Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Viata de student
 

Da, dar... Bani de studii? 

Publicat în Diacritica.wordpress.com

Da, cred că e important să faci şcoală în străinătate, măcar un master. Pentru CV şi pentru că-ţi deschide mintea.

Şi vine întrebarea: „da’ de unde bani?”. Şi aici întreb şi eu: da’ tinerii din familii sărace cum ajung să facă studii în România? 1. Învaţă şi intră pe loc fără taxă. Şi/sau 2. Îşi iau un job. Dacă ei pot, tu de ce n-ai putea? Şi-n alte ţări studenţii lucrează, să ştii. Ce lucrează? Se angajează la firma de menaj şi fac curăţenie în birourile firmelor, dimineaţa la 6, înainte de şcoală. E greu? E greu.


Îți mai recomandăm:

Îţi mai aduci aminte de prima ta zi de şcoală? Erai emotionaţ, un pic buimac şi de asemenea foarte entuziasmat. Întrebarea pe care ţi-au pus-o încă de când erai la grădiniţă era: Oare cum o să fie colegii? O să mă împrietenesc repede cu cineva? O să aparţin şi eu unui grup? Şi bineînţeles, cea mai mai mare temere era: Şi dacă pic în banca cu cineva naşpa cu care nu mă înţeleg? Ei bine, surprinzător, 15 ani mai târziu, treci cam prin aceleşi senzaţii, poate chiar mai intense, atunci când te angajezi la primul job serios. Citește mai mult

* * *

1. Enervează-te constructiv! Cu alte cuvinte, motivează-te! Gândește-te la sesiune ca la un meci personal, la care trebuie să ieși învingător. Învață acum cum să înveți!


Avem nevoie de un plan de îmbunătățire a memoriei, care să devină treptat un nou stil de viață, mult mai bine organizat.

Pentru sănătatea mentală, dar și cea fizică, trebuie consumate alimente proaspete, bogate în nutrienții necesari. Excesele trebuie evitate.

Mai nou, medicii recomandă zilnic unul - două pahare de vin roșu, ca medicament, pornind de la ideea că orice este bun pentru inimă este benefic și creierului.

Mișcarea în aer liber, aerisirea creierului, se recomandă mai mereu, fără însă se să menționeze că aceasta ajută și la menținerea în formă a memoriei.

Îți mai recomandăm:

Pentru sanatatea mentala, dar si cea fizica, trebuie consumate alimente proaspete, bogate in nutrientii necesari. Excesele trebuie evitate.  Miscarea in aer liber, aerisirea creierului, se recomanda mai mereu, fara insa se sa mentioneze ca aceasta ajuta si la mentinerea in forma a memoriei. Citește mai mult

* * *

1. Walk Before An ExamIt’s been proven that exercise can boost your memory and brain power. Research conducted by Dr. Chuck Hillman of the University of Illinois shows that about 20 minutes exercise before an exam improve performance. Învață acum cum să înveți!


Specialiştii recomandă şase alimente care îmbunătăţesc memoria şi capacitatea de concentrare. Patricia Bannan, autoarea cărţii "Eat Right when Time is Tight", spune că soluţia stă în alimentarea organismului cu mâncăruri care conţin nutrienţi precum fibre şi acizi graşi esenţiali, informează "Huffington Post".

Avocado este bogat în grăsimi monosaturate, care facilitează comunicarea între celulele creierului. "Grăsimile monosaturate asigură că inima şi creierul primesc sângele de care au nevoie pentru a funcţiona la capacitatea sa maximă", declară Bannan.


Îți mai recomandăm:

Ginseng, peste, fructe de padure sau cofeina? Care dintre suplimente nutritive ori alimente pot creste nivelul de concentrare, imbunatatesc memoria, atentia si stimuleaza functionarea creierului? Nu exista nici o indoiala ca pe masura ce o persoana inainteaza in varsta, corpul sau imbatraneste. Citește mai mult

* * *

1. Enervează-te constructiv! Cu alte cuvinte, motivează-te! Gândește-te la sesiune ca la un meci personal, la care trebuie să ieși învingător. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe