Pornim radioul...
ÎNVEȚI » Viata de student
 
Salata orientala

Ingrediente: cartofi (1 kg sau chiar mai putin), 2 - 3 oua, ceapa, castraveti murati sau conopida murata, ulei dupa gust, putina zeama de lamaie dupa gust, sare si piper.

Mod de preparare:
Pasul 1: Pune la fiert cartofii cu tot cu coaja si scoate-i cand sunt moi si poti baga furculita in ei
Pasul 2: Ouale trebuie sa fie fierte pana se fac tari
Pasul 3: Taie ceapa si muraturile
Pasul 4: Cand ai toate ingredientele fierte si taiate, le pui intr-un bol si adaugi putina lamaie, putin ulei si sare si piper dupa gust.

Îți mai recomandăm:

Întrebarea zilei: Care sunt cele mai ciudate combinaţii de mâncăruri ale studenților români?Zâmbăreața: Combinaţia clasică de cartofi cu cartofi, adică toată lumea a făcut-o, gen cartofi prăjiţi cu cartofi copţi. Citește mai mult

* * *

Relaxing music for studying that helps concentration, memory and focus for long reading and relaxing. . Învață acum cum să înveți!


How To Stay Sharp


Publicat în Popsci.com

Get The Blood Flowing - Women who walked briskly for an hour twice weekly for six months increased brain volume in the areas that control thinking and memory.

Eat Your Greens - The more leafy vegetables the subjects ate, the better they performed on learning and memory tests.

Talk To People - More social interaction was associated with less cognitive decline for people aged 50 and above. Plus, one of the major risk factors for death in the elderly is social isolation—lone­liness really can kill you.


Îți mai recomandăm:

Billionaire Bill Gates wishes that if he had one superpower, it would be the ability to read faster. Warren Buffet has claimed that he has “wasted ten years reading slowly. Citește mai mult

* * *

Cel mai bun sfat pe care vi-l pot da este să vă dozați corect timpul și, de preferat, să nu citiți foarte mult deodată. Citiți maxim 1-2 ore, luați pauze scurte, faceți-vă schițe, simplificați materialul, mai ales dacă acesta este voluminos si alambicat. Învață acum cum să înveți!


Pentru sanatatea mentala, dar si cea fizica, trebuie consumate alimente proaspete, bogate in nutrientii necesari. Excesele trebuie evitate. 

Miscarea in aer liber, aerisirea creierului, se recomanda mai mereu, fara insa se sa mentioneze ca aceasta ajuta si la mentinerea in forma a memoriei. Se pot face plimbari, mai lungi sau mai scurte, in functie de anotimp.

Cel mai important, insa, pentru mentinerea unei memorii sanatoase pe tot parcursul vietii, e gimnastica memoriei.


Îți mai recomandăm:

Avem nevoie de un plan de îmbunătățire a memoriei, care să devină treptat un nou stil de viață, mult mai bine organizat. Pentru sănătatea mentală, dar și cea fizică, trebuie consumate alimente proaspete, bogate în nutrienții necesari. Citește mai mult

* * *

În mod ideal, ar trebui să poţi învăţa oriunde, dar este bine să îţi formezi deprinderea de a învăţa în acelaşi loc şi la ore fixe. Prin condiţionare, respectând locul şi ora, starea de spirit corespunzătoare se va instala automat când te aşezi la masă. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe