Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Sfaturi cariera
 

1. Seteaza-ti vizibilitatea - In perioada in care iti cauti activ un job, ocupa-te sa ai o vizibilitate cat mai mare, astfel incat ceilalti membri sa te poata remarca prin update-urile si activitatea ta pe LinkedIn.

2. Alege-ti o poza profesionala - Daca in CV includerea unei poze este optionala, pe LinkedIn este un "must have". Poza trebuie sa fie cat mai profesional facuta si evident in tinuta business, sa fie social-atragatoare si nicidecum din categoria “poza de buletin”, "poza din concediu", "poza de la nunta" sau “selfie”.


Îți mai recomandăm:

Dupa 6 ani de activitate sustinuta in dezvoltarea retelei mele LinkedIn, petrecand intre 2-6 ore zilnic, iata rezultatele: Retea de contacte - peste 10,000 middle, top manageri si antreprenori. Citește mai mult

* * *

Când vine vorba de succes, majoritatea oamenilor sunt de părere că inteligența joacă cel mai important rol, însă un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Stanford ne va schimba părerea. Învață acum cum să înveți!


Asocierea - Crearea unor asocieri intre ceva ce vrei sa-ti amintesti si o imagine care are legatura cu acel ceva te poate ajuta sa nu mai uiti, mai ales atunci cand ai mai multe lucruri de tinut minte.

Fragmentarea - Un sir mai lung de cifre poate fi memorat mai usor si cu mai multa acuratete daca este fragmentat. Bucatile mai mici sunt mai usor de tinut minte decat un sir de cifre interminabil.


Crearea unor personalitati pentru numere
- Aceasta tehnica era folosita de marele fizician Albert Einstein. El asocia celor zece cifre cate o personalitate, spre exemplu, saptele era un barbat cu mustata.


Îți mai recomandăm:

Memoria este unul dintre cele mai fascinante procese psihice cognitiv complexe, prin intermediul caruia indivizii intiparesc, stocheaza si reactualizeaza informatiile din experienta lor anterioara. Citește mai mult

* * *

Psihologul Daniel David a punctat cateva elemente esentiale pentru stapanirea emotiilor inainte de examene. 1. (Oricat de banal ar suna) Pregateste-te pentru examen. Învață acum cum să înveți!


Iată câteva trucuri care te vor ajuta să reţii majoritatea informaţiilor din cărţile pe care le citeşti:

1. Citeşte inclusiv prima pagină, cu titlul şi numele autorului, cuprinsul şi prefaţa. Te va ajuta să te identifici mai bine cu cartea.

2. Dacă simţi că nu e momentul potrivit să începi o carte, nu o începe.

3. Citeşte o singură carte o dată.

4. Nu citi o carte care nu îţi menţine interesul viu.

5. Subliniază pasajele importante şi scrie observaţii pe măsură ce citeşti.


Îți mai recomandăm:

Ne-am gandit sa dezvoltam subiectul si sa iti oferim mai multe metode despre cum sa memorezi, pentru ca stim cat de important este ca toate proiectele pe care le ai de finalizat, materialele pe care le ai de asimilat, nu iti sunt tocmai accesibile din punct de vedere al volumului de notiuni si de informatii si trebuie sa le retii. Citește mai mult

* * *

1. Respiră adânc şi realizează că totul este doar în capul tău Relaxează-te înainte să te apuci de scris. Inspiră aer adânc în piept, în timp ce ai mâinile pe bancă şi corpul relaxat. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe