Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Viata de student
 

Universitatea nu mai înseamnă ce însemna pe vremuri. Standardele au scăzut atât de mult încât oricine poate face facultate dacă vrea în ziua de azi. În plus, există un război constant împotriva domeniului academic, iar universitățile simt nevoia să-și mențină reputațiile cu mai puține resurse. Până și conceptul de educație a ajuns să fie redus la „un proces prin care obții un job" în loc de „un mod de a da naștere unor minți critice".

Și dacă tu chiar vrei să te dezvolți și să te cultivi în loc să faci prezența la niște cursuri doar ca să obții un job după absolvire? Ți-am făcut un ghid cu câteva sfaturi pe care să le urmezi dacă vrei să eviți un potențial dezastru.

TRAGE TARE #1

Ce trebuie să ții minte în timpul universității și după e că trebuie să depui niște eforturi. Cu câteva excepții, facultatea e singura perioadă din viață în care poți citi toată ziua despre ceva ce te interesează – cel puțin în zilele în care nu ești mahmur. Deci nu te uita la seriale toată ziua – fă-o doar în zilele cu mahmureală.


Îți mai recomandăm:

Andrei Bîrsan a fotografiat în comunism. Dacă te-ai născut după anii '90, probabil că doar ai auzit de restricțiile pe care le aveau oamenii cu aparat foto pe atunci. Citește mai mult

* * *

Think it's beginner's luck? Think again. There's a science to becoming skilled. Over the last year, I've signed up for multiple online courses in graphic design, screenwriting, web design, computer programming - you name it - only to quit a few video lessons in. Învață acum cum să înveți!


Ar trebui să știi că activitatea fizică este cea mai indicată soluție pentru depășirea stresului de orice fel. Dacă faci sport în mod constant, nici nu vei simți când a trecut sesiunea.

În perioada sesiunii meniul ar trebui să includă obligatoriu multe fructe și legume. Acestea produc detoxifierea organismului și, implicit, limpezirea gândirii.

Hidratarea trebuie făcută corect. Elimină sucurile carbogazoase, energizantele și cafeaua în exces. Consumă apă și cât mai multe ceaiuri.

Îți mai recomandăm:

Un ciclu normal de asimilare a informatiilor trebuie sa fie alcatuit din opt ore de somn, opt ore loisir - adica timp liber, relaxare - si opt ore de studiu. Citește mai mult

* * *

If you haven’t heard, universities around the world offering their courses online for free (or at-least partially free). These courses are collectively called as MOOCS or Massive Open Online Courses. Învață acum cum să înveți!


Agenda este inutila pentru ca uiti sa o consulti pentru indeplinirea sarcinilor zilnice de lucru? Poate ca este timpul sa urmezi un tratament natural pentru imbunatatirea memoriei.

Complexul de vitamine B face minuni pentru memoria ta. Acidul folic are acelasi efect, iar vitamina C te revitalizeaza si iti vei duce la bun sfarsit sarcinile zilnice de lucru.

Toate vitaminele si mineralele benefice pentru imbunatatirea memoriei le vei prelua din fructe si legume. Pepenele galben, capsunele, citricele, pastaile, spanacul si salata nu vor lipsi din frigiderul uitucilor.

Îți mai recomandăm:

Metodele contemporane de dezvoltarea a capacităţii de memorare sunt din ce în ce mai inventive.  Exerciţii fizice zilnice îţi pun sângele în mişcare și stimulează memoria pe termen scurt şi lung. Citește mai mult

* * *

In a comprehensive report released by the Association for Psychological Science, the authors closely examine 10 learning tactics and rate each from high to low utility on the basis of the evidence they’ve amassed. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe