Voluntari pentru Idei si Proiecte Romania
(VIP Romania)

Voluntari pentru Idei si Proiecte este compusa din cele 4 comunitati care descriu pasiunile membrilor. Astfel, pentru viitorii antrepenori, exista Business Club, pentru pasionatii de macroeconomie exista Econosofia, pentru potentialii lideri, avem Leadership Development iar pentru cei care au un interes puternic spre geopolitica si miscari internationale, exista International Affairs. Desigur, comunitatile inseamna mult mai mult decat simple pasiuni. Sub umbrela Voluntari pentru Idei si Proiecte, comunitatile reprezinta initiativa si ambitia studenteasca.

Credit foto leadershipdevelopment.ro

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, Bucuresti, email

VIP ROMANIA » VIP Romania
 

Workshop - The Type Collective @ Visual Playground 

Publicat în Visual Playground

Cea de-a treia ediţie Visual Playground se pregăteşte să vină cât de curând, iar până atunci, ca să spargem gheaţa, punem la cale un mini workshop organizat în parteneriat cu Grolsch.

Cu 20 de locuri disponibile şi o tonă de entuziasm, te-aşteptăm pe 29 şi 30 martie, pe Str. Frumoasă, nr. 31, la un workshop alături de băieţii de la The Type Collective.

The Type Collective ( sau TTC ) sunt opt designeri români ce împart o pasiune pentru desenul de literă şi typography.

În cadrul proiectului Visual Playground, vor pregăti un workshop de două zile, cu tematica brush lettering şi design de copertă.

Pentru mai multe informaţii despre ei: site-ul oficial sau pagina de Facebook.

Dacă te-am convins şi vrei să te înscrii, ca să iasă totul bine şi frumos, trebuie să urmezi următorii paşi:

1. Intri pe site-ul nostru oficial
2. Completezi formularul afişat acolo.
3. Nu uita să ne laşi un link către portofoliul tău online!

Înscrierile se fac până pe data de 27 martie, ora 23:58!
Nu mai sta pe gânduri şi hai la noi! Echipa Visual Playground te aşteaptă cu braţele deschise!

Până atunci, urmăreşte-ne pe Facebook.

 **********

Despre VIP

Voluntari pentru Idei şi Proiecte România este o organizaţie non-guvernamentală, non-profit, bazată pe voluntariat şi alcătuită exclusiv din studenţi. De 15 ani organizează anual peste 10 programe şi proiecte de dezvoltare personală pentru studenţii şi masteranzii din România, programe susţinute de companii, mass-media şi statul român.


Îți mai recomandăm:

Dăm startul celei de-a treia ediții gratuite Visual Playground, sponzorizată de Grolsch, care se va desfășura între 12-25 mai. Proiectul va fi structurat pe două săpămâni de training-uri și workshop-uri - pe teme din design, ilustrație sau lettering. Citește mai mult

* * *

Metodele contemporane de dezvoltarea a capacităţii de memorare sunt din ce în ce mai inventive.  Exerciţii fizice zilnice îţi pun sângele în mişcare și stimulează memoria pe termen scurt şi lung. Învață acum cum să înveți!


Aproximativ 200 de studenţi români din toate colţurile lumii, de la unviersităţi de prestigiu precum Massachusetts Institute of Technology (MIT), Stanford, Harvard, Oxford sau Paris-Sorbonne s-au înscris la cele opt categorii ale concursului care va desemna cei mai buni studenţi români de peste hotare, la Gala organizată de Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS) din 8 ianuarie.

Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS) a anunţat încheierea înscrierilor pentru Competiţia Premiile LSRS pentru Excelenţă Academică în Străinătate în anul universitar 2012-2013.


Îți mai recomandăm:

Studenţii È™i absolvenÈ›ii români din străinătate şi tinerii interesaţi să-şi continue studiile la universităţi de top ale lumii se vor întâlni cu ocazia Galei Ligii Studenţilor Români din Străinătate (LSRS), pe data de 6 ianuarie 2011, în Bucureşti. Citește mai mult

* * *

Cea mai uşoară metodă de memorare a informaţiei este fotografierea ei vizuală, aceasta fiind una dintre cele mai frecvent folosite tehnici de învăţare rapidă pentru examen. Învață acum cum să înveți!


Ingenius 2015- Proiect de advertising


Publicat în Ingenius.aser.ro

Ingenius, unul dintre cele mai noi proiecte ale Asociaţiei Studenţilor Economişti din România (ASER), aterizează şi anul acesta pe meleaguri studenţeşti şi revine în atenţia tinerilor pasionaţi de publicitate care au o sete nebună de cunoştinţe în domeniu şi de experienţe practice, dornici să plece într-o aventură publicitară. Proiectul îndrăzneţ de advertising, cunoscut sub numele de Ingenius, este destinat studenților care înţeleg importanţa experienţei şi a abilităţilor în domeniul advertisingului încă din timpul facultăţii. Pasionată de publicitate şi creativă din fire, echipa Ingenius a pregătit un proiect care să dea şansa tinerilor învăţăcei să poată înţelege mai bine atribuțiile unui om din domeniu. Ingenius îi pune faţă în faţă cu mediul publicitar actual, îi ghidează pentru un parcurs cât mai uşor şi le oferă şansa la final să simtă pe pielea lor satisfacţia unei experienţe complete în domeniu.

Proiectul se desfăşoară pe perioada a 6 săptămâni (4 aprilie-14 mai) în care participanţii vor porni într-o cursă incitantă în descoperirea tainelor advertisingului. În aventura lor, vor avea parte atât de sesiuni teoretice cât şi practice, susţinute în cadrul câtorva dintre cele mai populare agenţii de specialitate.

Pentru cei care vor să ştie mai multe despre cum se scrie un copy care să atragă publicul, cum să realizeze un afiş demn de un adevărat grafician sau să ştie care sunt paşii de urmat în realizarea unei campanii de comunicare ca la carte, Ingenius îi invită să ia parte la trainingurile şi workshopurile pregătite special pentru ei.

Prima parte a proiectului se constituie într-o conferinţă de deschidere, unde Sorin Psatta, director de comunicare integrată la Graffiti BBDO, Costin Radu, Managing Partner la The Geeks şi Alex Cernătescu, CEO la Infinit Solutions îi aşteaptă pe toţi cei interesaţi de advertising să descopere care sunt tendinţele în materie de publicitate şi să afle noutăţi despre targetarea extremă, guerilla marketing, sau social media.

A doua parte se va desfăşura sub forma a două traininguri ce îi vor pregăti pe participanţi prin formarea unei baze de cunoştinţe generale în advertising, dar le va dezvălui şi care sunt paşii pentru o campanie de comunicare reuşită.

În continuare, participanţii se vor reîntâlni în cadrul unor workshopuri ce le va stimula cu siguranţă creativitatea şi simţul publicistic. Cele 5 întâlniri tematice se vor desfăşura în perioada 22-28 aprilie şi vor fi pe următoarele subiecte: Strategie: între clasic şi neconvenţional, unde le vor fi explicate strategiile şi tehnicile din spatele unei campanii publicitare, Tehnici de Copywriting, care va consta într-o serie de Tips&Tricks-uri pentru realizarea unor copy-uri cât mai reuşite. Grafica publicitară, Digital şi Social Media şi Inovaţie în Advertising sunt următoarele workshopuri ce vor explica pe rând detaliile care fac un design să fie aparte, despre secretele din culisele comunicării în mediul online, dar şi despre câteva forme isteţe şi creative de comunicare.

Pregătiţi cu rucsacul de publicitar în spate, participanţii Ingenius se vor confrunta cu ultima etapă a proiectului, realizarea unei campanii publicitare. După ce vor face cunoştinţă cu brieful primit de la un client real, cei 21 de curajoşi vor gândi în echipe cele mai tari campanii, ca la final acestea să fie prezentate în faţa unui juriu format din specialisti din agenţiile de publicitate.

Dacă am stârnit exploratorul publicitar din tine, echipează-te cu forţe creative proaspete, fă-ţi rezervele de cunoştinţe în advertising şi urcă la bordul Ingenius printr-un simplu click la adresa ingenius.aser.ro până la data de 31 martie. Te aşteptăm în aventură!

Mai multe informații pe pagina de Facebook.


Îți mai recomandăm:

* * *

Personalitatea fiecaruia scoate la suprafata mai multe sau mai putine emotii care se simt fie in fata profesorilor atotstiutori, fie atunci cand esti programat la un interviu. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe