Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Sfaturi cariera
 

Eşti gamer, iei job-ul 

Publicat în Cariereonline.ro

Şi asta nu are nicio legătură cu poziţia pentru care aplici, ci cu abilităţile tale oarecum non-profesionale. Poţi să fii agent de vânzări, bucătar, om de marketing sau inginer mecanic...dacă te încumeţi să intri în joc şi eşti competitiv, ai mari şanse să ajungi direct în ultima etapă a recrutării. Totul constă în acumularea de puncte... cât mai multe puncte.

Vorbim de Gamification, acel "nou şerif din oraşul recrutărilor" care ne poate aduce din postura de posibil candidat în cea de angajat, fără să trecem prin etapele tradiţionale: trimitere CV, selecţie, testare, interviu, angajare.

Îți mai recomandăm:

Pentru 19 studenţi şi masteranzi, vacanţa începe abia de astăzi! În ultimele două săptămâni, au participat la Şcoala de Vară HR Club Next Generation, un program interactiv de formare, aflat anul acesta la a 10-a ediţie, şi care are ca misiune pregătirea viitoarei generaţii de profesionişti în resurse umane. Citește mai mult

* * *

Primul lucru: gestionează-ţi eficient timpul. OK, ai cursurile, ai un anumit număr de zile pentru învăţat; ce faci? Fă-ţi un plan de bătaie, un program de învăţat. Învață acum cum să înveți!


Ce mâncăm și bem în sesiune


Publicat în Ziarul De Iasi
Alimentația zilnică trebuie să conțină în mod dominant: fulgi de cereale cu lapte sau iaurt, soia, smochine, stafide, curmale, pește, ficat, carne de pui slabă și multe salate de legume proaspete.
 
Se recomandă ca în perioada de sesiune să se bea dimineața, pentru dinamizare, un pahar cu apă amestecată cu o linguriță miere și două linguri suc de lamîie.
 
Despre ananas se spune că are proprietatea de a întări memoria. O banană pe zi reface rapid energia consumată prin efort intelectual. Morcovii sporesc, de asemenea, capacitatea de memorare.

Îți mai recomandăm:

Studentii stiu ce inseamna emotiile, noptile pierdute cu cartile in brate, ceasca de cafea sau paharul de cola. Insa alimentatia zilnica trebuie sa contina in mod dominant: fulgi de cereale (griu, porumb, ovaz) cu lapte sau iaurt, peste, ficat, carne de pui slaba si multe salate de legume proaspete. Citește mai mult

* * *

Dacă vrei să faci față mai ușor sesiunii și să fii în formă maximă la examene, susține-ți creierul și oferă-i un impuls de energie cu MemoPlus. Învață acum cum să înveți!


Jocurile cum sunt sudoku, integramele, dar şi cele care fac apel la capacitatea de a rezolva ecuaţii matematice menţin în formă zonele cerebrale responsabile cu memoria.

Schimbă-ţi alimentaţia! Dulciurile şi carnea grasă ne scad capacitatea de memorare. Înlocuieşte-le cu afine, cătină, măceşe, struguri şi cu broccoli.


Dormi mai mult! În timpul somnului, creierul nostru reorganizează, prioritizează şi stochează toate informaţiile primite în timpul zilei.


Îți mai recomandăm:

Nu este iesit din comun sa uiti din cand in cand telefonul mobil acasa, dar acest lucru nu trebuie sa se intample frecvent. Daca ti se intampla prea des, este cazul sa incepi sa-ti antrenezi creierul zilnic cu ajutorul unor exercitii mentale. Citește mai mult

* * *

Cea mai mare greşeală pe care o fac studenţii este că ei trebuie să se oprească şi să înţeleagă fiecare cuvânt pe care-l citesc. Atunci când citeşti cuvânt cu cuvânt, cazi în capcana cuvintelor şi puterea ta de înţelegere se diminuează. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe