Pornim radioul...

Studentii in ani terminali in domenii precum dezvoltare spatiala si planificare, geografie, economie regionala, studii europene sau alte domenii relevante pentru dezvoltarea teritoriului, au posibilitatea de a face un stagiu de practica platita timp de 5 luni in Marele Ducat al Luxemburgului.

Termenul limita pentru transmitere a propunerii este de 13 mai 2011. 1000 de euro/luna pentru efectuarea unor stagii de practica pe durata a 5 luni, in Marele Ducat al Luxemburgului, in cadrul Unitatii de Coordonare a Programului ESPON 2013


Îți mai recomandăm:

UC ESPON ofera un stagiu de practica pe o perioada de 5 luni studentilor in ani terminali in domeniile: dezvoltare spatiala si planificare, geografie, economie regionala, studii europene si/sau alte domenii relevante pentru dezvoltarea teritoriului. Citește mai mult

* * *

Cel mai bun sfat pe care vi-l pot da este să vă dozați corect timpul și, de preferat, să nu citiți foarte mult deodată. Citiți maxim 1-2 ore, luați pauze scurte, faceți-vă schițe, simplificați materialul, mai ales dacă acesta este voluminos si alambicat. Învață acum cum să înveți!


Exerciții pentru gimnastica minții


Publicat în Zideluni.wordpress.com

Prima recomandare este sa schimbi periodic ceasul de pe o mana pe cealalta. In acest fel vei obliga creierul tau sa gandeasca inainte sa proceseze.

Mergi pe trasee diferite in fiecare zi. Daca mergi zilnic pe acelasi drum, creierul tau este deja pe „pilot automat”.

Propune-ti sa inveti ceva nou in fiecare zi. O poti face citind  sau folosind Wikipedia ori Google pentru acest lucru. Cauta un cuvant, un concept, o firma, un nume sau o tara si invata ceva nou zilnic.


Îți mai recomandăm:

1. Schimba ceasul de pe o mana pe cealalta Daca esti ca mine, inseamna ca folosesti ceasul pe mana stanga. In momentul in care vrei sa vezi cat e ceasul, creierul tau nu face nici un efort pentru a "executa" aceasta sarcina. Citește mai mult

* * *

In primul rand, dormi - Daca te privezi de cele sase – sapte ore de somn, de care organismul tau are nevoie, pot aparea instabilitati ale functionarii normale ale creierului. Învață acum cum să înveți!


Există o strânsă legătură între randamentul cerebral și calitatea alimentelor ingerate, în special în perioadele în care organismul este supus unui stres psihic suplimentar, susțin nutriționiștii.

Alcoolul și alimentele cu indice glicemic foarte mare pot cauza modificări ale nivelului glicemiei, cu impact major asupra comportamentului (agitație, anxietate).

Alimentele care stimulează memoria sunt: avocado, banana, drojdia de bere, broccoli, pepenele galben, ouăle, carnea de pui, pește (ton, somon), germenii de grâu, portocala, orezul brun, legumele cu frunze verzi, soia, kefirul.


Îți mai recomandăm:

Ginseng, peste, fructe de padure sau cofeina? Care dintre suplimente nutritive ori alimente pot creste nivelul de concentrare, imbunatatesc memoria, atentia si stimuleaza functionarea creierului? Nu exista nici o indoiala ca pe masura ce o persoana inainteaza in varsta, corpul sau imbatraneste. Citește mai mult

* * *

Cu două săptămâni înainte de primul examen îmi dau seama că ar fi fost „bini di tăt” dacă aș fi mers la toate cursurile și seminariile și, mai bine, dacă aș fi învățat de la începutul semestrului. Învață acum cum să înveți!