Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Sfaturi cariera
 

Cum să începi cu succes un nou job 

Publicat în Gandeste Pozitiv

Ai obtinut jobul viselor tale, sau cel putin un job care te multumeste. Tot ceea ce ramane acum este sa te apuci de treaba si sa faci tot ceea ce ai promis ca vei face la interviul de angajare.

Fii pregatit. Inainte sa incepi munca, intoarce-te la informatiile pe care le-ai citit despre organizatie inainte de interviu si documenteaza-te.

Fii constient de ceea ce ti se cere la job. Ca sa faci o treaba buna, trebuie sa stii in primul rand ce este asteptat de la tine. 

Îți mai recomandăm:

Ai trimis sute de CV-uri anul trecut, dar te-au sunat doar două-trei firme? Nu eşti singurul care a trecut prin această frustrare într-o perioadă cu mii de candidaţi pe fiecare job vacant. Citește mai mult

* * *

Jordan B. Peterson, psychology professor at the University of Toronto answers:I think (1) you can't do it and (2) you shouldn't try. No one can actually study that much. Învață acum cum să înveți!


4 super-alimente care stimulează creierul


Publicat în Doctorul Zilei

Îți mai recomandăm:

Pestele gras (somonul, sardinele, heringul) contine acizi grasi omega 3, substante care protejeaza creierul. Totodata, acizii omega 3 cresc nivelul serotoninei, hormonul care iti da o stare de bine. Citește mai mult

* * *

Fiecare dintre noi are capacitatea de a invata in diferite moduri. De multe ori pe parcursul vietii am obsesrvat ca asimilam informatii noi fie prin participare activa, fie prin ascultare, fie prin privire. Învață acum cum să înveți!


Studentii care sunt mereu pusi pe memorat trebuie sa tina cont si de alimentatie. Aceasta ii ajuta in momentele de tensiune, cand sunt presati de timp si trebuie sa invete zeci de pagini in scurt timp.

Lactatele şi legumele - Pentru că îndepărtează senzaţia de oboseală şi măreşte capacitatea de concentrare, vitamina C ar trebui să nu lipsească din alimentaţia ta. Ca să o dobândeşti, mănâncă cereale integrale sau citrice. Legumele cu frunze verzi şi alunele, nucile, afinele ori migdale sunt bogate în antioxidanţi, reduc nivelul colesterolului şi încetinesc deteriorarea funcţiilor cognitive.

Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

Nu te rezuma să reciteşti notiţele! Cei care citesc de mai multe ori textele nu le vor reţine mai bine decât cei care le citesc o singură dată. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe