Uniunea Studentilor din Romania
(USR)

Obiective si Mijloace de Realizare a Scopului: a) Stimularea, promovarea si cultivarea unor raporturi personale si institutionale cu studentii si asociatiile studentesti. b) Sprijinirea studentilor pentru rapida lor integrare in viata sociala si profesionala. c) Initierea si intretinerea de relatii cu institutii nationale si internationale cu decizie in domeniul de interes pentru membrii uniunii, cu alte organizatii nationale si internationale, cu institutii guvernamentale si neguvernamentale. d) Participarea la programe locale, nationale si internationale pentru studenti si membrii sai. e) Initierea de proiecte de promovare a valorilor universitare. f) Ameliorarea invatamantului universitar romanesc si alinierea la normele europene si internationale. g) Organizarea de conferinte, simpozioane, colocvii si seminarii cu caracter national si international. h) U.S.R. poate infiinta tipografie, edituri, publicatii proprii, posturi de radio si TV.

Credit foto Facebook USR

BOARD

CONTACT

Bd. Mihail-Kogalniceanu nr. 36-36, cam. 123, sector 5, Bucuresti, email

USR » USR
 
Studenţii vor să iniţieze, cu ajutorul parlamentarilor, legea internship-ului prin care tinerii să poată obţine un certificat de la companiile unde fac practică, document care să le fie recunoscut ca vechime în muncă .

Legea internship-ului vine în întâmpinarea studenţilor de a căpăta experienţă personală şi vechime în muncă şi practic, la baza ei, stă un contract între universităţi şi companii. Aceste companii ar trebui să beneficieze de o serie de facilităţi fiscale şi să bugeteze o anumită sumă pentru a-şi plăti oamenii din interior.

Îți mai recomandăm:

Distribuirea aleatorie a disciplinelor, în orarul universităţilor, şi ponderea din ce în ce mai ridicată a prezenţelor obligatorii, la cursuri şi la seminare, îngreunează flexibilitatea programului studentuluiAtestarea experienţei în domeniu este obligatorie, la orice interviu de angajare, spun specialiştii, şi este primul criteriu de departajare. Citește mai mult

* * *

Sesiunea poate fi uneori extrem de stresanta pentru tine, cu atat mai mult cu cat ai in fata sutele de pagini pe care trebuie sa le pregatesti pentru examene si nu stii exact cum si ce sa faci mai intai. Învață acum cum să înveți!


Studenții din România sunt invitați în perioada 17 Februarie – 23 Martie să își nominalizeze profesorii preferați la Gala Profesorului Bologna care se va desfășura anul acesta în perioada 9-11 Mai, la București și care este organizată de Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR)

Gala Profesorului Bologna, desfășurată sub sloganul "Marii profesori care ne inspiră" și ajunsă deja la cea de-a VII-a ediție, este singura inițiativă din România menită să omagieze și să răsplătească performanța didactică a profesorilor.

Propunerile se pot face aici.




Îți mai recomandăm:

Proiectul "Gala Profesorului Bologna" și-a propus contribuie la aprecierea și promovarea cadrelor didactice care reușesc să facă mai mult decât prezentarea unor informații și la îmbunătățirea sistemului educațional din România prin exemplul propriu. Citește mai mult

* * *

Atât pentru examene cât și pentru a crește calitatea noastră studenți studiul reprezintă cu siguranța cea mai importantă etapă în acumularea informațiilor. Învață acum cum să înveți!


Be PROUD. Make up your brain!


Publicat în Bosromania.ro

"Proud" este un proiect marca BOS România, care, din anul 2007, răspunde nevoii tinerilor de a fi la curent cu domenii precum PR, Advertising și Marketing.

Promovăm educația non-formală și ne dorim să ajutăm la dezvoltarea cunoștințelor studenților pentru o viitoare carieră în comunicare. În acest sens, facilităm accesul pasionaților de comunicare la informații și la contactele de care noi dispunem.

Aflați la ediția a zecea, ne dorim un Proud “altfel”, un Proud “ieșit din tipar”. Tema aleasă este “Manipulare în advertising?” și își dorește să aducă mai aproape de studenți procesul care stă în spatele construirii unei campanii publicitare de succes. Proiectul se va desfășura pe parcursul a trei zile, 19-21 mai, sub forma unor traininguri și workshopuri.

Din motive logistice, BOS România a fost nevoită să introducă o taxă de participare la concurs. Taxa este de 15 lei pentru training și de 25 de lei pentru întregul eveniment (training+workshop).

„Branding the brain” este prima zi a proiectului, în care vom afla despre Marketing experiențial și Online consumer behavior în prima parte a zilei, dar și despre Cei 3 N: NLP, Neuromarketing, Comunicare NonVerbală în cea de-a doua. La finalul zilei, vom avea posibilitatea sa aflăm mai multe insight-uri publicitare direct de la Andrei Aradits într-un Q&A.


Cea de-a doua zi este “Ad to your brain” și își propune să ne vorbeasca despre Tehnicile de advertising: între manipulare și persuasiune. Folosindu-ne de informațiile din training, vom trece în revistă câteva campanii publicitare pe care le vom supune unei analize.

Ultima zi va fi încărcată de energie. “Trending the brain” urmărește Marile tendințe în publicitate și ni le aduce la lumină. Pentru ca am vrut să facem lucrurile mai fun, am ales ca proiectul să se incheie cu un treasure hunt al campaniilor publicitare.

Pentru că am vrut să facem lucrurile și cu profesionalism, tot în ultima zi, vom avea și un premiu de oferit; studenții care se remarcă pe parcursul celor trei zile vor fi premiați cu câte un internship. DDB România, Geometry Global, GraffityPR și McCann vă premiază unicitatea și perseverența!

Credem în dezvoltare personală, profesionalism și autenticitate. Vă invităm să descoperiți împreună cu noi insight-urile din spatele unui brand.

Te poți înscrie la eveniment până pe 19 mai, folosind formularul de aici.






Îți mai recomandăm:

Pentru a doua oara in ultimii trei ani, o echipa de studenti a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, se afla in top 3 la Concursul European de Campanii Publicitare Ad Venture. Citește mai mult

* * *

If you haven’t heard, universities around the world offering their courses online for free (or at-least partially free). These courses are collectively called as MOOCS or Massive Open Online Courses. Învață acum cum să înveți!