de membri, filiale în 12 ţări şi un proces activ de extindere în alte pieţe.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA YP în Romania sunt: Serile YP, Civic Vox, GalerIAA, Midsummer Party, conferinţele Marketing Innovation şi B(rand) Yourself. IAA YP Cluj este prima și singura filială a IAA Young Professionals România, din afara Bucureștiului, reunind tineri profesioniști din marcomm-ul clujean. Printre proiectele IAA Young Professionals Cluj se numără: workshop-uri de marketing online şi cercetare de marketing, întâlniri informale cu seniori din industrie, implicare în cadrul Festivalului de Publicitate Cluj. Pentru mai multe detalii puteți vizita www.iaayp.ro



Îți mai recomandăm:

Echipeaza-te si treci in teren! Unde-ti sunt coechipierii? V-ati inscris deja in Competitiaa2?Daca nu, completeaza formularul rapid pe site. Primim inscrieri pana pe 21 decembrie. Citește mai mult

* * *

Atunci cand avem nevoie de mai mai mult de 24 de ore pentru o zi, cand facem lucruri nu tocmai pe gusturile noastre (invatam pentru examene sau mergem la un job sub asteptarile noastre), atunci e cazul sa facem ceva pentru moralul nostru. Învață acum cum să înveți!


Asocierea - Crearea unor asocieri intre ceva ce vrei sa-ti amintesti si o imagine care are legatura cu acel ceva te poate ajuta sa nu mai uiti, mai ales atunci cand ai mai multe lucruri de tinut minte.

Fragmentarea - Un sir mai lung de cifre poate fi memorat mai usor si cu mai multa acuratete daca este fragmentat. Bucatile mai mici sunt mai usor de tinut minte decat un sir de cifre interminabil.


Crearea unor personalitati pentru numere
- Aceasta tehnica era folosita de marele fizician Albert Einstein. El asocia celor zece cifre cate o personalitate, spre exemplu, saptele era un barbat cu mustata.


Îți mai recomandăm:

Memoria este unul dintre cele mai fascinante procese psihice cognitiv complexe, prin intermediul caruia indivizii intiparesc, stocheaza si reactualizeaza informatiile din experienta lor anterioara. Citește mai mult

* * *

A long-running investigation of exceptional children reveals what it takes to produce the scientists who will lead the 21st century. “Whether we like it or not, these people really do control our society. Învață acum cum să înveți!


Planta cu cele mai recunoscute beneficii în privința memoriei este salvia. O cură îndelungată cu ceai de salvie te ajută să îți îmbunătățești memoria.
 
O altă variantă ar fi ceaiul de păducel, la fel de bun atunci când vrei să îți perfecționezi memoria. Pentru a vedea efectele se recomandă a se consuma câte o cană cu ceai seara, timp de o lună.
 
De asemenea, 25 de picături de tinctură de anghinare într-o cană cu ceai de orice tip se soldează cu mărirea capacității de concentrare, combaterea oboselii mentale și revigorarea simțurilor.

Îți mai recomandăm:

Ginkgo biloba ajută memoria de scurtă durată. Această plantă stimulează oxigenarea creierului şi, deci, activitatea celulară cerebrală. Se foloseşte sub formă de infuzie (o cană de ceai pe zi, dintr-unul sau două plicuri la o ceaşcă) sau sub formă de tinctură (câte 30-40 de picături de trei-cinci ori pe zi, cu 30 de minute înainte de masă). Citește mai mult

* * *

“Studenții învață haotic” este concluzia Universității din Washington. Psihologii au ajuns la concluzia că studenții care se pregătesc pentru examene recitind cursurile și materia nu învață aproape deloc. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe