Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Sesiune
 

1. Nu intra pe grupurile de Facebook ale facultății. Deși e distractiv, cel mai bine e să te ții departe de discuțiile de acolo, că îți pierzi timpul prețios. 

2. Nu bea prea multe cafele. Efectul cafelei în exces este că te energizează pentru o perioadă scurtă, iar apoi devii molatec și obosit ca un pui de pisică după ce a alergat 20 de minute după o lumină de laser.

3. Nu dormi după-amiază. Ai impresia că ești obosit, că un pui de somn va fi tocmai ce ar prescrie doctorul. În realitate, somnul de după-amiază este doar moartea concentrării, pentru că te vei trezi morocănos și mai obosit decât te-ai culcat.


Îți mai recomandăm:

Pentru a face fata fiecarui examen cu un nivel de anxietate cat mai redus, este important sa urmezi cativa pasi: - increderea in fortele proprii este foarte importanta: pentru a fi relaxat si a face fata cu brio unui examen, este esential sa ai incredere in tine; pentru a o obtine, apeleaza la orice metoda care stii ca va da rezultate in cazul tau: vizualizarea succesului la examen, practica, studiu in grup, etc. Citește mai mult

* * *

Cea mai uşoară metodă de memorare a informaţiei este fotografierea ei vizuală, aceasta fiind una dintre cele mai frecvent folosite tehnici de învăţare rapidă pentru examen. Învață acum cum să înveți!


Ar trebui să știi că activitatea fizică este cea mai indicată soluție pentru depășirea stresului de orice fel. Dacă faci sport în mod constant, nici nu vei simți când a trecut sesiunea.

În perioada sesiunii meniul ar trebui să includă obligatoriu multe fructe și legume. Acestea produc detoxifierea organismului și, implicit, limpezirea gândirii.

Hidratarea trebuie făcută corect. Elimină sucurile carbogazoase, energizantele și cafeaua în exces. Consumă apă și cât mai multe ceaiuri.

Îți mai recomandăm:

Un ciclu normal de asimilare a informatiilor trebuie sa fie alcatuit din opt ore de somn, opt ore loisir - adica timp liber, relaxare - si opt ore de studiu. Citește mai mult

* * *

1. Walk Before An ExamIt’s been proven that exercise can boost your memory and brain power. Research conducted by Dr. Chuck Hillman of the University of Illinois shows that about 20 minutes exercise before an exam improve performance. Învață acum cum să înveți!


Studentii stiu ce inseamna emotiile, noptile pierdute cu cartile in brate, ceasca de cafea sau paharul de cola.

Insa alimentatia zilnica trebuie sa contina in mod dominant: fulgi de cereale (griu, porumb, ovaz) cu lapte sau iaurt, peste, ficat, carne de pui slaba si multe salate de legume proaspete.

Aceste recomandari sint pentru cei incearca sa memoreze o cantitate foarte mare de cunostinte intr-un timp foarte scurt, dar care datorita stresului si oboselii, se prezinta la examene extenuati si fara posibilitatea de a-si aduce aminte ce au citit.


Îți mai recomandăm:

Nutriţionistul Cristina Bogdan îţi spune ce să mănânci ca să faci faţă în perioada examenelor. Mananca regulat si echilibrat. Este foarte important ca in perioada examenelor sa mananci alimente care sa iti dea energie pe tot parcursul zilei. Citește mai mult

* * *

Cel mai bine este să te pregăteşti din timp (sau cel puţin să te obişnuieşti cu ideea că trebuie să te apuci de învăţat cât de curând). Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe