Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Student in strainatate
 

How to Procrastinate and Still Get Things Done 

Publicat în Chronicle.com

This bad trait work for you. The key idea is that procrastinating does not mean doing absolutely nothing. Procrastinators seldom do absolutely nothing; they do marginally useful things, such as gardening or sharpening pencils or making a diagram of how they will reorganize their files when they find the time. Why does the procrastinator do these things? Because accomplishing these tasks is a way of not doing something more important.

If all the procrastinator had left to do was to sharpen some pencils, no force on earth could get him to do it. However, the procrastinator can be motivated to do difficult, timely, and important tasks, as long as these tasks are a way of not doing something more important.

To make structured procrastination work for you, begin by establishing a hierarchy of the tasks you have to do, in order of importance from the most urgent to the least important. Even though the most-important tasks are on top, you have worthwhile tasks to perform lower on the list. Doing those tasks becomes a way of not doing the things higher on the list. With this sort of appropriate task structure, you can become a useful citizen. Indeed, the procrastinator can even acquire, as I have, a reputation for getting a lot done.

The most perfect situation for structured procrastination that I have encountered occurred when my wife and I served as resident fellows in Soto House, a Stanford University dormitory. In the evening, faced with papers to grade, lectures to prepare, and committee work to do, I would leave our cottage next to the dorm and go over to the lounge and play Ping-Pong with the residents or talk things over with them in their rooms -- or even just sit in the lounge and read the paper. I got a reputation for being a terrific resident fellow, one of the rare profs on campus who spent time with undergraduates and got to know them. What a setup: Play Ping-Pong as a way of not doing more important things, and get a reputation as Mr. Chips.

Îți mai recomandăm:

18 Tips Every Student Should Know Before They Start Their Dissertation:1. Choose a topic you're truly interested in. "Pick a topic/question that you are passionate about and have interest in. Citește mai mult

* * *

Cel mai bine este să te pregăteşti din timp (sau cel puţin să te obişnuieşti cu ideea că trebuie să te apuci de învăţat cât de curând). Învață acum cum să înveți!


Se pare că o ciudățenie în felul în care creierul uman procesează informația înseamnă că atunci când o chestie devine rară, uneori o vedem în mai multe locuri ca niciodată.

Gândește-te la „o patrulă de cartier” alcătuită din voluntari care cheamă poliția atunci când văd ceva suspect. Când încep să facă asta pentru prima dată, trag semnalul de alarmă pentru infracțiuni serioase (hărțuiri sau jafuri). Odată cu trecerea timpului, rata hărțuirilor și jafurilor din cartier scade. Ce ar trebui să facă voluntarii în continuare? O posibilitate ar fi să se relaxeze și să nu mai sune la poliție. În schimb, ar începe să vadă lucruri „suspecte” despre care nu le-ar fi păsat atunci când rata era ridicată, precum traversarea printr-un loc nepermis sau hoinăreala în timpul nopții.
 

Îți mai recomandăm:

De aproape un an documentez programul Teach for Romania (TfR), care plasează pentru doi ani tineri bine pregătiţi (cu experienţă profesională diversă sau recent absolvenţi) în școli din comunităţi dezavantajate, izolate sau din zone rurale, acolo unde profesorii nu se înghesuie. Citește mai mult

* * *

At the heart of this method is the idea that a person should practice doing something for a single minute, every day at the same time. Almost all of us periodically set ourselves a new goal or challenge — and just as often in the end we fail to achieve it. Învață acum cum să înveți!


Reguli de respectat pentru o memorie de invidiat


Publicat în Lecturirecenzate.ro

Omul memorează 10% din ceea ce citește, 20% din ceea ce aude, 30% din ceea ce vede, 50% din ceea ce vede și aude în același timp, 80% din ceea ce spune și 90% din ceea ce spune și face în același timp.

Caută întotdeauna explicația elementelor pe care nu le înțelegi, caută pe Google, în dicționare și enciclopedii. Nu învăța ceea ce nu înțelegi, nu învăța atunci când ești obosit, bolnav sau nervos!
 
Asociază memoria cu gândirea! În timpul acțiunii de învățare, fă legături între idei, între cunoștințele noi și cunoștințele vechi.


Îți mai recomandăm:

Capacitatea de a învăța cât mai repede, de a înțelege cât mai bine și mai rapid, dar și de a reține cât mai mult timp ceea ce ai învățat, este una din abilitățile esențiale ale oricărui om de succes. Citește mai mult

* * *

Studenții care își iau notițe folosind laptopul țin minte mai puține informații și înțeleg mai superficial lecțiile, în comparație cu cei care își scriu de mână notele de curs, arată un studiu recent citat de Science American. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe