Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Eveniment alternativ
 
Ursus, Leo Burnett, Mediafax și Fundația Noi Orizonturi caută minți creative în CompetițIAA 3.0

IAA Young Professionals lansează cea de-a treia ediție a CompetițIAA, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice în domeniu, prin simularea unui pitch plătit în fața a patru clienți mari: Ursus, Leo Burnett, Mediafax și Fundația Noi Orizonturi.

”Sunt foarte mulți studenți care vor să lucreze în comunicare, iar în CompetițIAA au șansa să își testeze ideile într-un mediu foarte aproape de realitate: cu un brief pe o situație de comunicare clară și actuală, al unui client real și cu pitch-uirea propunerilor direct în fața celor care au putere de decizie pe brandul respectiv. Ne bucurăm că anul acesta am reușit să convingem patru clienți să asculte și să evalueze ideile studenților: o companie mare, o agenție importantă, un trust media și un ONG cu activitate națională, adică toate domeniile de care un pasionat de comunicare poate fi interesat. Sper să avem cât mai mulți generatori de idei care să se înscrie în CompetițIAA 3.0, pentru că noi am pregătit brief-uri provocatoare de creativitate și premii care să răsplătească ideile convingătoare”, a spus Nicoleta Deliu, președintele IAA YP.

Pentru a putea intra în CompetițIAA 3.0., studenții trebuie să își facă propria lor “agenție” și să urmeze pașii de înscriere. În prima etapă, echipe formate din 3-4 studenți sau masteranzi trebuie să completeze formularul de înscriere până pe 3 noiembrie, disponibil online.

Etapa a doua va începe pe 5 noiembrie, când cele 20 de echipe finaliste selectate vor fi anunțate în cadrul unei sesiuni de debriefing cu un specialist în comunicare. În urma acestei sesiuni, se vor trage la sorți cinci echipe finaliste pentru fiecare din cele patru brief-uri. Prezentările finale, atunci când echipele au șansa să își dovedească performanța în fața celor patru clienți, vor avea loc pe 21 și 22 decembrie.

”Experiența câștigată în provocarea lansată de IAA Young Professionals vine pentru a da libertatea minților creative să se exprime într-un cadru care depășește sfera teoriei sau a mitului că ideile bune pot să vină doar de la oameni cu cunoștințe vaste în spate. Prin prisma proiectului participanții au acces la un networking bine închegat și de ce nu, la posibilitatea  de a avea un job chiar în industria de marcomm.

Credem mult în entuziasmul și dorința oamenilor care vor să lase o amprentă în munca lor, tocmai de aceea am pregătit această provocare pentru ei”, a spus Diana Lupescu, membru IAA YP și Project Manager CompetițIAA.

Pe lângă oportunitatea de a interacționa cu clienți reali și testarea abilităților în domeniu, echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu premii în bani. Ca element de noutate, CompetițIAA 3.0 aduce echipelor finaliste sesiuni de mentorat cu specialiști în comunicare, care îi vor ghida și îndruma pe tot parcursul rezolvării briefurilor.

Edițiile anterioare CompetițIAA au avut rezultate peste așteptări: peste 250 de participanți înscriși în 70 de echipe, 200 de persoane care s-au bucurat de traininguri cu profesioniști din domeniu, precum și de suportul organizațiilor studențești.

***

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării.

În intreaga lume,  IAA YP înseamnă peste 1000 de membri, filiale în 12 ţări şi un proces activ de extindere în alte pieţe.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA YP în Romania sunt: Serile YP, Civic Vox, GalerIAA, Midsummer Party, conferinţele Marketing Innovation şi B(rand) Yourself. IAA YP Cluj este prima și singura filială a IAA Young Professionals România, din afara Bucureștiului, reunind tineri profesioniști din marcomm-ul clujean. Printre proiectele IAA Young Professionals Cluj se numără: workshop-uri de marketing online şi cercetare de marketing, întâlniri informale cu seniori din industrie, implicare în cadrul Festivalului de Publicitate Cluj. Pentru mai multe detalii puteți vizita www.iaayp.ro



Îți mai recomandăm:

Echipeaza-te si treci in teren! Unde-ti sunt coechipierii? V-ati inscris deja in Competitiaa2?Daca nu, completeaza formularul rapid pe site. Primim inscrieri pana pe 21 decembrie. Citește mai mult

* * *

Rezumatul, fișa de lectură, recenzia, referatul, au la bază un plan de idei.  Iată de ce este bine să îți organizezi în acest mod ce ai de învățat! Pentru că aceste scrieri sintetice permit organizarea și concentrarea cunoștințelor acumulate. Învață acum cum să înveți!


Cum îți antrenezi memoria?


Publicat în Ziare.com
Poti sa iti intineresti creierul cu cateva exercitii extrem de simple si urmand cateva reguli de viata deloc dificile. De exemplu, intra des pe Google!

Atunci cand incerci sa gasesti ceva cu ajutorul unui motor de cautare, in creier se activeaza niste centri nervosi care controleaza luarea deciziilor si argumentarea complexa. Simplele click-uri din mouse sunt mai stimulante pentru creier decat cititul, de exemplu, spun cercetatorii de la UCLA.

Stai pe Google circa 20 de minute, de mai multe ori pe saptamana. Cauta ceva ce intotdeauna ti-ai dorit sa afli, dar niciodata nu ai gasit momentul.

Îți mai recomandăm:

1. Navigheaza pe netAtunci cand cauti pe internet sunt implicati centrii cheie ai creierului, cei care controleaza abilitatea de decizie si rationamentele complicate. Citește mai mult

* * *

Rezumatul, fișa de lectură, recenzia, referatul, au la bază un plan de idei.  Iată de ce este bine să îți organizezi în acest mod ce ai de învățat! Pentru că aceste scrieri sintetice permit organizarea și concentrarea cunoștințelor acumulate. Învață acum cum să înveți!


Când ne confruntăm cu un lapsus, acele stânjenitoare goluri de momorie, un gest simplu ne-ar putea scoate din impas, potrivit unui grup de cercetători de la Universitatea din Surrey, Marea Britanie.

Studiul a arătat că închiderea ochilor a avut cel mai mare impact în ceea ce priveşte amintirea corectă a detaliilor, dar şi că sentimentul de confort din timpul intervievării a ajutat.

"Datele noastre şi altele anterioare indică faptul că închiderea ochilor este de ajutor, pentru că astfel se elimină elemente care ar putea distrage atenţia.", a declarat doctorul Robert Nash.


Îți mai recomandăm:

Nu mai ştiu sigur când s-a întâmplat totul, ştiţi clişeul ăla despre o fată şi-un băiat. Băiatul o plăcea pe fată, dar ea pe el nu, la început, si multe alte lucruri triste care intervin între ei, dar reuşesc să iasă învingători, ceva similar mi s-a întâmplat şi mie. Citește mai mult

* * *

Cel mai bine este să te pregăteşti din timp (sau cel puţin să te obişnuieşti cu ideea că trebuie să te apuci de învăţat cât de curând). Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe