Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Eveniment alternativ
 

În nopţile dinspre 25 spre 26 septembrie şi respectiv 26 spre 27 septembrie, bibliotecile din Bucureşti îşi deschid porţile pentru vizitatorii de toate vârstele, pregătind un program special în cadrul ediţiei din acest an a „Nocturnei bibliotecilor”.

Având ca temă Citadela culturală, ediția din acest an a Nocturnei bibliotecilor propune, în intervalul orar 18:00-02:00, un exerciţiu interactiv de cultură, memorie și imaginație.

Programul va include: expoziții de pictură, grafică, fotografie, carte; ateliere de creativitate pentru copii și adulți; spectacole de dans contemporan, teatru și poezie; concerte de muzică clasică și jazz; tururi de bibliotecă; lectură în pijamale și o mulțime de alte evenimente-surpriză.

Intrarea publicului este liberă.

Mai multe detalii pe facebook-ul Nocturna Bibliotecilor București.

Acest articol este un rezumat. Citește articolul complet  Publicat în Hotnews.ro. Sunteți autorul articolului? Credit foto Facebook


Îți mai recomandăm:

Nocturna Bibliotecilor este o campanie de activare nocturnă a instituțiilor de bibliotecă. 1. Biblioteca Națională a României 2. Biblioteca Metropolitană București sediul central 3. Citește mai mult

* * *

Acum te întrebi la ce mă refer în titlu. Eu mă refer la nopțile albe dinaintea predării unui proiect. Mai demult credeam că nimeni nu face asta, că nu aș putea să lucrez noaptea, dar studenția m-a convins că atunci când trebuie să fii productiv. Învață acum cum să înveți!


3 plante bune pentru memorie


Publicat în Clickpentrufemei.ro

Ginkgo biloba ajută la funcționarea creierului

Principiile sale active sunt moleculele numite ginkgolide, care provoacă dilatarea vaselor sanguine care irigă creierul, ceea ce facilitează oxigenarea și alimentarea lui. 

Ceaiul verde protejează neuronii

Ceaiul verde este bogat în antioxidanți, care protejează neuronii. El mai conține și teină, care protejează capilarele la nivelul creierului.

Rodhiola rosea luptă contra stresului

Numită și "gingseng de tundră", rodhiola  alungă stresul, induce o stare de relaxare și stimulează atenția, învățarea și memoria.



Îți mai recomandăm:

Ginkgo biloba ajută memoria de scurtă durată. Această plantă stimulează oxigenarea creierului şi, deci, activitatea celulară cerebrală. Se foloseşte sub formă de infuzie (o cană de ceai pe zi, dintr-unul sau două plicuri la o ceaşcă) sau sub formă de tinctură (câte 30-40 de picături de trei-cinci ori pe zi, cu 30 de minute înainte de masă). Citește mai mult

* * *

În primul rând, dă-ţi seama cum înveţi cel mai uşor. Sunt mai multe stiluri de a învaţă, însă nu toate se potrivesc tuturor. Sunt persoane care prind informaţiile mai repede dacă le văd. Învață acum cum să înveți!


Cele mai bune alimente pentru memorie sunt, în general, cele care conţin grăsimi sănătoase, precum peşte gras sau nucile şi seminţele.

Printre cele mai bune alimente pentru memorie se numără fructele de pădure, bogate în antioxidanţi. De exemplu, afinele au capacitatea de a ne proteja creierul împotriva procesului de oxidare a celulelor din cauza stresului.

Încă un aliment deosebit de important pentru îmbunătăţirea memoriei este peştele gras, deoarece carnea acestuia este bogată în grăsimi de tipul Omega-3.


Îți mai recomandăm:

Iată o serie de alimente recomandate pentru o memorie bună!Nuci - Alături de alunele de pădure, fistic, alune sau seminţe de floarea-sorealui, acestea trebuie consumate în stare crudă pentru a beneficia de toate calităţile lor nutriţionale. Citește mai mult

* * *

Rezumatul, fișa de lectură, recenzia, referatul, au la bază un plan de idei.  Iată de ce este bine să îți organizezi în acest mod ce ai de învățat! Pentru că aceste scrieri sintetice permit organizarea și concentrarea cunoștințelor acumulate. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe