Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Eveniment alternativ
 
Ursus, Leo Burnett, Mediafax și Fundația Noi Orizonturi caută minți creative în CompetițIAA 3.0

IAA Young Professionals lansează cea de-a treia ediție a CompetițIAA, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice în domeniu, prin simularea unui pitch plătit în fața a patru clienți mari: Ursus, Leo Burnett, Mediafax și Fundația Noi Orizonturi.

”Sunt foarte mulți studenți care vor să lucreze în comunicare, iar în CompetițIAA au șansa să își testeze ideile într-un mediu foarte aproape de realitate: cu un brief pe o situație de comunicare clară și actuală, al unui client real și cu pitch-uirea propunerilor direct în fața celor care au putere de decizie pe brandul respectiv. Ne bucurăm că anul acesta am reușit să convingem patru clienți să asculte și să evalueze ideile studenților: o companie mare, o agenție importantă, un trust media și un ONG cu activitate națională, adică toate domeniile de care un pasionat de comunicare poate fi interesat. Sper să avem cât mai mulți generatori de idei care să se înscrie în CompetițIAA 3.0, pentru că noi am pregătit brief-uri provocatoare de creativitate și premii care să răsplătească ideile convingătoare”, a spus Nicoleta Deliu, președintele IAA YP.

Pentru a putea intra în CompetițIAA 3.0., studenții trebuie să își facă propria lor “agenție” și să urmeze pașii de înscriere. În prima etapă, echipe formate din 3-4 studenți sau masteranzi trebuie să completeze formularul de înscriere până pe 3 noiembrie, disponibil online.

Etapa a doua va începe pe 5 noiembrie, când cele 20 de echipe finaliste selectate vor fi anunțate în cadrul unei sesiuni de debriefing cu un specialist în comunicare. În urma acestei sesiuni, se vor trage la sorți cinci echipe finaliste pentru fiecare din cele patru brief-uri. Prezentările finale, atunci când echipele au șansa să își dovedească performanța în fața celor patru clienți, vor avea loc pe 21 și 22 decembrie.

”Experiența câștigată în provocarea lansată de IAA Young Professionals vine pentru a da libertatea minților creative să se exprime într-un cadru care depășește sfera teoriei sau a mitului că ideile bune pot să vină doar de la oameni cu cunoștințe vaste în spate. Prin prisma proiectului participanții au acces la un networking bine închegat și de ce nu, la posibilitatea  de a avea un job chiar în industria de marcomm.

Credem mult în entuziasmul și dorința oamenilor care vor să lase o amprentă în munca lor, tocmai de aceea am pregătit această provocare pentru ei”, a spus Diana Lupescu, membru IAA YP și Project Manager CompetițIAA.

Pe lângă oportunitatea de a interacționa cu clienți reali și testarea abilităților în domeniu, echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu premii în bani. Ca element de noutate, CompetițIAA 3.0 aduce echipelor finaliste sesiuni de mentorat cu specialiști în comunicare, care îi vor ghida și îndruma pe tot parcursul rezolvării briefurilor.

Edițiile anterioare CompetițIAA au avut rezultate peste așteptări: peste 250 de participanți înscriși în 70 de echipe, 200 de persoane care s-au bucurat de traininguri cu profesioniști din domeniu, precum și de suportul organizațiilor studențești.

***

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării.

În intreaga lume,  IAA YP înseamnă peste 1000 de membri, filiale în 12 ţări şi un proces activ de extindere în alte pieţe.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA YP în Romania sunt: Serile YP, Civic Vox, GalerIAA, Midsummer Party, conferinţele Marketing Innovation şi B(rand) Yourself. IAA YP Cluj este prima și singura filială a IAA Young Professionals România, din afara Bucureștiului, reunind tineri profesioniști din marcomm-ul clujean. Printre proiectele IAA Young Professionals Cluj se numără: workshop-uri de marketing online şi cercetare de marketing, întâlniri informale cu seniori din industrie, implicare în cadrul Festivalului de Publicitate Cluj. Pentru mai multe detalii puteți vizita www.iaayp.ro



Îți mai recomandăm:

PRIME România vă invită la cea de-a şaptea ediţie PR&Ad Fair, târgul de joburi şi internshipuri pentru tinerii care îşi doresc o carieră în PR sau Publicitate. Citește mai mult

* * *

Iată câteva sfaturi de cum te descurci mai bine în sesiune. Fă un lucru pe rând. Dacă ai decis să înveţi pt un examen, 2-3 ore concentrează-te doar pe acel examen. Învață acum cum să înveți!


Creierul consuma foarte multa energie, aproximativ 20% din totalul oxigenului dintr-un inspir este consumat de creier, iar acest consum creste in cazul eforturilor intelectuale. 

Vitaminele din complexul B sunt ideale pentru sanatatea si integritatea celulelor nervoase, iar unele grasimi ca omega 3 si omega 6 intervin in procesele nervoase.

Se recomanda zilnic sa consumati o carne slaba la cuptor, fiarta sau pe gratar, dar nu prajita.

Ouale si lactatele reprezinta de asemenea surse veritabile de aminoacizi, la fel si ficatul sau fructele de mare.


Îți mai recomandăm:

Vrem o minte care să nu ne trădeze când avem mai mare nevoie de ea? Există meniuri care o pot stimula!   Regulile pentru păstrarea creierului în formă sunt: Să nu sărim peste cele trei mese principale. Citește mai mult

* * *

Metodele contemporane de dezvoltarea a capacităţii de memorare sunt din ce în ce mai inventive.  Exerciţii fizice zilnice îţi pun sângele în mişcare și stimulează memoria pe termen scurt şi lung. Învață acum cum să înveți!


Câteva aşa-zise legi ale memoriei


Publicat în E-dimineata.ro
Există legi ce stau la baza dezvoltării capacităţii de memorare care au fost descrise şi aprofundate în cartea „A Guide To Memory Increase”.

Înţelegerea: Scriitorul german, Georg Lichtenberg spunea că oamenii abia îşi amintesc ce au citit, deoarece nu se „chinuie” să înţeleagă. 

Interesul: Dacă nu există un interes real pentru ceea ce vezi, citeşti sau cunoşti, cu siguranţă, datele nu vor rămâne stocate în creier pentru mult timp.

Cunoştinţele anterioare te ajută să faci anumite conexiuni şi astfel să-ţi aminteşti toate aspectele acumulate cu ceva timp în urmă, dar ajută şi la reţinerea aspectelor noi.

Îți mai recomandăm:

Ca student, principala activitate a creierului pe care te bazezi este memoria, care trebuie însă folosită echilibrat, cu pauze şi tehnici care să ajute creierul să înmagazineze corect şi repede informaţiile. Citește mai mult

* * *

“Studenții învață haotic” este concluzia Universității din Washington. Psihologii au ajuns la concluzia că studenții care se pregătesc pentru examene recitind cursurile și materia nu învață aproape deloc. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe