Voluntari pentru Idei si Proiecte Romania
(VIP Romania)

Voluntari pentru Idei si Proiecte este compusa din cele 4 comunitati care descriu pasiunile membrilor. Astfel, pentru viitorii antrepenori, exista Business Club, pentru pasionatii de macroeconomie exista Econosofia, pentru potentialii lideri, avem Leadership Development iar pentru cei care au un interes puternic spre geopolitica si miscari internationale, exista International Affairs. Desigur, comunitatile inseamna mult mai mult decat simple pasiuni. Sub umbrela Voluntari pentru Idei si Proiecte, comunitatile reprezinta initiativa si ambitia studenteasca.

Credit foto leadershipdevelopment.ro

BOARD

CONTACT

Str. Frumoasa nr. 31, Bucuresti, email

VIP ROMANIA » VIP Romania
 
Studentul Anului revine anul acesta cu cea de-a XII a ediție dedicată studenților pasionați și cu potențial din întreaga țară. Proiectul se va desfășura în perioada 19 aprilie – 1 iunie și se va încheia cu o Gală de Premiere în București.

Proiectul național, aflat la cea de-a XII-a ediție, a dat startul înscrierilor și pornește în căutarea studenților entuziaști, plini de inițiativă și dornici să se dezvolte atât personal, cât și profesional. Studentul Anului vizează marile centre universitare din România, București, Timișoara, Cluj-Napoca, Tg. Mureș, Iași, Brașov și anunță anul acesta 3 categorii de participare: Arhitectură, Economie și IT.

Pentru a intra în această competiție studenții doritori trebuie să rezolve o temă ce poate consta fie într-o aplicație, fie un eseu, pe baza căruia vor fi selectați trei finaliști pentru fiecare categorie. Nu în ultimul rând, sunt luate în considerare activitățile curriculare și extracurriculare ale aplicanților, iar decizia aparține unui juriu specializat pentru fiecare din cele 3 domenii.

Premiul cel mare constă în suma de 1500 de euro pentru fiecare categorie de concurs, locul II înseamnă câștigarea sumei de 500 de euro, iar pentru locul III este oferită suma de 300 de euro. Sponsorii principali ai fiecărei categorii sunt: Westfourth Architecure, Architect Service, Studio 10 M (pentru Arhitectură), Capital Partners (Economie) și BitDefender (IT). De asemenea, există două premii speciale oferite de către British Council și X Architecture.

Studenții care participă la proiect sunt cei care se diferențiază prin performanță și excelență și sunt evaluați pe baza pregătirii lor și a potențialului de a se ridica la standardele impuse de companiile prezente în momentul de față pe piața muncii.

Studentul Anului este un proiect organizat de comunitatea Leadership Development, care aparține organizației Voluntari pentru Idei și Proiecte.

Mai multe informații pe site-ul studentulanului.ro

Studentul Anului

Îți mai recomandăm:

VIP România este o organizație formată exclusiv din studenți, care le oferă acestora cadrul necesar pentru ca ei să se dezvolte pe diverse domenii, alături de oameni cu care împărtășesc aceeași pasiune, și să învețe prin organizarea de proiecte și prin contactul direct cu specialiști. Citește mai mult

* * *

1. Fotoliu de mesaj.  Cu siguranta stii acele fotolii de masaj pe care le gasesti in orice mall care se respecta. 2. Inot. Nici un alt sport nu iti pune in miscare muschii asa cum o face inotul. Învață acum cum să înveți!


CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 11-a editie


Publicat în Congresul National Al ...

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 11-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, ce va avea loc intre 8 si 10 mai 2014, la Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti (Calea Plevnei, nr. 61). Inscrierile se fac pe site-ul cnsc.primeromania.ro, pana pe 5 mai.

Tema aleasa anul acesta, Neuromarketingul, continua seria subiectelor inedite si putin discutate in Romania, cu care ne-au obisnuit de-a lungul timpului organizatorii CNSC. ,,Am incercat si cu aceasta editie sa le oferim participantilor ocazia de a dobandi cunostinte despre un domeniu inedit, putin discutat in Romania. Stim ca poate parea un termen complicat, insa modalitatea de abordare din cadrul evenimentului va fi una pe intelesul studentilor. De asemenea, nu vom pune accentul pe partea tehnica a conceptului, ci pe impactul neuromarketingului asupra consumatorilor si modul in care brandurile folosesc aceste cercetari. Neuromarketingul este un domeniu in fata caruia consumatorii nu pot avea secrete, este un pas inainte pentru campaniile si strategiile de PR, publicitate sau marketing”, a declarat Alina-Mihaela Sultana, Project Manager CNSC.

Prima conferinta, Introducere in neuromarketing, va avea loc pe data de 8 mai, la ora 10:00, si le va oferi celor prezenti o experienta menita sa ii initieze in tainele neuromarketingului. Participantii vor afla de la specialistii din domeniu cum poate fi definit conceptul de neuromarketing, care sunt originile acestuia, ce tehnologii se utilizeaza si relevanta studiilor realizate, diferentele dintre studiile efectuate in strainatate si cele din Romania si ce rol au acestea in crearea unei relatii intre brand si consumatori.

Cea de-a doua conferinta, Neuromarketing - noua cale de cunoastere a consumatorului, care incepe la ora 14:10, a fost gandita sa le ofere participantilor insight-uri despre tehnicile si strategiile de neuromarketing folosite in mediile online si offline. In cadrul acesteia, participantii vor afla care este impactul simturilor asupra ratiunii in momentul alegerii produsului. Vor fi aduse in discutie avantajele si dezavantajele acestui domeniu, regulile dupa care se ghideaza, dar si bugetul necesar unor astfel de studii si campanii.

Ziua a doua, 9 mai, va incepe cu o conferinta intitulata Neurodesignul in publicitate si relatii publice, la ora 10:00, in care vor fi analizate avantajele folosirii neurodesignului in publicitate si relatii publice si impactul pe care il au imaginile, plasarea produselor, packagingul, culorile asupra deciziei de achizitionare a produselor sau de utilizare a anumitor servicii.

La finalul zilei, in cea de-a patra conferinta, Neuroetica. Concluzii si previziuni, la ora 14:10, vor fi aduse in discutie previziuni despre evolutia campaniilor de neuromarketing, iar participantii vor afla care sunt urmarile negative sau pozitive ale neuromarketingului si care este modul in care acesta este privit de consumatori si de specialisti.

Dupa fiecare conferinta, organizatorii si-au propus sa invite un specialist in comunicare pentru a exemplifica punctele atinse in cadrul conferintei printr-un studiu de caz. Rolul conferintei este foarte important pentru ca ea reprezinta un fundament, oferindu-le participantilor un bagaj critic. Ulterior, cei prezenti il pot folosi pentru a se antrena in discutii cu profesionistii care vin sa exemplifice subiectele dezbatute in panelurile dedicate studiilor de caz. ,,Asa cum i-am obisnuit pe participanti, intregul eveniment are un caracter interactiv: pot intra in discutii cu invitatii, li se prezinta multe exemple si chiar experimente pentru a-i ajuta sa inteleaga cat mai bine notiunile prezentate”, a declarat Gina Novac, Project Manager CNSC.

Ultima zi de eveniment, 10 mai, este dedicata workshopurilor care se vor desfasura simultan, incepand cu ora 12:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le ofera studentilor sansa de a lucra sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii cu componente de neuromarketing.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri, pana pe 5 mai 2014. Taxa de participare este de 35 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshop-uri, este de 45 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include si accesul la petrecerea din cea de-a doua zi si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Comunicare.ro, Bitdefender, Webhelp, Danone, Coca-Cola HBC România, Brandbuilders, Oriflame, Alka şi de partenerii media: IQads Kadett, IQool, Iaa.ro, Romanian Copywriter, StudentIQ.ro, România pozitivă, ClujLife.ro, 7 seri, StartUB, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, Buzz!Camp, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Bucharest Guide, Going out, Calendar evenimente, PR România, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, Integral, ABC Antreprenori, cv30, Gazeta de Stiri, Romanian Copywriter.



Despre CNSC
Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment PRIME. Aflat la ce-a de-a 11-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea  de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

Despre PRIME
PRIME este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare.
PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Spania.
Asociatia studenteasca PRIME are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.


Pentru mai multe detalii, va rugam contactati:
Gina Novac
Project Manager CNSC
0729 491 672
gina.novac@primeromania.ro


Îți mai recomandăm:

In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. Citește mai mult

* * *

What is the easiest way to learn? David Robson meets a group of scientists and memory champions competing to find techniques that make facts stick. . Învață acum cum să înveți!


250 absolvenţi de licenţă, masterat sau doctorat în străinătate au avut la dispoziţie aproximativ 80 de joburi oferite de multinaţionale din ţară în cadrul evenimentului "Hai Acasă!", organizat pentru al doilea an consecutiv de Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS).

" Anul acesta, am observat că au fost oferite posturi la un nivel mai înalt, posturi de consultanţi, posturi de administratori de sistem, spre exemplu, în domeniul IT, deci aş spune că oferta este destul de variată.", a explicat pentru adevarul.ro Dan Nechita, secretarul general al LSRS.


Îți mai recomandăm:

Doar 24% din tinerii plecaţi la studii afară sunt siguri că se mai întorc în ţară. Cei care vor să revină o fac mai mult pentru familie şi prieteni, decât pentru o carieră, relevă un studiu al Ligii Studenţilor Români din Străinătate. Citește mai mult

* * *

Aceste tehnici pentru a invata repede vor avea efect daca le vei folosi constant. Mareste constant viteza cu care citesti: Cititul rapid nu tine atat de mult de tehnica cat de starea psihica. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe