Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Sfaturi cariera
 

Creionează-ți un CV perfect 

Publicat în Catalog-cursuri.ro

1. Concepe un curriculum personalizat. Intocmeste cate un CV pentru fiecare post la care aspiri. Limiteaza-te la indicarea informatiilor relevante pentru job-ul respectiv, considerand restul de prisos.

2. Fii precis in enumerarea ideilor. Cu precizie, enumera ideile si perioadele de studiu. Poti insirui toate calificarile si etapele parcursului de perfectionare si angajare. Detaliile vor scuti interlocutorul de orice dubiu in ceea ce priveste formarea profesionala si experienta.

3. Fii cat mai sincer. Evita minciunile, intrucat nu merita sa risti o sansa reala, pentru o probabilitate imposibila.


Îți mai recomandăm:

Laszlo Bock, reprezentant Google, care se ocupă săptămânal de angajarea a nu mai puţin de 100 de persoane în cadrul companiei, punctează câteva elemente - cheie care să îi asigure pe cei care vânează un loc de muncă de faptul că CV-ul lor nu va fi respins:- Foloseşte o exprimare clară şi concisă în CV - Alege să menţionezi cursurile relevante pe care le-ai urmat - Prezintă-ţi propria ofertă. Citește mai mult

* * *

Să-ți închizi telefonul, să ieși de pe Facebook și să stai în casă vreo trei săptămâni sunt măsuri care dau rezultate. "Primul gând că ar trebui să mă apuc de licență a venit în vacanța de iarnă, care e mereu prea scurtă, așa că mi-a trecut repede. Învață acum cum să înveți!


Vrem o minte care să nu ne trădeze când avem mai mare nevoie de ea? Există meniuri care o pot stimula!
 
Regulile pentru păstrarea creierului în formă sunt: Să nu sărim peste cele trei mese principale.
 
Să nu sărim peste somn, iar dacă se poate, programul de dormit să fie între 6 și 8 ore pe noapte la un om adult și să se încadreze mereu între aceleași ore;
 
Să facem zilnic exerciții fizice sau mișcare: înot, ciclism, alergări, aerobic, flotări, genuflexiuni, abdomene sau măcar mers pe jos jumătate de oră pe zi. Dacă le efectuam seara, să lăsăm câteva ore între ele și mersul la culcare.

Îți mai recomandăm:

Oamenii de stiinta britanici de la Colegiul Universitar „King" recomanda persoanelor care au probleme cu memoria sa consume, de cel putin cinci ori pe saptamana, peste gras (somon, macrou, hering, ton). Citește mai mult

* * *

Adam Ruben’s tongue-in-cheek column about the common difficulties and frustrations of reading a scientific paper broadly resonated among Science Careers readers. Învață acum cum să înveți!


Creierul – servicii de mentenanţă


Publicat în Tophabits.ro
Creierul nostru este într-o continuă schimbare însă depinde de noi dacă acea schimbare va fi una bună sau va duce spre declin.

Fitness mintal - Practicarea in mod regulat a unor activități variate (cititul, călătoritul, participarea la evenimente culturale) duce la mărirea rezultatelor în testele de IQ.

Somnul – salvarea memoriei. În timpul somnului, informaţia ce a fost acumultă de-a lungul zilei va fi “retipărită” pentru a ajunge în memoria de lungă durată.

Nu vă infometaţi! Creierul foloseşte 20-30% din caloriile organismului, fără glucoză neuronii mor.


Îți mai recomandăm:

Hidrateaza-te bine, fa-ti provizii de migdale si mananca cereale integrale la micul dejun. Dar, pentru ca memoria fina cu efort se tine, trebuie sa te inarmezi cu disciplina si cu alte cateva ingrediente care sa nu-ti lipseasca din meniul zilnic. Citește mai mult

* * *

Cea mai bună metodă de a reține multe date din foile de pe care studiezi este să îți faci câteva obiceiuri bune de studiu. Administrează-ți foarte bine timpul. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe