Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Bacalaureat
 

Inspectoratul Şcolar Judeţean Dolj a făcut publice vineri rezultatele simulărilor pentru examenele naţionale, care arată că nici în acest an şcolar nu vor fi prea mulţi absolvenţi care să le treacă cu brio. La bacalaureat, cele mai multe probleme par să le aibă liceenii de la unităţile de învăţământ cu profil tehnologic. Doar 2% dintre aceştia au reuşit să obţină note de trecere. Nici la gimnaziu nu sunt note mai bune, procentul de promovabilitate fiind sub 50%.



Îți mai recomandăm:

Mai bine de jumătate dintre elevii de clasa a XII-a au luat note sub 5 la simularea examenului de Bacalaureat. Situaţia este şi mai dezastruoasă la clasa a XI - a, unde puţin peste 36% dintre elevi au reuşit să ia note peste 5. Citește mai mult

* * *

I quickly learned that at a normal pace there was simply not enough time in a year to accomplish these goals, if I planned on eating, sleeping and working at all. Învață acum cum să înveți!


Specialiştii recomandă şase alimente care îmbunătăţesc memoria şi capacitatea de concentrare. Patricia Bannan, autoarea cărţii "Eat Right when Time is Tight", spune că soluţia stă în alimentarea organismului cu mâncăruri care conţin nutrienţi precum fibre şi acizi graşi esenţiali, informează "Huffington Post".

Avocado este bogat în grăsimi monosaturate, care facilitează comunicarea între celulele creierului. "Grăsimile monosaturate asigură că inima şi creierul primesc sângele de care au nevoie pentru a funcţiona la capacitatea sa maximă", declară Bannan.


Îți mai recomandăm:

Ginseng, peste, fructe de padure sau cofeina? Care dintre suplimente nutritive ori alimente pot creste nivelul de concentrare, imbunatatesc memoria, atentia si stimuleaza functionarea creierului? Nu exista nici o indoiala ca pe masura ce o persoana inainteaza in varsta, corpul sau imbatraneste. Citește mai mult

* * *

Profesorii de la Universitatea din Sheffield au realizat un studiu ale cărui rezultate au confirmat faptul că învăţarea este mai eficientă atunci când întreg procesul se întinde pe o perioadă mai lungă de timp şi include pauze regulate. Învață acum cum să înveți!


Află ce vitamine susțin memoria!


Publicat în Dietetik.ro
Mama îmi spunea că memoria se întreține cu vitamine, dar la vârsta copilăriei, cui îi păsa?

Trăim într-o lume în care memorie ne este pur și simplu bombardată cu tot felul de informații. Cu atâta multitasking în jur și informații care așteaptă să fie preluate de creier, memoria trebuie să rămână bine antrenată.

Primele pe listă sunt vitamina B6, B9 și B12. Complexul de B-uri ne ajută să ne mobilizăm și previne pierderile de memorie, datorită aminoacizilor conținuți.

Alimentele care conțin complexul de B-uri pot fi de la carne de pui și de pește, la tofu, ouă și broccoli.

Îți mai recomandăm:

Pentru a tine mintea alerta este necesar sa luptam pe mai multe fronturi. Printre actiunile care ajuta memoria se numara activitatea fizica dar si exercitiile pentru minte. Citește mai mult

* * *

"If only I could have LEARNED FRENCH three years ago…" If only. For many of us, there are more things we want to learn than we have time. As information becomes more readily accesible online, the number of things we want to learn is only continuing to increase. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe