Uniunea Studentilor din Romania
(USR)

Obiective si Mijloace de Realizare a Scopului: a) Stimularea, promovarea si cultivarea unor raporturi personale si institutionale cu studentii si asociatiile studentesti. b) Sprijinirea studentilor pentru rapida lor integrare in viata sociala si profesionala. c) Initierea si intretinerea de relatii cu institutii nationale si internationale cu decizie in domeniul de interes pentru membrii uniunii, cu alte organizatii nationale si internationale, cu institutii guvernamentale si neguvernamentale. d) Participarea la programe locale, nationale si internationale pentru studenti si membrii sai. e) Initierea de proiecte de promovare a valorilor universitare. f) Ameliorarea invatamantului universitar romanesc si alinierea la normele europene si internationale. g) Organizarea de conferinte, simpozioane, colocvii si seminarii cu caracter national si international. h) U.S.R. poate infiinta tipografie, edituri, publicatii proprii, posturi de radio si TV.

Credit foto Facebook USR

BOARD

CONTACT

Bd. Mihail-Kogalniceanu nr. 36-36, cam. 123, sector 5, Bucuresti, email

USR » USR
 
Uniunea Studenţilor din România va decerna 10 premii ale excelenţei în educaţie, cu prilejul celei de-a VII-a ediţii a Congresului Studenţilor din România, eveniment care va avea loc pe 17 mai în Aula Magna a Academiei de Studii Economice din Bucureşti. Astfel, Congresul are în anul 2014 un număr de 3 componente de bază: 8 workshopuri ce surprind cele mai importante elemente ale sistemului educaţional, desfăşurate pe data de 16 mai la Universitatea Româno-Americană, Adunarea Plenară şi Premiile Excelenţei în Educaţie.

Îți mai recomandăm:

Uniunea Studenților din România are plăcerea să anunțe că în cadrul celei de-a VII-a ediții a Congresului Studenților din România vor fi decernate Premiile Excelenței în Educație. Citește mai mult

* * *

Vă mulțumesc pentru prezența impresionantă și pentru entuziasmul pe care le-ați avut la prima lecție de matematică pentru pregătirea admiterii în Universitatea Politehnica din București. Învață acum cum să înveți!


In 2013, CNSC se afla la cea de-a 10-a editie. "Este o editie speciala pentru noi, asa ca ne-am dorit sa aducem un suflu nou evenimentului", a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC.

"Am decis sa schimbam putin structura, astfel incat fiecare conferinta sa fie urmata de un studiu de caz. In felul acesta, participantii au ocazia sa primeasca si mai multe exemple care sa completeze lucrurile discutate in cadrul conferintelor", a completat Andreea.

Prima conferinta, "Introducere in Brand Experience", ii are ca invitati pe Adrian Paculea (Division Director, Mercury 360), Marian Costache (Managing Partner, Mvcom). Ei le vor oferi participantilor informatiile necesare pentru a intelege ce presupune experienta de brand, cum a aparut si de ce este important ca brandurile sa foloseasca strategii si tehnici de brand experience. Dupa urmeaza studiul de caz Absolut Vodka, care va fi sustinut de Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania). Timp de o ora si jumatate participantii vor intra in laboratorul Absolut Vodka pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat in ultima vreme.

In cea de-a doua conferinta, speakerii invitati, Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania) si Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte) vor aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, precum si avantajele si dezavantajele acestui mediu. Aceasta conferinta va fi urmata de studiul de caz Grolsch, sutinut de Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch, SabMiller), in cadrul caruia vor fi exemplificate conferinta introductiva modalitatile prin care Grolsch a reusit sa creeze experiente memorabile atat in mediul online, cat si in offline.

"Tactici si strategii de brand experience in mediul online", cea de a treia conferinta a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie si ii va aduce in atentia participantilor pe Ionut Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Predus (Brand Communication Director, iLeo) si Dragos Musat (Digital Director, Propaganda). Acestia vor analiza impactul experientelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferenta dintre experientele create in mediul online si offline, cat si costurile generate de o astfel de campanie. Dupa aceasta conferinta va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul in care mediile online si offline se completeaza pentru a crea consumatorului o experienta de brand inedita. Studiul de caz va fi sustinut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) si de catre un reprezentant al agentiei de comunicare Publicis.

In cadrul ultimei conferinte, "Concluzii si previziuni in brand experience", vor fi aduse in discutie previziunile despre evolutia campaniilor de brand experience, dar si perspectivele consumatorilor si ale companiilor asupra acestui concept in contextul romanesc. Invitatii acestei conferinte sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner DDB Romania) si Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferinta va fi urmata de studiul de caz pastel, sustinut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va incheia cu o petrecere aniversara CNSC, care va avea loc in Fire Club incepand cu ora 21:00.

Special pentru cei care vin in Bucuresti pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispozitie trei nopti de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizata pentru studenti este de 35 RON/noapte si include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitata prin transfer bancar in contul PRIME Romania.

Partener in cadrul acestui eveniment este si Studentiq.ro

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania. Aflat la ce-a de-a 10-a editie, evenimentul a devenit, treptat, unul din cele mai importante si cunoscute evenimente ale asociatiei datorita caracterului informal pe care il adopta. CNSC ofera studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti, de a intreba, de a discuta si de a primi raspunsuri cu privire la cele mai interesante subiecte din domeniul comunicarii.

PRIME Romania este singura asociatie de relatii publice si comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si 16 ani de evenimente pentru studentii pasionati de comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania. Asociatia studenteasca PRIME Romania are sediul central in Bucuresti si doua filiale nationale in Brasov si Iasi.         





Îți mai recomandăm:

PRIME Romania a organizat, intre 18 si 20 aprilie 2013, editia aniversara a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema "Brand Experience", in sala Mircea Eliade de la Biblioteca Nationala a Romaniei. Citește mai mult

* * *

Cea mai bună metodă de a reține multe date din foile de pe care studiezi este să îți faci câteva obiceiuri bune de studiu. Administrează-ți foarte bine timpul. Învață acum cum să înveți!


În data de 9-18 mai 2015 va avea loc ediția cu numarul IV a competiției "IT Marathon" organizată de LSAC Iași. Competiţia este destinată tuturor studenţilor şi elevilor pasionaţi de tehnologie.

Evenimentul cuprinde o serie de concursuri ce vizează diferite domenii din sfera IT. Acestea se desfășoară sub forma unui maraton de 12 ore pentru fiecare nișă.

Secțiunile cuprinse sunt: embedded, desktop, dezvoltare web, în cadrul cărora participanții vor lucra în echipe de câte 2 persoane. Acestea trebuie să răspundă unei teme propuse de către firmele partenere în colaborare cu reprezentanții Facultății de Automatică și Calculatoare, pe care vor trebui să o abordeze într-un mod cât mai inovativ.

De ce să participi?

Principalul avantaj pentru elevi este posibilitatea de a intra la Facultatea de Automaticムși Calculatoare fărムadmitere! De asemenea, nu sunt ignorate nici oportunităƒțile de angajare sau premiile ce constau în diferite sume de bani.

Mai multe detalii pe itmarathon.lsaciasi.ro sau Facebook




Îți mai recomandăm:

Liga Studenților Facultății de Automatică și Calculatoare Iași (LSAC) de la Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași (TUIAȘI) organizează, în perioada 28 aprilie – 7 mai 2017, concursul IT Marathon. Citește mai mult

* * *

Sesiunea este cea mai grea perioadă din viaţa unui student. Durează cam o lună, dar acea lună pare să dureze infinit mai mult în mintea studentului stresat și panicat, asaltat de examene şi proiecte. Învață acum cum să înveți!


Citește mai departe