Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Eveniment alternativ
 
Ursus, Leo Burnett, Mediafax și Fundația Noi Orizonturi caută minți creative în CompetițIAA 3.0

IAA Young Professionals lansează cea de-a treia ediție a CompetițIAA, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice în domeniu, prin simularea unui pitch plătit în fața a patru clienți mari: Ursus, Leo Burnett, Mediafax și Fundația Noi Orizonturi.

”Sunt foarte mulți studenți care vor să lucreze în comunicare, iar în CompetițIAA au șansa să își testeze ideile într-un mediu foarte aproape de realitate: cu un brief pe o situație de comunicare clară și actuală, al unui client real și cu pitch-uirea propunerilor direct în fața celor care au putere de decizie pe brandul respectiv. Ne bucurăm că anul acesta am reușit să convingem patru clienți să asculte și să evalueze ideile studenților: o companie mare, o agenție importantă, un trust media și un ONG cu activitate națională, adică toate domeniile de care un pasionat de comunicare poate fi interesat. Sper să avem cât mai mulți generatori de idei care să se înscrie în CompetițIAA 3.0, pentru că noi am pregătit brief-uri provocatoare de creativitate și premii care să răsplătească ideile convingătoare”, a spus Nicoleta Deliu, președintele IAA YP.

Pentru a putea intra în CompetițIAA 3.0., studenții trebuie să își facă propria lor “agenție” și să urmeze pașii de înscriere. În prima etapă, echipe formate din 3-4 studenți sau masteranzi trebuie să completeze formularul de înscriere până pe 3 noiembrie, disponibil online.

Etapa a doua va începe pe 5 noiembrie, când cele 20 de echipe finaliste selectate vor fi anunțate în cadrul unei sesiuni de debriefing cu un specialist în comunicare. În urma acestei sesiuni, se vor trage la sorți cinci echipe finaliste pentru fiecare din cele patru brief-uri. Prezentările finale, atunci când echipele au șansa să își dovedească performanța în fața celor patru clienți, vor avea loc pe 21 și 22 decembrie.

”Experiența câștigată în provocarea lansată de IAA Young Professionals vine pentru a da libertatea minților creative să se exprime într-un cadru care depășește sfera teoriei sau a mitului că ideile bune pot să vină doar de la oameni cu cunoștințe vaste în spate. Prin prisma proiectului participanții au acces la un networking bine închegat și de ce nu, la posibilitatea  de a avea un job chiar în industria de marcomm.

Credem mult în entuziasmul și dorința oamenilor care vor să lase o amprentă în munca lor, tocmai de aceea am pregătit această provocare pentru ei”, a spus Diana Lupescu, membru IAA YP și Project Manager CompetițIAA.

Pe lângă oportunitatea de a interacționa cu clienți reali și testarea abilităților în domeniu, echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu premii în bani. Ca element de noutate, CompetițIAA 3.0 aduce echipelor finaliste sesiuni de mentorat cu specialiști în comunicare, care îi vor ghida și îndruma pe tot parcursul rezolvării briefurilor.

Edițiile anterioare CompetițIAA au avut rezultate peste așteptări: peste 250 de participanți înscriși în 70 de echipe, 200 de persoane care s-au bucurat de traininguri cu profesioniști din domeniu, precum și de suportul organizațiilor studențești.

***

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării.

În intreaga lume,  IAA YP înseamnă peste 1000 de membri, filiale în 12 ţări şi un proces activ de extindere în alte pieţe.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA YP în Romania sunt: Serile YP, Civic Vox, GalerIAA, Midsummer Party, conferinţele Marketing Innovation şi B(rand) Yourself. IAA YP Cluj este prima și singura filială a IAA Young Professionals România, din afara Bucureștiului, reunind tineri profesioniști din marcomm-ul clujean. Printre proiectele IAA Young Professionals Cluj se numără: workshop-uri de marketing online şi cercetare de marketing, întâlniri informale cu seniori din industrie, implicare în cadrul Festivalului de Publicitate Cluj. Pentru mai multe detalii puteți vizita www.iaayp.ro



Îți mai recomandăm:

Echipeaza-te si treci in teren! Unde-ti sunt coechipierii? V-ati inscris deja in Competitiaa2?Daca nu, completeaza formularul rapid pe site. Primim inscrieri pana pe 21 decembrie. Citește mai mult

* * *

Vreau să vă vorbesc puțin despre importanța admiterii, despre importanța unei baze solide cu care oricine ar trebui să înceapă o asemenea facultate. Învață acum cum să înveți!


Agenda este inutila pentru ca uiti sa o consulti pentru indeplinirea sarcinilor zilnice de lucru? Poate ca este timpul sa urmezi un tratament natural pentru imbunatatirea memoriei.

Complexul de vitamine B face minuni pentru memoria ta. Acidul folic are acelasi efect, iar vitamina C te revitalizeaza si iti vei duce la bun sfarsit sarcinile zilnice de lucru.

Toate vitaminele si mineralele benefice pentru imbunatatirea memoriei le vei prelua din fructe si legume. Pepenele galben, capsunele, citricele, pastaile, spanacul si salata nu vor lipsi din frigiderul uitucilor.

Îți mai recomandăm:

Metodele contemporane de dezvoltarea a capacităţii de memorare sunt din ce în ce mai inventive.  Exerciţii fizice zilnice îţi pun sângele în mişcare și stimulează memoria pe termen scurt şi lung. Citește mai mult

* * *

Nu de putine ori ai vrut sa faci o schimbare in modul cum te organizezi. Cine nu vrea asta? Cu totii ne dorim ca atunci cand invatam, chiar sa invatam, iar cand ne distram, sa ne distram din toata inima. Învață acum cum să înveți!


Cum să înveți mai bine


Publicat în Psychologies
In cartea "Make It Stick" se spune raspicat: in majoritatea sistemelor de invatamant din lume, invatarea este abordata prost. Repetitia iar si iar, sublinierea ideilor principale, recitirea, toate acestea sunt ineficiente.  Trebuie schimbate operatiunile prin care inveti.

1. Repetitia spatiata, in timp, a ideilor este mai eficienta decat recitirea materialului la o scurta perioada dupa o prima parcurgere. 

2. Trebuie să te testezi frecvent pentru a vedea unde ai lacune.

3. Cand descifrezi un domeniu nou, nu sari etapele.


Îți mai recomandăm:

Cum ti-ai propus sa inveti pentru a reusi la examene? Cum ar trebui sa exploatezi timpul disponibil? Cum o sa abordezi voluminoasa materie si mai ales, cum o sa infrunti stresul?! Iata o reteta eficienta si satioasa pe care ai putea-o prepara pentru a iesi “teafar si nevatamat” din cea mai solicitanta (poate) perioada a vietii de student: Fixeaza-ti clar obiectivul! Exista o diferenta destul de evidenta intre a invata pentru 5 si a invata pentru 10. Citește mai mult

* * *

Aceste tehnici pentru a invata repede vor avea efect daca le vei folosi constant. Mareste constant viteza cu care citesti: Cititul rapid nu tine atat de mult de tehnica cat de starea psihica. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe