Pornim radioul...
"Anul acesta (universitar - n.r.) vom investi în mod special bani pentru a finanţa practica studenţilor la operatori economici. Nu doar finanţăm o practică pentru ca studenţii să-şi desfăşoare activitatea într-un laborator, ci să-şi desfăşoare activitatea practică la un operator economic, la o firmă, la o companie, fie ea mică sau mijlocie, dar în acelaşi timp investind bani şi în companie. Adică oferim companiei şansa să deconteze, să plătească salariile unor angajaţi, care să lucreze, să investească timp în studenţi, care să le arate studenţilor ce înseamnă un utilaj, un echipament, un know-how, un serviciu şi aşa mai departe", a mai spus Costoiu.

Îți mai recomandăm:

Noul an universitar începe, miercuri, cu un număr de studenţi la jumătate faţă de cel de acum şapte ani, cu mai puţine universităţi şi cu o piaţă a muncii slab ofertantă, aproape descurajantă pentru absovenţii care, în parte, intră la facultate doar "de dragul" unei diplome. Citește mai mult

* * *

Ți-ai mobilizat încrederea în tine, ai dorința de învățare, acum concentrează-ți atenția. Caută să îți trezești și să îți menții interesul pentru ceea ce înveți. Învață acum cum să înveți!


Cele mai bune alimente pentru memorie sunt, în general, cele care conţin grăsimi sănătoase, precum peşte gras sau nucile şi seminţele.

Printre cele mai bune alimente pentru memorie se numără fructele de pădure, bogate în antioxidanţi. De exemplu, afinele au capacitatea de a ne proteja creierul împotriva procesului de oxidare a celulelor din cauza stresului.

Încă un aliment deosebit de important pentru îmbunătăţirea memoriei este peştele gras, deoarece carnea acestuia este bogată în grăsimi de tipul Omega-3.


Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

Alimentatia sanatoasa este baza unei memorii bune si in mod sigur cu ajutorul unei bune alimentatii echilibrate reusesti sa iti pastrezi atat energia, cat si capacitatea intelectuala la cote inalte. Învață acum cum să înveți!


Un somn odihnitor înaintea unui examen este o recomandare ce merită urmată.

Somnul aproape că dublează şansa de a ne aminti materiale pe care înainte nu le puteam reproduce. Impulsul accesării memoriei după somn sugerează că unele amintiri sunt întărite peste noapte.

Specialiştii i-au învăţat pe participanţii la studiu anumite cuvinte pe care i-au rugat să le repete.

Cei care au dormit 12 ore au fost mai predispuşi să îşi amintească cuvintele inventate, chiar dacă le auziseră şi învăţaseră pentru prima dată.

Îți mai recomandăm:

Creierul consuma foarte multa energie, aproximativ 20% din totalul oxigenului dintr-un inspir este consumat de creier, iar acest consum creste in cazul eforturilor intelectuale. Citește mai mult

* * *

Cand vine vorba de un examen, trebuie sa luam in seama doua aspecte. Pregatirea tehnica sau academica este unul dintre ele. Daca invatam cu rigurozitate, vom avea increderea necesara pentru a infrange anxietatea dinaintea examenelor. Învață acum cum să înveți!